Jump to content

mmmmm

Korisnik
  • Broj objava

    5
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Mama, brat i ja uskoro očekujemo ostavinsku raspravu nakon tatine, odnosno muževe smrti. Tata nije sačinio oporuku. Nas troje smo suglasni oko načina diobe sve njegove pokretne i nepokretne imovine. Moramo li o tome prethodno napraviti neki pisani sporazum ili je dovoljno da na ostavinskoj raspravi obavijestimo javnog bilježnika o našem dogovoru? To me zanima iz razloga jer bi prema našoj želji mami trebao pripasti pretežni dio tatine imovine, a brat i ja bi nasljedili manji i međusobno nesrazmjerni dio u pogledu vrijednosti. Druga varijanta bi bila da se na ostavinskoj raspravi brat i ja odreknemo svega u maminu korist, pa da po okončanju ostavinakog postupka, odnosno nakon pravomoćnosti rješenja, brat i ja sklapamo s mamom darovne ugovore. Dakle, kod nas nema dileme oko načina podjele, već nas zanima proceduralno jeftinija i jednostavnija varijanta po Vašem mišljenu. Hvala unaprijed i lijepi pozdrav
  2. Molim Vas možete li mi javiti da li je isti postupak i u slučaju kad je upisana hipoteka (a ne fiducio) na nekretnini ostavitelja. Hvala unaprijed za odgovor
  3. Koliko traje procedura ulaza u sustav pdv-a nakon što se u poreznu upravu preda sljedeće: zahtjev p-pdv, rješenje trgovačkog suda, nkd, ugovor s knjigovodstvenim servisom, ugovor o najmu poslovnog prostora i popunjen obrazac podataka o pravnom subjektu? Je li potrebno predati još nešto od dokumenata i da li porezna uprava izdaje o tom rješenje ili samo ovjeren zahtjev p-pdv? Postoji li propisani rok u kojem porezna uprava mora odgovoriti na zahtjev? Mogu li se u međuvremenu početi izdavati računi? Unaprijed hvala za odgovor(e)
  4. Kupio sam prije dva mjeseca novi vanbrodski motor koji ima jamstvo 36 mjeseci. Puštanje u pogon obavio je ovlašteni servis. Nakon toga, prilikom prve upotrebe došlo je do većeg kvara na motoru, koji više nije u funkciji tj. isti je neipravan. Dostavio sam motor o svom trošku u ovlašteni servis, koji se, u mojem slučaju, nalazi u sklopu tvrtke prodavatelja u kojoj sam motor i kupio. Napominjem da sam motor upotrebljavao isključivo prema uputstvu za korištenje koje sam dobio od prodavatelja. No međutim, prodavatelj odnosno servis me obavijestio da je evidentno da nisam poštivao upute, tj. da sam motor stavljao u pogon izvan vode, što u konkternom slučaju znači da je radio bez hlađenja, te da je tako došlo do oštećenja na motoru. Istina je da ja takvo što, za što sam "optužen", nisam učinio i o tome sam obavijestio servis tj. prodavatelja. Međutim, oni su uporni i žele me neargumentirano uvjeriti da je moja greška i osporavaju mi jamstvo. Motor se još uvijek nalazi u servisu i već 10-tak dana se čekaju rezervni dijelovi iz inozemstva. Kako se vrijeme mojeg godišenjeg odmora približava, a ja sam ovaj proizvod kupio za tu svrhu, bojim se da je ovo ucjena, kako bi se na mene izvršio vremenski pritisak i tako prebacilil troškovi, koje bi prema svemu navedenom u jamstvenim uvjetima trebalo riješiti datim jamstvom. Molim Vas da mi pomognete savjetom, kome da se obratim za pomoć i za zaštitu svojih potrošačkih prava. Unaprijed hvala!
  5. Sin je trenutno civilni ročnik. Zanima me mogu li ga navesti u poreznoj prijavi kao uzdržavanog člana za tih osam mjeseci koliko traje civilno služenje. Hvala za odgovor!
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija