Jump to content

SUPERISKA

Korisnik
  • Broj objava

    8
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. NIje moguće produženje, ugovor na određeno prestaje istekom vremena na koje je sklopljen i poslodavac nema nikakvu obvezu produljivati takav ugovor. Po novom Zakonu o radu, ako niste iskoristili god.odmor, poslodavac vam je dužan isplatiti naknadu za neiskorišteni god. odmor.
  2. Kad ti odvjetnik sastavlja ugovor, to ovisi o vrijednosti nekretnine, a mislim da bude oko 1-2% ugovorene cijene. A postoji i poseban oblik ugovora (potvrda kod javnog bilježnika,ne samo ovjera potpisa, nego baš potvrda ugovora) i onda to može koštati isto cca npr. 0,5%-1% vrijednosti ugovora, ali onda su svi puno bolje osigurani. A i ja mislim da bolje je malo uložiti da sve bude kak treba nego se poslije plakati. Ima situacija da su ljudi znali ostati bez stana, a da nisu dobili novce do kraja, pa su se morali tužakati
  3. Mislim da se to radi u par koraka: 1. moraš ići kod nekog geodeta ili sudskog vještaka za graditeljstvo ili neku takvu firmu i sl., tj. onog tko radi etažni elaborat, da napravi nacrt te podjele, izračuna površine, suvlasničke udjele i sl. i da onda to potpišu svi suvlasnici, pa se to nosi na potvrdu u neki gradski ured; ono za te elaborate računaju po m2 - ima svakakvih cijena za to, od par sto eur do par tisuća eur 2. kod odvjetnika da napravi diobni ugovor - to košta cca 1% od vrijednosti nekretnine (znači malo manje od dvije tisuće eur)
  4. Da li netko zna odgovor na slijedeće: Prije 10-ak godina netko kupi npr. 200m2 zemljišta, koje se u katastru vodilo kao posebna čestica br. 123/1, evidentira se kao posjednik u katastru, a u gruntovnici takva čestica nije postojala kao zasebna čestica od 200m2, nego je to zapravo uključeno u neku z.k. česticu 555/1 od cca 1000 m2. Uknjižba na česticu 555/1 je odbijena, a kupac onda zatraži usklađenje stanja iz katastra i gruntovnice, koje je prije onda i provedeno, i u gruntovnici se sad čestica 555/1 podijelila (u istom z.k. ulošku) na tri nove čestice 555/1, 555/2 i 555/3, pri čemu z.k.čestica 555/3 odgovara kupljenoj kat.čestici 123/1. I onda se ove godine ponovo zatražila uknjižba onog ugovora od prije 10-ak godina, kojim je kupljena ta kat.čest. 123/1, a u z.k. 200 m2 čestice br. 555/1. Sad je pitanje da li će gruntovnica dopustiti uknjižbu, s obzirom da je na ugovoru o kupoprodaji navedeno da se kupuje dio z.k.čest. 555/1 (a taj dio je po usklađenju sa katastrom nazvan z.k.čest. 555/3), a ta čest. 555/3 odgovara kat.čest.123/1. Na ugovoru su bile navedene obje čestice, i ona iz katastra 123/1 i onda iz gruntovnicu 555/1. Kako riješiti razliku u broju čestice 555/1 i 555/3: - da li će to gruntovnica sama "skužiti" i riješiti s obzirom da se radilo u usklađenju sa katastrom, - ili treba napraviti aneks onog ugovora i navesti čest.555/3 umjesto one 555/1 - ili treba prijedlogu za uknjižbu priložiti papire iz katastra (iz kojih se vidi da je taj dio čest. 555/1 sada postao 555/3).
  5. Istina je da odvjetnička usluga košta, i da nema garancije da će ugovor biti dobro sastavljen, ali trebate misliti i o tome da, radi uštede od par tisuća kuna,možete ostati bez jako puno tisuća EUR. Ako vam odvjetnik sastavi ugovor pa ne ispadne dobro, možete ipak možda nešto i dobiti od njegovog osiguravajućeg društva. Osim toga, malo će vam koristiti laički sastavljen ugovor, ako je u međuvremenu, od trenutka kad ste vi izvadili izvadak iz Z.K. i trenutka kad se predlažete uknjižbu, u Z.K. možda stigao neki prijedlog za zabilježbu ovrhe, spora, zabrana otuđenja itd...Mislim da trebate dobro razmisliti, uključiti kvalitetnu agenciju za nekretnine (npr. članicu Burze nekretnina, jer su one obvezne imati ugovor s odvjetnikom i dr. uvjete) ili pak dobrog odvjetnika-cu. Cijena odvj. usluge bi trebala biti cca 1.25%+ pdv za sklapanje ugovora, a možda možete dobiti i kakav popust (po tarifi može biti i do 50% popusta).
  6. TO SVE PITAŠ KNJIGOVOĐU, A AKO TI NE ZNA ILI NEĆE ODGOVORITI NA TA PITANJA, ONDA PROMIJENI ODMAH KNJIGOVODSTVENI SERVIS!
  7. Meni samo nije jasno gdje piše da prostor agencije mora imati najmanje 35 m2, jer nigdje u zakonu i pravilnicima koje spominjete to ne piše, nego samo "primjeren prostor", nigdje ne piše kolika se veličina prostora traži niti koliko mora biti velika koja prostorija. Osobno mislim da je primjereni poslovni prostor i 20-ak m2, jer ima takvih prostora u poslovnim zgradama, gdje u to ne ulaze nusprostorije koje su zajedničke za cijeli kat, pa se i prostor od 20 m2 može npr. lijepo pregraditi s knaufom u 2 prostorije od cca 10m2, što je sasvim dovoljno. Ako negdje piše da to mora biti 35 m2 (sa posebnom prostorijom ili povrh toga još???) molim Vas da napišete koji je to propis, NN br.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija