Jump to content

kuzrof

Korisnik
  • Broj objava

    6
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. RAČUN IZ BOLNICE

    Zahvaljujem svima na informacijama. Izgleda da mi ne preostaje ništa drugo osim platiti račun. Pokušati ću dogovoriti obročno plaćanje s njihovom pravnom službom, ukoliko bude moguće. Učite na mojoj greški - vodite računa o svom osiguranju. Nikad ne znate kakva vam se situacija može nenadano složiti u životu. Još jednom, veliko hvala. Može lock.
  2. RAČUN IZ BOLNICE

    U redu, zahvaljujem. Imate li možda sugestiju u vidu "kvalitetnijeg" prigovora na navedeni račun? Gle, 1700 kuna nemila cifra, za moj osobni pojam. Prihvaćam u potpunosti vlastitu stranu i težinu odgovornosti no u dobroj vjeri se nadam da postoji pravni mehanizam koji bi omogućio u najmanju ruku fleksibilnije rješavanje ovog problema u kojem sam se našao, naročito zbog osjetljive socijalne situacije koju svi danas manje-više živimo u stvarnosti.
  3. RAČUN IZ BOLNICE

    Poštovani, ovim putem usrdno zamoljavam one od vas koji posjeduju znanje a imaju dovoljno dobre volje za odvojiti 5 minuta svog vremena za pomoći potpunome strancu. Ukoliko se prepoznajete iznad, brownie points for you! Nastojati ću biti konkretan i koncizan. Redom; - 21.09.2019. imao sam hitan zdravstveni problem (srce, tahikardije, već duže vrijeme). Moj kardiolog mi je dao naputak da pri nastupu simptoma (povišeni srčani otkucaji) odmah odem na Hitnu, da me mogu snimiti - u vidu daljnjeg lječenja. Imam 30 godna, nije mi zabavno imati problema sa srcem. -Došavši na objedinjeni hitni prijem, predajem zdravstvenu karticu prvoj djelatnici na šalteru. -Priča se odvija u Dalmaciji. Tko je iz ovih krajeva, i samome mu je jasno...tko nije-ovdje vam se ne zna tko pije a ko plaća i sve je "pomalo, ulagano" -Sestra (gospođa od svojih 50+) me nabadajući kažiprstom po tipkovnici "ne pronalazi u sustavu". Ovo traje 15ak minuta. Za to vrijeme, ja sam fizički loše no svejedno potpuno pri svijesti i u potpunosti kontaktibilan (vidljivo iz otpusnog pisma) -Vičući "nemam pojma momak, ajde ti unutra pa ako te prime" šalje me dalje -Iduća sestra me drsko i nevoljko prima i započinje proces prijema. Također me ne nalazi u sustavu. Utvrđuje da sam pri svijesti, lucidan i kontaktibilan (vidim joj preko ramena ekran dok unosi parametre) Ovo također traje 15ak minuta. -Bivam zaprimljen. Vađenje krvi, EKG, ležanje i gledanje u strop. -Bogu hvala, 3 sata nakon, izlazim živ. -Pri odlasku mi biva uručeno otpusno pismo. Pitam konkretno da li trebam nešto potpisati. "Možeš ići" - 25.10.2019. na kućnu adresu mi stiže plava koverta s računom iz bolnice, u iznosu od 1700 HRK. Račun je fakturiran na datum 17.10.2019. za uslugu ispostavljenu 21.09.2019. (dan prijema) -Šaka u želudac. -u međuvremenu, informirao sam se i došao do saznanja da u periodu od 08. do polovine 10.og mjeseca nisam bio osiguran po ikojem kriteriju. Dakle, de facto sam bio nepokriven, bez osnovnog zdravstvenog osiguranja. -Da ne duljim, u tu neugodnu pravnu situaciju bio sam doveden od strane određene neprofitne udruge za rad s djecom s teškoćama u razvoju, za koje sam odradio probni rok no nismo ostvarili poslovnu suradnju. Prijavili su me na Mirovinsko i odjavili na isti kalendarski dan. Sve jasno. Meni nepoznato, E-Građani nedostupni. Izgubih osiguranje, mea culpa? - U procesu sam sastavljanja podneska i žalbe pravnoj i stručnoj službi za kvalitetu same Bolnice. -Naime, smatram da apsolutno nisam bio pravovaljano informiran o svom statusu, obvezama i pravima. -Bolničke djelatnice su mi svojim krajnjim neprofesionalnim pristupom uskratile relevantne informacije. -U niti jednom trenutku djelatnice koje imaju potpuni uvid u sve podatke meni osobno (ni majci koja je samnom bila u pratnji) nisu dale informaciju da NEMAM zdravstveno osiguranje te da, ukoliko odlučim, daljnje troškove liječenja plaćam sam. -Osjećam se prevareno. -Nemar i neprofesionalizam sestara na šalteru me koštao 1700 kuna, koje kao trenutno nezaposlena osoba naprosto nemam. -Ovo inače rade turistima, opće poznata stvar. Da rezimiram: okosnica moje žalbe bi bila nepoznavanje vlastitog pravnog statusa unutar sustava HZZ-a , krivnjom nestručnosti stručnih i ovlaštenih djelatnika istog sustava. Da li ovo prolazi? Za kraj, priznajem svoje glupilo i neprovjeravanje vlastitog osiguranja. No, unatoč tome, smatram da sam imao puno pravo biti obaviješten o nepostojanju istog, na licu mjesta te to smatram propustom djelatnika Bolnice koji je rezultirao time da sam kao fizička osoba financijski oštećen. Ne pokušavam prebaciti krivnju na druge, ne klevečem ili lažno teretim niti se "po Hrvatski" pokušavam izvući iz nečeg za što sam bjelodano kriv. Ne napadam nikoga ad hominem. Naprosto smatram da nije fer cijela priča te ne želim plaćati tuđi nemar u radu. Zahvalan sam doktorima, razumna sam osoba. Sve u svemu, trebam Vaše sugestije i pomoć za daljnje rješavanje ovog pitanja. Ako i dalje čitate ovaj post, od srca (pun intended) Vam hvala na vremenu, volji i trudu. Zahvaljujem još jednom i grickajući nokte išćekujem odgovore! LP
×