Jump to content

psihozg

Korisnik
  • Broj objava

    15
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. naplata ležarine osiguranju

    Hm. Bio sam u policiji, upravo danas, prošlo je dva tjedna od nezgode. Kažu da još nije gotov zapisnik i da nazovem krajem idućeg tjedna. Zapisnik bi trebao definirati tko je krivac za nezgodu, na temelju čega će osiguranje okrivljenog ponuditi i isplatiti štetu. Međutim dok čekam da policija razriješi slučaj ta ležarina teče, a budući da nisam krivac za nezgodu, što bi policija trebala i utvrditi, smatram da nije u redu da ja plaćam ikakve troškove, a s druge strane sumnjam da konkretno negdje u polici osiguranja stoji "snosimo troškove ležarine".
  2. Imao sam prometnu nesreću u kojoj mi je vozilo oduzelo prednost. Policija je izašla na uviđaj, koji sada čekam (rekli su do mjesec dana). Odšlepao sam auto limaru kod kojeg se i trenutno nalazi vozilo. U međuvremenu je procjenitelj osiguranja izvršio procjenu i proglasio totalnu štetu. Budući da limar samim time na automobilu nema nikakvih radova, naplaćuje mi ležarinu za automobil. Ako ću čekati i mjesec dana zapisnik, ležarina će iznositi 900kn. Da li i trošak ležarine snosi osiguranje od automobilske odgovornosti? Mogu li u to uvrstiti i trošak šlep službe?
  3. Ne znam spada li ovo pod ovu temu, ali imam problem s jednom kompanijom koja kod nas distribuira plin. Klasično, došli su starijoj osobi na selu, naveli je da potpiše ugovor obečavajući joj jeftiniji plin, nisu spomenuli fiksnu naknadu koja iznosi gotovo 5 puta više od gradskog plina i sad ide trakavica. S prvim računom kada se uočila fiksna naknada (btw taj mjesec je isporučena količina plina iznosila 0, tj. jedini trošak za taj mjesec je bila ta fiksna naknada) zatražen je raskid ugovora preko telefonske korisničke službe. Korisnička služba traži da se raskid zatraži e-mailom. E-mailom je zatražen raskid, no njima treba 2 tjedna da odgovore na mail. Pa onda traže dodatni podatak, odnosno broj osobne iskaznice (preko telefona su rekli da pošaljem samo OIB i broj obračunskog mjesta), šaljem i broj osobne iskaznice, nakon 2 tjedna dolazi mail da prihvaćaju raskid. Meni dolazi novi račun, opet ih zovem, pa mi kažu kako je raskid nemoguće napraviti prije idućeg mjeseca jer nije poslan do 15.tog u mjesecu. Cijelo vrijeme uz raskid se žalim kako mi je naplaćena fiksna nakada koju njihov trgovac nije prezentirao, oni samo objašnjavaju čemu služi fiksna naknada (cijena plina je išla gore, a oni kako im valjda hrvatska regulativna agencija ne da da povise cijenu plina, izmislili su veću fiksnu naknadu), dolazim u njihov ured gdje mi njihova agentica kaže da napišem reklamaciju koju će ona proslijediti upravi. Uprava mi za 2 tjedna odgovara opet isto, odnosno zašto naplačuju fiksnu naknadu. Tek tada mi kažu da me ne mogu prebaciti drugom operateru (gradskoj plinari) jer nisam podmirio račun. Podmirujem račun da bi mi rekli da odem u plinaru i prebacim se kod njih. Dakle od mog pismenog zahtjeva koji je podnesen 16.1. ove godine, ja do danas nisam prebačen drugom operateru iako sam tražio raskid ugovora. Tek sredinom 3ćeg mjeseca su mi rekli da moram platiti sporno dugovanje da bi me prebacili drugom operateru, pa me zanima je li to po zakonu, tj mogu li me prisilno držati vezanog ugovorom toliko dugo iako sam jasno zatražio raskid još u prvom mjesecu. I imam li zakonski pravo na tužbu s obzirom da su lažnim oglašavanjem (ne navođenjem svih troškova), prevarili moju majku i naveli je da potpiše ugovor?
×