Jump to content

niramn

Korisnik
  • Broj objava

    5
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Imam jedno kratko pitanje pa ako netko možda zna odgovor bio bi jako zahvalan. Zainteresiran sam kupiti kuću, građevinska je iz 2006, dovrsena gradnja 2009, prije mjesec dana je izvađena uporabna (za građevine izgrađene na temelju akta za građenje izdanog do 01. listopada 2007. godine), legalizacija nije rađena, prodavač tvrdi da je sve legalno. Na navedenoj uporabnoj piše da je sve napravljeno u skladu sa aktom za građenje od 2006. godine. Gledajući stvarno stanje kuće i glavni projekt (građevinsku) vidim da je na kući dodan balkon, promjenjen malo krov, proširena garaža i jos dosta sitnica unutra. S obzirom da je čovjek dobio uporabnu prije mjesec dana, a sve te promjene su izvedene kad se gradila kuća, da li je to sve sada nelegalno s obzirom da na glavnom projektu nema navedenih promjena te legalizacija nije napravljena? Da li ukoliko kupim takav objekt mogu računati da će me potencijalno za par godine netko pitati (redari, inspekcije) gdje su papiri da je to legalizirano? Ako sve dobro shvaćam, dok god izvedeno stanje nije u građevinskoj dozvoli ili je provedena legalizacija i ima se rjesenje o izvedenom stanju, sve takve stvari su nelegalne? Također, prepostavljam da banke pregledavaju sve nekretnine prije izdavanja kredita ili dizanja hipoteka na kuće te za ovakvu kuću (makar ima uporabnu) nije moguće dobiti kredit? Koliko sam vidio za građevine koje imaju građevinsku do 01.listopada 2007 se drugačije to nešto gleda? https://lider.media/arhiva/35195/ Ako se i kupi ovakva nekretnina, da li mogu (makar je prošao rok) napraviti cijelu legalizaciju naknadno + platiti sve eventualne kazne pa na taj način legalizirati nekretninu nakon kupnje? Hvala puno na pomoći, nikako da dodem do ovih informacija, u uredima za prostorno uređenje mi ne žele reći i uporno mi govore da im dam brojeve čestica što još ne želim prije dogovora s vlasnikom.
  2. Vlasnik sam tvrtke koja se bavi internet trgovinom (imamo vlastito skladiste i urede), nekoliko zaposlenih i nekoliko računala koje koristimo isključivo za posao. Ne slušamo, ne gledamo niti posjedujemo televiziju ili radio prijamnik u uredu. Nemamo službenih vozila. Također, ne plaćamo nikakvu pristojbu HRT-u niti smo do sada bili posjećivani od HRT-ovih inspektora. Zakon o HRT-u http://www.hrt.hr/273524/pristojba/zakon-o-hrt-u-2 S obzirom da se po raznim portalima i novinama povlači kako HRT namjerava (ili već primjenjuje) naplaćivanje pristojbe po svakom uređaju koji prima audio vizualni signal (računala, smartphone, zakon o HRT-u, Članak 34. stavak 1.) zanima me kakva su iskustva poduzetnika vezano za posjete HRT-ovih inspektora te da li zaista pokušavaju naplatiti po svakom uređaju? Za određene tvrtke koje posjeduju npr. 50 računala taj trošak (namet) je gotovo sulud. Smatram suludim plaćanje tog nameta i za nekoliko uređaja koje mi posjedujemo s obzirom da ih koristimo isključivo za poslovne svrhe, a ne za slušanje i gledanje HRT-ovih programa. HRT inspektora ako ne pustite u poslovni prostor imaju pravo tražiti državne inspektore da im omoguće pristup, što koliko sam čuo, redovno i rade ako im samo zatvorite vrata i ne puštate ih unutra. Članak 36, stavak 2 Zakona o HRT-u kaže: Osobe iz članka 34. stavka 4. ovoga Zakona oslobođene su obveze plaćanja mjesečne pristojbe za druge uređaje za prijam radijskog ili audiovizualnog programa (računala, prijenosni komunikacijski uređaji i sl.) koji služe isključivo u svrhu obavljanja