Jump to content

jonny

Korisnik
  • Broj objava

    7
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. koliko kosta dopunjavanje djelatnosti u d.. i promjena sjedista? je li postoje MTU za prodaju putem webshopa? do sad sam imao poslovnicu ali kako su troskovi preveliki zatvorio sam sve i od sad bi radio samo prodaju putem webshopa iz vlastite kuce i servis u njoj pa me zanima da li za to treba ishoditi kakve dozvole (ugovor o najmu jedne prostorije u kuci gdje bi se obavljao servis i prodaja webshop) da li tu treba takoder svako 6 mj ispitivanje kao i za prostor ispravnosti struje jer struja bi bila iz domacinstva pa sad kako to rijesiti jer nemam zaseban sat za tu jednu prostorijiu?) uglavnom sto je sve potrebno za obavljanje te 2 djelatnosti i ako je moguce iz kuce?
  2. Hvala na brzom odgovoru. Pa imam izdane racune, sto sve treba za ovrhu, sto mislite pod urednom dokumentacijom? Ima li gdje kakav primjer kako da posaljem opomenu pred ovrhu d.. i privatnoj i u kojoj bi mogao navesti da sam spreman da placaju i po 10% mjesecno i kako to ide? Hvala.
  3. Pozdrav, d.. sam koji je prosle godine (2009.) izdao racun za obavljene usluge drugom d.. medutim do danas navedena potrazivanja nisu naplacena. poslao sam par puta email direktoru i jedinom vlasniku drugog d.. i par puta smo se culi mobitelom pa je bilo govora da ce cim oni naplate od svojih duznika da ce podmiriti obaveze koje imaju prema mojem d.. medutim proslo je gotovo 10 mj. od izdatog racuna a navedena firma jos uvjek postoji medutim prestala je obavljati svoju djelatnost (zbog loseg poslovanja zatvorili su poslovnicu ali firma kao firma i dalje postoji, nije ugasena), i dalje direktor obecava da ce podmiriti svoje obaveze kad bude imao para na racunu firme ali kako vidim postoji mogucnost da se to nikad ne dogodi, pa sad sto dalje???? da predlozim da mi se placa bar 10% mj. od iznosa ili da dam na ovrhu ili sto trece? iznos nije veliki a mislim da direktor cak govori istinu da nema para na racunu pa sad neznam koliko bi ovrha pomogla, ili da se nekako maknem sa ove mrtve tocke, jer navedeni direktor je cak poceo da radi u drugoj firmi jer u svojoj je naprosto propao jer je kao i ja evo radio neke poslove koji mu nisu placeni a kao i ja nije osigurao naplatu kakvom zaduznicom ili cim trecim. Druga stvar je imam i jedan racun-otpremnicu za robu koju je preuzela fizicka osoba (rodbina) pa sam smatrao da nece biti problema sa naplatom, medutim i tu je proslo pola godine i sto uciniti sa te strane? takoder se cujem bar mj. sa navedenom osobom i svaki put nema para da podmiri navedeni racun iako je zaposlena i prima platu, pa sad kako to rijesiti, privatnom tuzbom, da navedena osoba placa racun u par puta kako moze ili da se naprosto pomirim sa time i platim navedeni racun iz svog depa (pouka za buduce) i da podem i uzmem navedenu robu od te osobe ili sto trece. Hvala.
  4. hvala na brzom odgovoru kako da obracunam kamate? dug 2.700,00 kn usluge racun je izdan 04.04.2009. i dospijece racuna je 04.05.2009. hvala
  5. pozdrav, imam doo i unutar cca 2 godine poslovanja skupila su mi se 3 doo duznika koji mi jos nisu platili za ispostavljenu uslugu, nisu nesta ekstra iznosi jedan je ispod 3tkn druga 2 su ispod 1500 kn, ali naprosto imam dojam da bas i nezele da plate, mislim kad sam ih zvao navodno nisu imali para na racunu pa tako vec par mj. na racunu koji sam im izdao pise dospijece racuna i taj je rok presao bar na svakome 3-5 mj. do sada sam ih zovnuo jednom mj. u zadnja 3 mj. pa nista sad da im posaljem kakvu opomenu ili sto dalje? imate li kakvu sprancu opomene pred tuzbu i sto ona mora da sadrzava?
  6. Gdje mogu naci na netu neki primjer ugovora o poslovnoj tajni koju bi mi zaposlenici potpisali.
  7. pozdrav svima, situacija je slijedeca. 1. uplatio sam 20tkn temeljni kapital 2. nasao sam knjigovodu 3. nasao sam javnog biljenika kojemu sam rekao sto od djelatnosti da mi upise (rekao sam da upise sve sto moze ali da glavno bude informatika tj. usluge programiranja, servisa, konzalting, webdesign, montaza i prodaja.) za koji dan nadam se da ce firma biti otvorena zanima me slijedece: 1. sijediste ce mi biti na kucnoj adresi za pocetak dok nesredim poslovni prostor pa me zanima sto sve moram da imam doma da nebudem u kakvom prekrsaju i sl. (grb RH, zastavu, vatrogasni aparat, ?????) 2. frend mi je rekao da moram polozit neki ispit za sigurnost na radu ???? 3. gdje se mogu sve informirati da saznam sto sve moram da imam da se nebi dogodilo da kakva inspekcija pokuca odmah na vrata pa da zatvorim prije nego sam otvorio. tnx p.s. ako znate jos sto da mi treba da napisete bio bih zahvalan. P.P.S. recimo zanima me koji je program dobar za sve to vodenje, izdavanje racna, vodenje radnih naloga, loko voznje, itd.... P.P.P.S. negdje sam cuo da sad kao prvo zaposlenje mogu imat neki poticaj pa gdje to mogu ostvarit?
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija