Jump to content

planinac

Korisnik
  • Broj objava

    14
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Pješak hoda sredinom kolnika u vidno pijanom stanju. Policija ga privodi u postaju gdje se alkotestira ( više od 1,5 g/kg). Temeljem ČL.245. st 8. Prekršajnog zakona, policijski službenik "pješaku" izdaje pisano upozorenje u vezi počinjenog prekršaja iz čl. 124. st 1., ZOSPC-a te "pješaku" temeljem čl. 137. st. 1. t.1., Prekršajnog zakona izdaje Naredbu o sještaju u posebnu prostoriju do prestanka djelovanja opojnih sretstava. Zadržavanje je trajalo od 20,00 do 06,00 sati. Dakle, postoji tumačenje da ovakvo postupanje policije nije u skladu sa zakonom, odnosno da se u svakom slučaju primjene čl. 137. st. 1. t.1., Prekršajnog zakona (izdavanja Naredbe o sještaju u posebnu prostoriju do prestanka djelovanja opojnih sretstava) mora izreći prekršajno pravna sankcija odnosno da se počinitelju mora uručiti Obavijest o počinjenom prekršaju ili obvezni prekršajni nalog i da se u slučaju zadržavanja nikako ne može primjeniti mjera pisanog upozorenja. Dakle, ponavljam, ovakvim tumačenjem se inzistira na obligatornoj obavjesti o počinjenom prekršaju i mjeri zadržavanja. Molim ako neko može proučiti slučaj i odgovoriti mi koje je tumačenje ispravno. Osobno sam mišljenja da je u početno navedenom slučaju policija ispravno postupila jer ne vidim nigdje da je mjera zadržavanja obligatorno povezana sa Obavjesti o počinjenom prekršaju ili obveznim prekršajnim nalogom. Unaprijed zahvalan,
  2. Zanima me da li granična policija ima pravo zaustavljanja i provjere putnika jahte koja plovi pod stranom zastavom našim teritorijalnim morem ( bez namjere uplovljavanja u luku)?
  3. Slažem se sa Veteranom, no ima dodatnih stvari na koje trebate obratiti pažnju. Prije svega, prijavu maltretiranja pošaljite na adresu MUP-a u Zagrebu. Potom u prijavi obavezno navedite točan datum i vrijeme zadržavanja, podatke policijskih službenika ( ako znate ) koji su vas maltretirali. Idite do detalja opisivanja prostorije u kojoj su vas zadržavali tako da unutarnja kontrola ima sve pojedinosti za daljnji rad.Obavezno navedite svoje generalije, te da li imate svjedoke koji mogu potvrditi da ste privedeni ili pozvani u prostorije policije.
  4. Ja jednostavno ne mogu vjerovati da se ti i tebi slični brinete o zakonskim poslijedicama vašeg djela, umjesto da se brinete o vašen životu koji je postao toliko besmislen i beznačajen da se predajete i počinjete drogirati. Bolje bi ti bilo da se obratiš psiholozima nego pravnicima!!!!!!!!!!! :tuzan:
  5. Umjesto da se brineš o zakonitosti postupanja policije- odi se lijeći. Ako je policija prekoračila ovlasti sud će to utvrditi!
  6. Ni u kom slučaju ne vračaj novac i ne slušaj savjete kao što ti daje ilegallegal.Vrati samo šta si dobio.
  7. Otiđi osobno na policiju sa svim dokumentima i prijavi prevaru i prijetnje. Nadam se da si sačuvao brojeve telefona sa kojih si zaprimio prijetnje.
  8. Prije svega smatram da bi se tim pitanjima trebao pozabaviti vaš branitelj. Nadalje,za dokazivanje ozljeda, policijski službenik bi trebao imati liječnićku dokumentaciju sa okvalificiranim lakšim tjelesnim ozljedama u vidu ogrebotina. Za nanešene psihičke, fizičke i duševne boli tužite MUP.
  9. Ovako bi to trebalo izgledati : Povjerenstvo čine tri člana: policijski službenik Ministarstva te dva predstavnika javnosti koje imenuje ministar na prijedlog organizacija civilnog društva, organizacija stručne javnosti i nevladinih organizacija.
  10. Puno Vam havala na komentaru. Predpostavljam da ste iz mog profila mogli uočiti da radim u MUP-. Ovu raspravu sam pokrenuo radi dobrobiti građana, odnosno uvjeravanja određenih "poznavatelja zakona i propisa" kako bi prestali osporavati propise i zakone kojima je policiji olakšan rad u borbi protiv kriminala. Naime, veliki sam pobornik zaštite prava građana ali ove mogućnosti su usmjerene protiv onih cca5% koji se bave kriminalnim radnjama. Isto tako sam pobornik novog instituta u prijedlogu izmjena Zakona o policiji koji predviđa civilni nadzor rada policije čime bi se učinkovitije iz naših redova riješili onih koji misle da su zakon a ne da su u policiji da sprovode zakon i služe onih 95& poštenih građana.
  11. Ma upit je usmjeren prema poslovima granične policije koja vrši kontrolu i u dubini područja uz graničnu crtu ali naravno ne svagdje, već kao što je i opisano u čl. 40, tamo gdje postoje egzaktni pokazatelji za opravdanost postupanja. Ujedno je tu i institut "kompenzacijskih mjera" koje podrazumjevaju da policijski službenici granične policije ostaju u zaštiti npr. na državnom području prema Sloveniji dok se granični prelazi gase. Ovu temu sam dao na raspravu zbog određenih osoba koje osporavaju pretragu granične policije bez naloga suda u svakom slučaju.Mišljenja sam da nisu u pravu . Određeni magistri su mi čak izjavljivali da je ZKP zakon iznad zakona o nadzoru državne granice te da su svi zakoni podložni ZKP-u.
  12. Molim da se obrati pažnja i na čl. 40 Zakona o nadzoru državne granic koji predviđa lontrolu koja je čl. 29 opisana i sadrži mogučnost pretrage bez naloga ali samo na pravcima za koje postoje pokazatelji da se vrši prekogranični kriminal ili ilegalno prebacivanje osoba .. VI. POSLOVI GRANIČNE POLICIJE U UNUTRAŠNJOSTI DRŽAVE POSLOVI GRANIČNE POLICIJE U UNUTRAŠNJOSTI Članak 40. Poslovi granične policije u unutrašnjosti u smislu ovoga Zakona su mjere i radnje koje se poduzimaju radi sprječavanja i otkrivanja nezakonitog ulaska i boravka osoba i suzbijanja prekograničnog kriminala. Policijski službenici ovlašteni su obavljati kontrolu osoba, prijevoznih sredstava i stvari na prometnim pravcima i objektima značajnim za prekogranični promet, radi sprječavanja nezakonitog ulaska i boravka na području Republike Hrvatske te sprječavanja i otkrivanja prekograničnog kriminala, ako to oprav¬dava sigurnosno stanje i ako se po policijskim spoznajama ili obavijestima drugih državnih tijela i nadležnih sigurnosnih službi mogu pronaći počinitelji navedenih kažnjivih djela. KONTROLA STVARI I PRIJEVOZNOG SREDSTVA Članak 29. Kontrola stvari obuhvaća kontrolu predmeta koje osoba, koja namjerava prijeći državnu granicu, ima sa sobom ili u prijevoznom sredstvu. Policijski službenik ovlašten je zahtijevati od osobe da pokaže predmete koje ima kod sebe te izvršiti njihov pregled u cilju pronalaska zabranjenih stvari i predmeta ili zbog utvrđivanja identiteta. Kontrola prijevoznog sredstva je kontrola koja obuhvaća unutarnji i vanjski vizualni pregled prijevoznog sredstva, pretragu prijevoznog sredstva i provjeru u potražnim zbirkama podataka Policijski službenik će obaviti pretragu prijevoznog sredstva u slučaju kada postoji osnova sumnje da osoba u prijevoznom sredstvu prevozi skrivene osobe, zabranjene predmete ili stvari koje bi pridonijele utvrđivanju njezinog identiteta ili identiteta drugih putnika, radi sprječavanja nezakonitog prelaska državne granice, te kada je potrebna pretraga svih njegovih dijelova, uključujući i rastavljanje prijevoznog sredstva.
  13. Imam problem u osporavanju tumačenja zakona lex specijaliss. Naime, u postupanju policijskih službenika granične policije koji prilikom pregleda i pretrage osoba i vozila konzumiraju postupanje propisano temeljem Zakona o nadzoru državne granice,koji omogućuje pretragu bez naloga . Mnoga razmišljanja idu u pravcu postupanja temeljem Zakona o kaznenom postupku , gdje je propisan obvezan nalog i smatraju da je Zakon o nadzoru državne granice podložan ZKP-u. U nastavku prilažem članke Zakona o nadzoru državne granice koji propisuju pretragu i razloge pretrage. Molim za mišljenje. KONTROLA STVARI I PRIJEVOZNOG SREDSTVA Članak 29. Kontrola stvari obuhvaća kontrolu predmeta koje osoba, koja namjerava prijeći državnu granicu, ima sa sobom ili u prijevoznom sredstvu. Policijski službenik ovlašten je zahtijevati od osobe da pokaže predmete koje ima kod sebe te izvršiti njihov pregled u cilju pronalaska zabranjenih stvari i predmeta ili zbog utvrđivanja identiteta. Kontrola prijevoznog sredstva je kontrola koja obuhvaća unutarnji i vanjski vizualni pregled prijevoznog sredstva, pretragu prijevoznog sredstva i provjeru u potražnim zbirkama podataka Policijski službenik će obaviti pretragu prijevoznog sredstva u slučaju kada postoji osnova sumnje da osoba u prijevoznom sredstvu prevozi skrivene osobe, zabranjene predmete ili stvari koje bi pridonijele utvrđivanju njezinog identiteta ili identiteta drugih putnika, radi sprječavanja nezakonitog prelaska državne granice, te kada je potrebna pretraga svih njegovih dijelova, uključujući i rastavljanje prijevoznog sredstva. PRAVO NAZOČNOSTI PRI PREGLEDU ILI PRETRAZI Članak 30. Vlasnik ili korisnik prijevoznog sredstva i vlasnik stvari, odnosno osoba koja ih posjeduje, može biti nazočna pri pregledu, odnosno pretrazi. POSTUPANJE SUKLADNO DRUGIM PROPISIMA Članak 31. Kada policijski službenik pri pregledu ili pretrazi osobe, stvari ili prijevoznog sredstva nađe predmete koji se trebaju oduzeti po odredbama Zakona o kaznenom postupku, odnosno Zakona o prekršajima ili predmete koji su potrebni za vođenje kaznenog ili prekršajnog postupka, policijski službenik će nastaviti postupak po odredbama zakona koji uređuje kazneni ili prekršajni postupak. Kada policijski službenik pri pregledu ili pretrazi osobe, stvari ili prijevoznog sredstva pronađe predmete koji nisu potrebni za provođenje postupaka iz stavka 1. ovoga članka, a u nadležnosti su carinskih ili drugih državnih tijela, daljnji postupak prepušta se tim tijelima.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija