Jump to content

Bushmen

Korisnik
  • Broj objava

    21
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

Nedavni posjetitelji profila

Prikaz nedavnih posjetitelja je isključen i nije prikazan drugim korisnicima.

  1. Valsnik prostora ne veli ništa, nije njegov problem. Mene interesira zakonska strana. Postoji li zakon po kojem obrt / firma mora imati sklopnjen ugovor o dovozu otpadaka? Što ako ga nemam, ima li sankcija?
  2. Dobar dan, obrt je poslovao od 2013. na kućnoj adresi, gdje i živim. Do sada nisam imao posebni ugovor o odvozu otpadaka iz obrta. (nas je troje i gotov da i nemamo smeća, samo papir) Prije par mjeseci smo preselili u unajmljeni prostor. Za ovih par mjeseci, smeće koje samo imali, sam jednostavno odvezao doma u osobnu kantu. Da li postoji zakonska obaveza ugovaranja odvoza otpadaka iz tog unjmljenog lokala ako je sjedište obrta je prenesno na novu adresu (unajmljeni prostor)? Hvala na brzom odgovoru.
  3. to je jasno... Pošto je izvadak službeni dokument, interesira me odgovor na dio pitanja u vezi mojih prava. (netko bi me mogo opružiti za melverzacija na računu)...
  4. Imam obrt. Svaki mjesec RBA banka mi šalje putem e-maila, službeni izavdak o stanju i prometu na računu. Zadnji izvadak banke ne odgovara stvarnom stanju. Iznos stanje je više nego dvostkuko veći nego je stvarno stanje računa. Internet bankarstvo pokazuje sasvim drugi iznos, iznos koji je točan. Službeni izvadak dostavljam u računovodstvo - međutim ne mogu dostaviti krivi izvadak. Banka još nije odgovorila na upit. Pošto je izvod službeni dokument ovjeren elektoničkim potpisom, kakva su moja prva? HVALA!
  5. Bushmen

    Trgovina u tranzitu

    Dobar dan, Vlasnik sam obrta, koji s 01.04. 2016. ulazi u sustav PDV-a (dohodaš) Pretežita djelatnost je: 71.12 - INŽENJERSTVO I S NJIM POVEZANO TEHNIČKO SAVJETOVANJE Obrt obavljam u vlastitom stanu. Dogovorio sam posao i trebam izvesti robu u CH. uz navedeno imam registrirano i: 46.14 POSREDOVANJE U TRGOVINI STROJEVIMA, INDUSTRIJSKOM OPREMOM, BRODOVIMA I ZRAKOPLOVIMA i 46.19 POSREDOVANJE U TRGOVINI RAZNOVRSNIM PROIZVODIMA Ima 3 dobavljača koji će za mene napraviti potrebne dijelove, (fakturiraju mojem obrtu, a ja fakturiram mojem klijentu). Mislim angažirati špeditera koji će pokupiti robu na sva tri mjesta isti dan te je isti dan uputiti u CH. Datum na mojoj otpremnici će biti isti kao i datum na otpremnici mojih dobavljača, tako da ne trebam skladište. (prema MTU mi za veletrgovinu treba skladište, koje u stanu naravno nemam) Pretpostavljama da se to onda smatra trgovinom u tranzitu i da na taj način mogu bez problema napraviti izvoz. PITANJE: Da li gore navedeno funkcionira u praksi? Da li obračunavam PDV? Puno hvala na pomoći!
  6. Da li od 01.07. obračunavamo PDV na usluge za strance? Ako da, čiji PDV? Naš ili njihov? Obrtnik sam koji nije u sustavu PDVa-a? Kako ja postupam po toma pitanju? I dalje izdajem račun za njemačkog klijenta u eurim bez PDV-a, zar ne? PDV-ID? Treba službeno tražiti od porezne ili ispred OIB-a stavim HR i to je to? Hvala!
  7. Ako želiš otvoriti stolarski obrt, to je onda vezani obrt, znači moraš imati majstorski ispit da ga otvoriš. Pošto je radiona, koliko je meni rečeno obavezno sve moguće čarolije u vezi zaštite na radu...
  8. Drugi put ću biti pametniji i poslušati što mi govori PetPetica. Nažalost nisam poslušao Vaš savjet i ostao sam pri svojoj tvrdnji. Sudkinja je njihovu grešku protumačila kao administrativnu grešku, od malog značaja, te mi je izrečena novčana kazna bez mogućnosti žalbe. Eto. Možda bude nekome od koristi.
  9. Evo da odgovorim sam sebi, možda će mi još trebati, a možda kome i pomogne. Dakle, kontaktirao sam nekoliko firmi koje se bave zaštitom na radu, također sam konzultirao i savjetodavnu službu HOK-a. Situacija je sljedeća: Zakonski je propisano što treba napraviti svaki obrt (uredski poslovi) i ta obaveza stoji. Isto tako, prema riječima savjetodaven službe HOK, postoji uredba koja veli da ako nema zaposlenih, onda ne treba ništa raditi. Navodim: "Po tom pitanju je prilična zbrka i sve prepušteno na volju lokalnih inspektora". 3-4 firme koje sam kontaktirao su ponudile svoje usluge. Iz jedne firme su mi rekli da su kontaktiral inspektora i da ne postoji nikakva obaveza. Najnovija informacija, je da od 01.07.2013, za kad je predviđeni ulazak HR u EU, ne postoji obaveza, ali da će od 01.07. obaveza nastupiti i za takve obrte. Sad još par mojih pitanja: 1. Na objekt je potrebno istaknuti Tvrtku, prema zakonu o obrtu, članak 17. Tvrtka mora sadržavati naziv obrta i oznaku obrta. Nisam uspio saznati što je točno "oznaka obrta"? Je li to MBO? 2. Trebam li istkanuti još kakve podatke? (radno vrijeme, prigovor kupca, cijenik) Naglašavam nema zaposlenog u obrtu, čista uslužna djelatnost (projektiranje i konzalting) Puno hvala na pomoći!
  10. Obavaljam obrt ( u stanu, uredski posao, računalo) uz postojeći posao. Imam li kakve obaveze po pitanju zaštite na radu pošto obrt nema zaposlenih? Hvala!
  11. S obzirom na Vaše iskustvo mislim da ću uvažiti Vaš prijedlog. Hvala!
  12. evo nakon skoro 4 godine dobio sam poziv na prekršajni sud, nakon prigovora. (21.11.2012 će biti 4 godine) Izmjerena brzina u naselju 79 km/h. I van naselja započeto preticanje preko pune (samo malim djelom, pregledno i ravna cesta) završeno na isprekidanoj. Vozilo ispred se kretalo brzinom ne većom od 40 km/h. Umanjeno za 10 km ispada 69 što je 19 km/hviše od dozvoljenog. prekršaj iz 2008. potpisao policijeski zapisnik. Uložio prigovor na prekršajni nalog od suda jer su napisali krivo vrijeme dogđaja. u policijkom zapisniku piše 15:50 što odgovora istini, a u prekršajno nalogu od suda piše 15:15. Kaznu ne želim platiti. Nemam prekršaja više od 10 godina. Od znaka ulaska u mjesto (ograničenje 50 km/h) do mjesta na kojem me zaustavio policajac je cca. 260 -270 m. Policajci su se smjestili taman ispred znaka ograničenja 70 km/h (mjesto s obje strane ima pješačke staze) pa je dalje dozvoljeno 70 km/h. Brzina je mjerena prema policijskom zapisniku na udaljenosti od 175 m. Negdje se mislim spominjalo da se nakon znaka ograničenja brzine dozvoljava 200 m za prilgodbu brzine. Da li to netko pouzdano zna da je tako i ako da koji zakon, pravilnik. Prijedlozi obrane? Hvala!
  13. Ok, ovo je vrlo precizan odgovor. thx! Pretpostavljam da odjava ide s danom uručenja, zar ne? Pošto dotični gospodin ima još 1.5 god. do prava na prijevremenu mirovinu s 63 g. Teško će u današnjoj situaciji pronaći novi posao. Sada je cilj barem zadržati socijalna prava (zdravstveno, naknadu za nezaposlene). Izvanrednim otkazom ta je prava izgubio, zar ne? Da li se zahtijevom za zaštitu prava (šaljemo ga poslodavcu?) može promjeniti odluka o izvanrednom otkazu tako da se s poslodavcem dogovori otkaz kao teh. višak kako bi se otvarila (zadržala) prava na burzi do eventualnog pronalaska novog zaposlenja? Još jednom puno hvala!
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija