Jump to content

5dc166bde45d9_hkzupma4.png.9590e296d178dd1c80ff94d41d2e91a8.png Hrvatsko udruženje za kaznene znanosti i praksu, u suradnji s Vijećem Europe, vas poziva na  XXXII. redovno savjetovanje, pod nazivom "JAČANJE UČINKOVITOSTI KAZNENOG POSTUPKA PRIMJENOM STANDARDA EUROPSKOG SUDA ZA LJUDSKA PRAVA", koje će se održati od 5. do 7. prosinca 2019., u hotelu Remisens Premium Hotel Kvarner u Opatiji.  Preuzmite PROGRAM XXXII. REDOVNOG SAVJETOVANJA, Opatija.pdf i prijavite se za sudjelovanje.

marko25ani

Korisnik
  • Broj objava

    12
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. pravo potrošača

    Pozdrav, molim vas pravni savjet ili što učiniti u sljedećem slučaju. Kupio sam namještaj u jednoj trgovini(uplaćen cijeli iznos) i već mjesec dana me zavlače oko dostave. Nekoliko puta mi je rečeno da su došli dijelovi namještaja i da još čekaju jedan dio da se kompletira. Prije nekoliko dana me zove da taj jedan dio ne mogu isporučiti (nije uopće dio kompleta) i da je namještaj funkcionalan bez njega!? Odgovorio sam da me ne zanima i da želim povrat novca na što su mi rekli da to nije moguće, već samo da taj iznos mogu potrošiti u njihovoj trgovini, tj. da dođem kod njih i da će mi ponuditi nešto "slično" što imaju na lageru. Na koji način mogu zatražiti povrat novca? Budući da je trgovina dosta udaljena od mjesta stanovanja tko će mi platiti putne troškove za dolazak kod njih? Hvala.
×