Jump to content

100.000 tema na Legalis portalu!  Nakon 16 godina od pokretanja ove stranice, dana 31.07.2019. na Legalis portalu je pokrenuta 100.000-ta tema. Time je na ovom portalu raspravljeno više od 100 tisuća pravnih pitanja, i to kroz 526.000 pojedinačnih objava korisnika. U ovom trenutku Legalis portal broji 90.700 registriranih korisnika.

psihozg

Korisnik
  • Broj objava

    17
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Osiguranje odbija isplatiti odštetu

    Nije mi razumljivo da se ide od pretpostavke da je policija krivo napravila zapisnik pa prigovor na to odgađa isplatu štete. Ali ja sam laik. Ja samo vidim da se takvim postupcima može zavlačiti oštećenika koji je prinuđen dizati kredit, ako je kreditno sposoban da bi kupio vozilo, jer mu je netko razbio automobil. Prinuđen je i prodavati svoju olupinu, jer dok dočeka da sud natjera osiguranje da preuzme olupinu na sebe će ležarina za olupinu stajati više od vrijednosti olupine. U cijeloj toj priči oštećenik, koliko god jednostavna i čista nesreća bila (oduzimanje prednosti), prisiljen je snalaziti se kako god zna, jer ga država ne štiti, već upravo suprotno, mora dokazivati unatoč očevidu policije da stvarno nije kriv kako bi mu osiguranje nakon tko zna koliko dugo, isplatilo novac koji su mu trebali dati nakon mjesec i pol dana.
  2. Imao sam prometnu nezgodu u kojoj je policija izašla na očevid. Čekao sam zapisnik duže od mjesec dana i kada sam ga napokon dobio ( u njemu naravno piše da je druga osoba krivac za nezgodu), predao sam zapisnik osiguravajućoj kući koja utemeljenim odgovorom odbija isplatiti štetu jer čeka foto elaborat od policije. A foto elaborat se dobiva tek po okončanju pravomoćne presude. To znači da odštetu teoretski mogu čekati godinama. Zar zapisnik ne bi trebao biti temeljni dokument za isplatu štete, na koji ulaganje žalbe ne odgađa isplatu štete, pa ako se dokaže da nije ispravan, da me se normalno traži da vratim sredstva, pa i s kamatama ako treba. Ali nevjerojatno mi je da sam prinuđen čekati žalbeni postupak koji može trajati tko zna koliko.
  3. naplata ležarine osiguranju

    Hm. Bio sam u policiji, upravo danas, prošlo je dva tjedna od nezgode. Kažu da još nije gotov zapisnik i da nazovem krajem idućeg tjedna. Zapisnik bi trebao definirati tko je krivac za nezgodu, na temelju čega će osiguranje okrivljenog ponuditi i isplatiti štetu. Međutim dok čekam da policija razriješi slučaj ta ležarina teče, a budući da nisam krivac za nezgodu, što bi policija trebala i utvrditi, smatram da nije u redu da ja plaćam ikakve troškove, a s druge strane sumnjam da konkretno negdje u polici osiguranja stoji "snosimo troškove ležarine".
  4. Imao sam prometnu nesreću u kojoj mi je vozilo oduzelo prednost. Policija je izašla na uviđaj, koji sada čekam (rekli su do mjesec dana). Odšlepao sam auto limaru kod kojeg se i trenutno nalazi vozilo. U međuvremenu je procjenitelj osiguranja izvršio procjenu i proglasio totalnu štetu. Budući da limar samim time na automobilu nema nikakvih radova, naplaćuje mi ležarinu za automobil. Ako ću čekati i mjesec dana zapisnik, ležarina će iznositi 900kn. Da li i trošak ležarine snosi osiguranje od automobilske odgovornosti? Mogu li u to uvrstiti i trošak šlep službe?
  5. Ne znam spada li ovo pod ovu temu, ali imam problem s jednom kompanijom koja kod nas distribuira plin. Klasično, došli su starijoj osobi na selu, naveli je da potpiše ugovor obečavajući joj jeftiniji plin, nisu spomenuli fiksnu naknadu koja iznosi gotovo 5 puta više od gradskog plina i sad ide trakavica. S prvim računom kada se uočila fiksna naknada (btw taj mjesec je isporučena količina plina iznosila 0, tj. jedini trošak za taj mjesec je bila ta fiksna naknada) zatražen je raskid ugovora preko telefonske korisničke službe. Korisnička služba traži da se raskid zatraži e-mailom. E-mailom je zatražen raskid, no njima treba 2 tjedna da odgovore na mail. Pa onda traže dodatni podatak, odnosno broj osobne iskaznice (preko telefona su rekli da pošaljem samo OIB i broj obračunskog mjesta), šaljem i broj osobne iskaznice, nakon 2 tjedna dolazi mail da prihvaćaju raskid. Meni dolazi novi račun, opet ih zovem, pa mi kažu kako je raskid nemoguće napraviti prije idućeg mjeseca jer nije poslan do 15.tog u mjesecu. Cijelo vrijeme uz raskid se žalim kako mi je naplaćena fiksna nakada koju njihov trgovac nije prezentirao, oni samo objašnjavaju čemu služi fiksna naknada (cijena plina je išla gore, a oni kako im valjda hrvatska regulativna agencija ne da da povise cijenu plina, izmislili su veću fiksnu naknadu), dolazim u njihov ured gdje mi njihova agentica kaže da napišem reklamaciju koju će ona proslijediti upravi. Uprava mi za 2 tjedna odgovara opet isto, odnosno zašto naplačuju fiksnu naknadu. Tek tada mi kažu da me ne mogu prebaciti drugom operateru (gradskoj plinari) jer nisam podmirio račun. Podmirujem račun da bi mi rekli da odem u plinaru i prebacim se kod njih. Dakle od mog pismenog zahtjeva koji je podnesen 16.1. ove godine, ja do danas nisam prebačen drugom operateru iako sam tražio raskid ugovora. Tek sredinom 3ćeg mjeseca su mi rekli da moram platiti sporno dugovanje da bi me prebacili drugom operateru, pa me zanima je li to po zakonu, tj mogu li me prisilno držati vezanog ugovorom toliko dugo iako sam jasno zatražio raskid još u prvom mjesecu. I imam li zakonski pravo na tužbu s obzirom da su lažnim oglašavanjem (ne navođenjem svih troškova), prevarili moju majku i naveli je da potpiše ugovor?
×