Jump to content

revizor

Korisnik
  • Broj objava

    114
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  • Osvojio dana

    1

revizor je zadnji put osvojio dan studeni 3 2014

revizor objavljuje sadržaj koji korisnici cijene!

O revizor

  • Rang
    Veteran

Osobni podaci

  • Web stranica
    http://legalis
  1. HRVI i rad na pola radnog vremena

    PRAVNA SIGURNOST Pridružujem se onima koji tvrde da ne smiju uzeti pravo na mirovinu, onima koji imaju opću nesposobnost, ako postupe po ovom zakonu i zaposle se na radno vrijeme sukladno Zakonu. A pogotovo ako mirovinu primaju dulje od 5g. Nakon tog roka revizije ostvarenog prava više nema. Nisam potpuno siguran, ali mislim da je to regulirano Zakonom o obveznim odnosima. Pravnici me mogu demantirati, ako nisam u pravu. Primjer iz prakse, čovjeku su ukinuli ( oduzeli) mirovinu i pozvali ga na reviziju zbog toga što ga je netko prijavio da se ranio sam u ratu. Primao je mirovinu 10-tak godina. Zvali ga na reviziju koja je potvrdila to rješenje i činjenice. Uzeo odvjetnika i dao državu RH na sud. ( sad točno koji ne znam). Sudio se 4-5 godina. Konačna Odluka je bila da s obzirom na gore spomenutih 5 godina, da mu nisu smjeli dirati pravo na mirovinu . Vratili mu mirovinu i sve zaostatke s kamatama. Nekih 200.000,00 kn Jako velike novce je država „ fasovala“ na takvim predmetima i sumnjam da bi više ikoga dirali, pogotovo nakon što smo ušli u EU. U EU postoji Sud za ljudska prava koja sva kršenja ljudskih prava koji proizilaze i iz pravne stečevine domicilne zemlje i EU teško sankcionira. Nažalost naša država svake godine ogromne novce ( u milionskim iznosima) daje za odštetu pojedincima zbog kršenja ljudskih prava koju prouzrokuju nesposobni činovnici i usijane glave koje misle da mogu provoditi i tumačiti zakone kako njima paše ( ili državi). Taj sud je jedna od najvećih blagodati za našu državu koje smo dobili ulaskom u EU.
  2. katastar

    Ako ne postoji sporazum o činjenici gdje je međa, nadležnom Općinskom sudu podnesite prijedlog za utvrđivanje ( uređenje) međe. Nisam pravnik, ali znam iz osobne prakse. Izlazi sud i sudski mjernik, naravno uz prisustvo stranaka i opunomoćenika ako ih imate,utvrđuje i označuje među. Donosi rješenje,dostavlja strankama elaborat i rješenje . Kada bude pravomoćno to je rješenje za vjeke,vjekova. Košta ,ali troškove možete podjeliti sporazumno ili ih sud sam raspodjeli ( u mojem slučaju je tako bilo).
  3. Povećanje invalidnine HRVI-a

    Ništa od povećanja invalidnine ni u 2019.g. Invalidnina nije mijenjana od 2001.g. Temelj za određivanje visine je proračunska osnovica. Godine 2001.g prosječna plaća bila 3.541 kunu, proračunska osnovica 3.326 kn Danas, godina 2018. je 6.283 ( DZS).proračunska osnovica je ista 3.326 kn . Po prijedlogu Zakona o izvršenju državnog proračuna za 2019.g. citiram: čl 22. " Osnovica za obračun naknada i drugih primanja iz stavka 1.ovog članka iznosi 3,326 kn". Dakle iznos invalidnine neće se mijenjati ni u 2019.g. iako je prošlo 18 godina od kada je određena osnovica po kojoj se određuje iznos iste. Pitanje : Da li ijedna od naših braniteljskih udruga ovo smatra problemom i nepravdom prema hrvatskim braniteljima , čim više što smo svakodnevno suočeni s stigmom „povlaštenih“ građana Hrvatske. Nema apsolutno nikakve reakcije ! Upravo se raspravlja o prijedlogu Proračuna za 2019.g , vrijeme i mjesto je da se to pitanje postavi vladi.
  4. Usklađivanje mirovina proljeće 2018

    Državni proračun je usvojen u 12mj/17. U njemu je planirano povećanje mase za mirovine od 2% na godišnjem nivou. Ako to podjelimo na dva usklađenja to je oko 1 % na proljeće i oko 1% na jesen. Metodologija izračuna je zakonski određena ,međutim imaju oni tj napravili su si kroz izračune dovoljno prostora da izračunaju onako kako njima odgovara tj uklopi se u planiranu masu. Tako da bez obzira na rast potrošačkih cijena,inflacije i prosječnog dohotka ne očekujem znatno više od prethodno iznesenog.(+,- koji 0,000X %). veljača 21
  5. Usklađivanje mirovina proljeće 2018

    Državni proračun je usvojen u 12mj/17. U njemu je planirano povećanje mase za mirovine od 2% na godišnjem nivou. Ako to podjelimo na dva usklađenja to je oko 1 % na proljeće i oko 1% na jesen. Metodologija izračuna je zakonski određena ,međutim imaju oni tj napravili su si kroz izračune dovoljno prostora da izračunaju onako kako njima odgovara tj uklopi se u planiranu masu. Tako da bez obzira na rast potrošačkih cijena,inflacije i prosječnog dohotka ne očekujem znatno više od prethodno iznesenog.(+,- koji 0,000X %).
×