djelatnosti kao i nakladnici radija i televizije za prijamnike koji im isključivo služe za kontrolu vlastitog emitiranog programa. Da li je moguće ukoliko HRT želi naplatiti pristojbu po svakom računalu pozvati se na Članak 36., stavak 2. pod: Sva računala koja koristimo služe isključivo u svrhu obavljana djelatnosti te su time oslobođena plaćanja pristojbe sukladno članku Članak 36, stavka 2. Zanima me (a vjerujem i mnoge druge) kako se najbolje postaviti prilikom posjete HRT inspekcije u pravni subjekt te njihovoh popisivanja svega i željom da nam stvore dodatni mjesečni namet. Da li ih pustiti u prostor, što potpisati a što ne, itd. Nekoliko linkova iz medija koji su pisali o tome: http://www.index.hr/vijesti/clanak/harac-hrta-nemate-tv-ako-imate-pametni-telefon-ili-auto-s-radijem-morate-placati-pretplatu/803373.aspx http://www.24sata.hr/potrosac/hrt-pristojba-se-placa-i-za-racunala-ili-pametni-mobitel-343897 http://www.jutarnji.hr/hrt---u-tijeku-je-redovna-kontrola-tv-pretplatnika-/1301012/ http://www.ictbusiness.info/vijesti/hrt-ce-naplacivati-pretplatu-i-na-mobitele-tablete-racunala Hvala unaprijed na odgovorima.
  3. Nitko? Molim malo pomoći ako itko zna nesto vise o ovome...
  4. Pozdrav, Molio bih pomoć vezano za otvaranje internet trgovine. Robu bi uvozio iz EU, držao na skladištu do prodaje, neprehrambene proizvode (roba tipa igračke). Otvorio bih d.. za trgovinu i usluge. Na DZS bi prijavio primarno prodaja putem pošte ili interneta. Tvrtka ne bi imala zaposlenih budući da sam ja stalno zaposlen u drugoj tvrtki. Iznajmio bih od svog oca potkrovni dio obiteljske kuće kao sjedište tvrtke. U istoj obiteljskoj kući i ja živim u drugom stanu. Budući da za prodaju putem pošte ili interneta Ured za gospodarstvo zahtjeva MTU za skladište, iznajmio bi poslovni prostor / skladište u koji bi došao jednom dnevno pregledao narudžbe i poslao robu kurirskim službama. Pitanja: 1. Ukoliko uzmem u podnajam skladište od tvrtke koja ima rješenje o MTU, da li trebam tražiti drugo izdavanje rješenja? Ako koristim njihovo rješenje o MTU, da li se trebam prije početka obavljanja djelatnosti prijaviti u Ured za gospodarstvo? 2. Trebam li iznajmljeno skladište prijavljivati kao poslovnu jedinicu u Poreznu upravu ili u Ured za gospodarstvo ili DZS? I sjedište i skladište bi bili u Zagrebu. 3. Budući da sam stalno zaposlen od 08-16h, ukoliko državni inspektorat dođe u sjedište ili u skladište kako će obaviti inspekcijski nadzor ukoliko nema mene (odgovorne osobe)? Isto tako ukoliko iznajmim za skladište dio prostora u firmi koja ima ured i skladiste na istoj adresi (pitanje 1.), ako dođe inspekcija da li oni mogu izvršiti nadzor ukoliko mene (odgovorne osobe) nema na lokaciji? Pretpostavljam da u slučajevima kad tvrtka nema zaposlenih, ukoliko i državni inspektorat izlazi na teren prije toga nazovu ili se najave pismeno? 4. Da li na mjestu gdje se obavlja djelatnost mora izvjesiti radno vrijeme? Kakvo radno vrijeme napisati ako nema zaposlenih i ni u koje vrijeme nece biti moguce tamo zateci odgovornu osobu? Drugim riječima, neće biti stalnog radnog vremena, već po potrebi. 5. Ukoliko naručim i uvezem robu prije nego što riješim pitanje skladišta i robu držim u sjedištu (stanu – nema rješenja o MTU), kolika je vjerojatnost da će doći inspekcija u prvih mjesec dana, pretpostavljam da prvih pola godine nikom ne dolaze? Kolike su kazne za držanje robe u prostoru koji nema rješenje o MTU? U ovom slučaju mom stanu. Zahvaljujem na odgovorima.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija