Jump to content

Nomen

Korisnik
  • Broj objava

    12
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Ja još ne pronađoh software koji je meni za solo practice gdje nemam veliki broj sporova/ovrha, već više drugih oblika pravnih pomoći (ugovori, pravilnici,....), no ne mogu naći nešto što se meni čini optimalno - da je integriran u Office, da bilježi sve aktivnosti, da ima opciju svih vrsta fakturiranja po Tarifi (po Tbr., po postotku od VPS-a, po satu,...), da nema nebulozno visoku cijenu. Koristih Credenza Sofware koji je besplatan add-in za Outlook, no on je zastario i gase ga u 10/2016, a i nema Tarifu (naravno), niti ima verziju za mobitel. Gledam ostale USA/UK software, cijena im varira od 15 USD/mjesečno pa naviše, većina su samostalni i nisu integrirani u Office, zatim gledam ove naše koji su slični USA/UK-u, no višestruko skuplji (?!), ali imaju Tarifu, pa me zanima kakva su vaša iskustva - što koristite u malim uredima, koliko ste zadovoljni, koliko to plaćate.... Ako forumski dušebrižnici ovu temu slučajno budu smatrali ne-forumskom (?), može i prepiska na pp.
  2. Ne mogu naći na forumu pa pretpostavljam da se još nije raspravljalo o ovoj temi. Dakle, kad zastupajući stranku uspijete u sporu i imate (tj. stranka ima) pravomoćno određen parnični trošak u svoju korist, kako naplaćujete taj trošak od protivne strane ako je vaša stranka ujedno i dužnik te protivne strane? U redovnoj praksi bi slijedila ovrha na temelju ovršne protiv protivne strane; ono što me brine je mogućnost prijeboja i utjecaj tog prijeboja na ovrhu. Naime, moja stranka je dužna kao Grčka i od nje ne mogu naplatiti ništa, mogu eventualno naplatiti od protivne strane, no i njemu je dužna još više. Ima netko kakvih iskustava?
  3. Mozete pokusati zagorcati zivot poslovnom partneru i napisati anonimnu kaznenu prijavu zbog ovjeravanja izjave da nema drustava u vlasnistvu koja su duzna drzavi (pod pretpostavkom da jest duzan drzavi), a zatim podnijeti i prijavu Poreznoj upravi. Po Opcem poreznom zakonu vlasnik firme moze drzavi odgovarati za dugove firme po osnovi poreza i dr. ako ih izbjegava osnivanjem druge firme. Moguce da se radi i o kaznenom djelu utaje poreza.
  4. Sve Vam je receno. Usput, Porezna nije nadlezn za rad na crno, ali je nadlezna za poreze. Ako netko placa radnike na crno, znaci da ne uplacuje poreze i doprinose. Porezna "voli" takve poslodavce.
  5. Pretpostavljam da postoji neki realni problem sa susjedovom djelatnošću, tj. da se ne radi o tome da nekome neopravdano smeta npr. prolazak kamiona i sl. Ako se radi o ozbiljnim sumnjama na nepravilnosti u proizvodnji hrane odnosno u neplaćanju radnika i o drugim ozbiljnim nepravilnostima, mogu se podnijeti prijave nadležnim inspekcijama. Ako se radi o susjedskim odnosima, to se rješava dogovorom ili privatnim tužbama. Sanitarna inspekcija za Središnju Hrvatsku: http://www.mzss.hr/layout/set/print/ministarstvo/ustroj_ministarstva/uprava_za_sanitarnu_inspekciju/sluzba_zupanijske_sanitarne_inspekcije/odjel_za_sredisnju_hrvatsku - za sumnje na neodgovarajuće sanitarne uvjete Veterinarska inspekcija: http://www.veterinarstvo.hr/default.aspx?id=152 - za sumnje u svezi kvalitete/porijekla mesa od kojih proizvode hranu za ljude/životinje Inspekcija rada: https://gov.hr/moja-uprava/rad/radni-odnos/prijava-inspektoratu-rada/1594 - za rad na crno Za sumnje da susjed plaća radnike na crno pa zbog toga i nema realna financijska izvješća - prijava Poreznoj upravi. Za eventualne neodgovarajuće uvjete zbrinjavanja otpada od proizvodnje pa se onda šire neugodni mirisi, moguć je nastanak izvora zaraze i sl. - pitati i kod sanitarne, i kod lokalnog komunalnog; možda i Zavod za javno zdravstvo. Za neisticanje tvrtke na poslovnim prostorijama, mislim da je to tržišna inspekcija - Ministarstvo gospodarstva. Ako postoji sumnja da lokalne inspekcije ne obavljaju svoj posao (što navodno često zna biti slučaj!), uputno je uputiti argumentirani zahtjev njihovom šefu i njegovom šefu.
  6. Bok, Nakon što predstečajni dužnici ispune sve svoje obveze prema vjerovnicima po osnovni sklopljene predstečajne nagodbe, trebala bi se moći i brisati zabilježba u sudskom registru o odobrenju predstečajne nagodbe. Kaže mi referent iz sudskog registra da se rijetko pojavi da netko traži brisanje te zabilježbe, ali da neka stidljiva praksa o tome postoji. Također, kaže da nalog za brisanje zabilježbe treba doći od suca pred kojim je sklopljena predstečajna nagodba. To podrazumijeva (pretpostavljam) da predstečajni dužnik treba sucu uputiti nekakav prijedlog i da se o tome odlučuje u izvanparničnom. Pitanje: je li netko imao kakvih iskustava s ovom stvari, ako jest koje ste dokaze prilagali uz prijedloge (zadnje izvješće FINA-i o statusu izvršenja nagodbe?, izjave vjerovnika koji su potpisali nagodbu?, nešto treće .....), neki drugi hint? Hvala, LP
  7. Mislim da sam to isto pitanje bila postavila prije cca 2 g. na ovom formu, ali ga je administrator maknuo. Iz nepoznatih mi razloga. Sretno! Nadam se da će biti kvalitetnih odgovora.
  8. Potpetica, zaključali ste mi raniju temu o softveru za upravljanje pravnim poslovima, a ne primate PP pa evo stavljam ovo kao temu (nemam drugog izbora). Molim Vas savjet: ako ne na podforumu "Posao", gdje se na Legalisu može općenito raspravljati o upravljanju pravnim poslovima (jer softver za kojeg upitah služi upravo tome), budući je upravljanje poslovima temeljna sastavnica našeg posla, a u što ulaze i uvjeti, odnosno radna sredina (okruženje); odnosno, ako se ne može o tome raspravljati, molim Vas pojašnjenje razloga, čisto da znam. Unaprijed zahvaljujem, lijepi pozdrav, Nomen
  9. Gledam po web-u i vidim da ima podosta sličnih softvera za vođenje korporativnih pravnih poslova, odnosno za vođenje odvjetničkog ureda (zajednički nazivnik su svakako pravni poslovi). Radi se o onim softverima integriranima u MS Office, u kojima vodite sve: spise, troškove, obračune kamata, izdavanje računa, adresar stranaka, konta stranaka/spisa, .... Koji softver vi koristite, kako ste zadovoljni, možete li ga sinkronizirati sa svojim smartphone-om, koliko plaćate licence ....?
  10. Samo kratko: radila sam u ovom uredu 3 godine, radilo se puno, puno se i na(m)učilo, bez toga ne ide;-)); imala sam predivne ljude za kolege; iz ureda sam otišla u gospodarstvo na rukovodeću poziciju, drugi kolega isto (dapače, iznimno je uspješan!), a treći kolega je napravio izvrsnu karijeru u odvjetništvu i ima svoj ured; voditeljica ureda je također vrlo uspješna, vodi svoj business danas. Ne znam baš da ima puno ureda iz kojih možeš tako "odskočiti". Ili se varam? Mislim da je stvar toga što želite od svog profesionalnog razvoja i na koji način ćete se s tim nositi. Sretno!
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija