Poštovani,
stvar je vrlo delikatna,malo da pojasnim;ja vam se obraćam kao oštećena stranka: naime radi se o korisniku usluge i meni kao pružatelju i izvršitelju usluge:korisnik usluge je dao nalog za plaćanje (osoba koja je vršila uplatu odmah je uočila da je uplatila na krivi račun)poslalo se banci pismeni zahtjev za storno uplatu, banka odgovara da nemože izvršiti storno uplate jer su sredstva prosljeđena ovrhovoditelju (drugoj banci kod koje se vodi pravni subjekt i čiji račun je u blokadi)nakon niza pokušaja (od strane korisnika usluge) banka se napokon obratila pismenim putem kako nisu u mogučnosti vratiti krivo uplaćena sredstva jer su ona upotrebljena za zatvaranje djela dugovanja po računu koji pravni subjekt ima otvoren u njihovoj banci i sve dok traje blokada računa ništa od novaca.
Jednostavno rečeno: kriva uplata, nama povrata,korisnik usluge (krivo uplatio) mi ostajemo zakinuti za iznos koji nam pripada (jer je novac bio nama namjenjen pošto smo pružatelji usluge), banka zadržava iznos dok se žiro račun pravnog subjekta koji se vodi kod banke ne odblokira. Molim za savjet dali medije uvući u priču?, jer pravnim putem ako idemo to će trajati i trajati...