Jump to content

NuJerz2001

Korisnik
  • Broj objava

    51
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  • Osvojio dana

    1

NuJerz2001 je na 6. svibnja 2016 zadnji put osvojio dan.

Posjetitelji rado čitaju što NuJerz2001 objavi!

Nedavni posjetitelji profila

Prikaz nedavnih posjetitelja je isključen i nije prikazan drugim korisnicima.

  1. Tako je, još samo nadodati da se za to neizdaju minimalni uvjeti, ali bi trebalo ishoditi vodopravnu dozvolu kako bi se legalno radilo.
  2. NuJerz2001

    Obrt i opg

    To iz HOK-a je u redu, ali ima i točka 3. koja tu nije navedena, a to je: - prijenos obrta na pravnog slijednika radi odlaska u mirovinu vlasnika. Mama nek podnese zahtjev za mirovinu, i s potvrdom nek dođe u Ured državne uprave ili Grad Zagreb. Nek uzme tebe, kopiraj svoju osobnu iskaznicu, donesi pravo korištenja poslovnim prostorom, treba uplatiti upravnu pristojbu za državni proračun u iznosu od 150 kuna i ti preuzimaš obrt. Pošto je ugostiteljstvo u pitanju, to je vezani obrt, i ukoliko je mama bila stručna osoba, onda treba imenovati nekog drugog tko ispunjava uvjete.
  3. Bog, za otvaranje obrta bez početka rada netreba vam stručna sprema, samo osobna i uplata od 270,00 kn. Time dobijete obrtnicu i rješenje o upisu u Obrtni registar. Možete napraviti pečat, otvoriti račun preko obrta i ici u narucivanje preko obrta. Kod zahtjeva za početak rada obrta (predaje se minimalno 8 dana prije nego mislite otvoriti) morate uz dokaz o pravu koristenja i zadovoljiti uvjet strucne spreme, a za tu vrstu obrta treba vam srednja skola kuhar, konobar, hotelijersko-turisticki tehnicar ili VSS bilo kojeg smjera turizma, ili tečaj pri Obrtnickoj komori za posluzitelja jela i pica ili priprematelja jednostavnih jela i slastica. Ukoliko to nemate vi, morate u obrt zaposliti osobu koja to ima. Obrt i dalje glasi na va kao vlasnik, dok se ta osoba samo spominje u Izvatku iz Obrtnog registra kao stučni djelatnik u obrtu. Nadam se da pomaze. Pozdrav
  4. Bog, raspitajte se na birou oko toga dali cete dobivati naknadu ili ne. A sto se tice toga da je obrt vezani, nije problem ako ispunjavate uvjete oboje sa školom. Gubitak prostora je druga stvar.. jer vi ako odjavite obrt a muž otvori na sebe, isti prostor ista djelatnost, on mora imati važeći ugovor o zakupu (pravo korištenja) na svoje ime. Pazite sad ovo, on da pristupi u vaš obrt, iz kojeg vi kasnije istupate, njega isto čeka dokazivanje prava korištenja na svoje ime onda kad vi istupate. Tako da je to pitanje prostora škakljivo, pogotovo ako se radi o gradskim prostorima izdani na ime vlasnika obrta. Sretno.
  5. Bog, što se tiče djelatnosti broj nije limitiran, i nemoraju biti povezane s caffe barom. Djelatnost caffe bara 56.30 moze vam biti glavna (pretežita) ujuedno i sjedište obrta, dok druge mogu isto biti upisane pod istim obrtom. Samo se raspitajte u Uredu za tiskarske djelatnosti koje su vezane, dali treba imati dodatni prostor za to. Ako da, onda treba izdvojeni pogon s poslovođom. Vi se s vašom obrtnicom mozete javiti na natjecaje koje raspisuju gradovi/općine radi npr nekog sajma, adventa ili kojekakvih manifestacija, pa čak i ako niste ugostitelj (Zakon o ugost. djelatonsti NN 85/15 čl. 12. st. 2.) te ako dobijete mozete tu djelatnosti obavljati izvan sjedista. Ako imate vrstu objekta s jelom, onda mozete i vršiti dostavu iz vlastitog asortimana (restorani, objekti brze prehrane, pizzeria itd), ali ako zelite bas biti ''catering'' onda morate i biti ta vrsta ugostiteljskog objekta koji kao i ostali zahtjevaju minimalne uvjete. Raspitajte se u Uredu za više info.
  6. Bog, slastičarna je vezani obrt te zahtjeva školu, sad zaviti ako ce se pripremati i usluzivati sladoled i slastice treba slastičar 3-godišnja škola, ili ako će se samo usluživati onda može i tečaj. U slastičarni nema alkohola i treba ishoditi minimalne uvjete kod nadležne sluzbe (Ured drz. uprave ili Grad ZG). Za prodaju proteina i sportske opreme moze pod istim obrtom, samo treba upisati izdvojeni pogon ako je na drugoj adresi jer je to onda trgovina, koja isto treba rješenje za minimalne uvjete.
  7. Bog, što se tiče doprinosa to nemoraš plačati ako si osiguran preko neke druge osnove, u ovom slučaju preko firme. A što se tiče uređenja okućnica najbolje se raspitati u službi za gospodarstvo u Uredu državne uprave. Mislim da bi to moglo biti nešto u razredu 96.09 po NKD 2007 ''ostale osobne uslužne djelatnosti..''. Sretno!
  8. a sve od tople vode na svim špinama, cjenika, normativa, mogućnost pisanja prigovora, vrijednost atesta itd!
  9. Za potpore probati upitati u Ministarstvu poduzetništva i obrta i Obrtničkoj komori..
  10. Bog, za otvoriti obrt ti treba samo osobna i 270 kn uplate. A da bi taj obrt stavila u funkciju s tom tom djelatnošću, moraš imati ugostiteljsku školu ili tečaj, ili zaposliti nekog tko to ima, jer je vezani obrt. Nakon toga treba ishoditi rješenje o minimalnim ovjetima, a tu treba pravo korištenja te atesti za struju, voda, kante za smeće i pribor za jednokratnu uporabu. Sretno!
  11. Što se tiče djelatnosti, da, ista je. A za prijavu crew liste to stvarno neznam mozda kapetaniju upitati. Pozz!
  12. Bog, jednostavnije bi ti bilo na obrt. Da, vezani je, ali u smislu da trebas imati nekog u radnom odnosu tko ima školu ili tečaj ugostiteljske vrste. Moj savjet ti je da se raspitas u lokalnu Obrtničku komoru i vidis kad su tečaji za poslužitelja jela i pića. To polozis do sezone i mozes otvoriti sezonski obrt na svoje ime i radis bez da moras ovisiti o nekoj drugoj stručnoj osobi. Mislim da se cijena tih tečaja kreće oko nekih 1000 kn al kad ga jednom imas onda si kralj zauvijek. Pozz!
  13. Bog, ovako prvo moras odluciti sam izmedju obrta ili jdoo-a. Ako ides na obrt, to je ugostiteljska djelatnost te je vezana sto znaci da moras ili posjdovati svjedodžbu ili osposobljenost za ugostitelja (kuhar, konobar, hot.tur.tehnicar škola ili tečaj posluzitelj jela i pića/priprematelj jedn. jela i slastica) ili zaposliti nekoga tko to ima jer je ta osoba onda stručni djelatnik u obrtu. Ukoliko ides na jdoo to ti zasad netreba (U Zakonu stoji da trebaju i firme ali pravilnik jos nije donesen). Bez obzira isao kao obrt ili jdoo, procedura minimalnih uvjeta za tu vrstu objekta jednostavnih usluga u priključnom vozilu je ista. Znaci moras u Ured drzavne uprave podnijeti zahtjev, uz to ide dokaz o registraciji obrta/jdoo s odgovarajućom djelatnošću, prometnu dozvolu tog objekta i atesti (struja, voda, buka i ventilacija). Komisija ti pogleda ugostiteljski objekt u kojem moras imati dvodjelni sudoper s toplom/hladnom vodom ili jednodjelno ako se pranje obavlja perilicom, moras imati rashladne uređaje te koševe za otpatke na nožno otvaranje. Od ureda dobiješ rješenje bez ikakvog rješenje/suglasnosti lokalne samouprave jer ti je objekt pokretan, ali MORAŠ imati tu suglasnost grada ili općine na čije javne površine staješ za sebe ako ti naleti inspekcija. Dakle od Ureda državne uprave minimalne uvjete a od lokalne samouprave dopuštenje za lokaciju. Rješenje Ureda drž. uprave ti vrijedi bilo gdje u RH, uz uvjet da ishodis mjesto od lokalne samouprave po potrebi. Što se tiče cijena jedino znam da se obrt otvara za 270 kn i na zahtjev za min.uvjete ide jos 220 kn. Za osnivanje jdoo-a nisam siguran za cifre kao ni za ateste. Eto... pa sretno!
  14. Bog, ako imate kvalifikaciju za masera mozete masirati na plati, i to sezonski uz uvjet da imate još i pravo korištenja, a to je nekakva koncesija od lokalne samouprave za tu plažu. Možete biti zaposleni u drugoj firmi i biti vlasnik ovakvog obrta, tj. stručna osoba u njemu.
  15. NuJerz2001

    obrt

    Bog, obrt moze ostati aktivan ako se bavite nečim drugim unutar obrta, nemora to biti ta trgovina. Vama je sjedište obrta tamo di se obrt obavlja, a u ovom slučaju kako sam skuzio je u tom prostoru trgovine. Kako dajete istu u najam drugima, trebali bi napraviti promjenu sjedištu obrta na drugu lokaciju ako se također radi o trgovini, a ako ne, onda promijeniti sjedište na kućnu adresu vlasnika i upisati djelatnost koja ne zahtjeva prostor i minimalne uvjete, tipa ''istraživanje tržišta i ispitivanje javnoga mnijenja''... nadam se da pomaže.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija