Jump to content

Logo2.jpg.df467c50602ed1173e41130f1129f825.jpg   XXXI. REDOVNO SAVJETOVANJE " AKTUALNOSTI KAZNENOG PRAVA U SVJETLU ODLUKA USTAVNOG SUDA REPUBLIKE HRVATSKE"

Hrvatsko udruženje za kaznene znanosti i praksu od 6. do 8. prosinca 2018. održava svoje 31. redovno savjetovanje pod nazivom "Aktualnosti kaznenog prava u svjetlu odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske". Savjetovanje će se ove godine održati u Remisens Premium Hotelu Kvarner.

Program savjetovanja, prijavnicu, kontakte, kao i druge detalje vezane uz Savjetovanje, možete preuzeti u dokumentu: Program - Opatija 2018.

newbie

Korisnik
  • Broj objava

    3790
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  • Osvojio dana

    4

newbie je zadnji put osvojio dan listopad 10 2015

newbie objavljuje sadržaj koji korisnici cijene!

O newbie

  • Rang
    Veteran
  1. Upravo zato jer nije nigdje propisano u ZOOOSŠu (vrijedi i za osnovne i srednje škole, sve), upravo ova stvar je područje divljeg zapada u školskim ustanovama. Svaka škola ima doneseni Pravilnik o radu, jer su to bile obvezne, teško da koja ima manje od 20 radnika. Obično je u njemu propisana i stručna sprema i pobliže obrazovni profil. Tek ako tamo nije definirano, tek onda ste slobodni ... svašta. Istina, logika nalaže da bi trebalo odabrati osobu sa što većim kompetencijama, nerjetko to tako ne biva jer ne postoji obveza (ako ne postoji u općim aktima ustanove, kako trenutno zakonodavno stoji ova konkretna stvar). Ovu informaciju možete provjeriti sa odgovarajućom upravom ministarstva rada (o obvezi koju donosi Pravilnik o radu donesen temeljem odredbe ZORa), prosvjetnom inspekcijom (koja će vam rado pomoći u dvojbama ako ih imate ili je doći "popraviti" naknadno), UTIRUŠom (udrugom tajnika i računovođa) itd...i bit će upravo ovakva pozz, ex. moderica koju je tema povukla za jezik
  2. Potvrda iz kaznene evidencije

    ...i da budućim tražiteljima podatka (ovlaštenim tijelima školskih ustanova) olakšamo, dodajmo da traženje podatka samo prema čl.13 st.4, odnosno čl.14 st.2 rezultira djelomičnom provjerom propisanih zapreka. Naime, lista zapriječenih kd u posebnom zakonu znatno dulja od skupine kd spolnog zlostavljanja i iskorištavanja djeteta. Stoga se u obrascu IIIa treba pozvati na valjani pravni temelj, da bi dostavljeni podatak iskazao sve ono što iskazati mora.
  3. Potvrda iz kaznene evidencije

    ..i btw. nikakav problem ne postoji sa traženjem i zbilja brzim dobivanjem ovog posebnog podatka, bez suglasnosti budućeg radnika ili osobe koja će biti imenovana na dužnost, jer posebni zakon (ZOOOSŠ) navodi cijeli niz skupina kd koja predstavljaju zapreku za zaposlenje/ imenovanje.
  4. Potvrda iz kaznene evidencije

    ...iako ovom korisniku vjerojatno neće biti od velike pomoći obzirom na mjesece koji su prošli, dodat ću jer je sve aktualnije (konačno). Razlog "hodanju za potpisom suglasnosti" je najvjerojatnije u običajima školskih ustanova da se međusobno propituju što i kako uraditi, pri čemu se vrlo često i netočno međusobno informiraju. Naime, postoji cijela hrpa osoba koje nastoje uvjeriti da je za posebno uvjerenje iz kaznene evidencije potrebna suglasnost osobe kako bi se provjerilo da zapreke iz čl.106 u njenom slučaju ne postoje, pa i unatoč brojnim stručnim skupovima i usavršavanjima na kojima je ova problematika vrlo jasno iznošena (dapače, precizno su i napućeni na obrazac IIIa, ne IV). Naime, odredbe čl.106 o upravo ovim zaprekama (a ne samo uvjerenje nadležnog suda da kazneni postupak nije u tijeku i da nije donesena nepravomoćna osuda, jer je to samo st.3, ne i st.1 i st.2), čije nepostojanje treba utvrditi prije zasnivanja radnog odnosa, odnosno prije donošenja odluke o imenovanju članova školskih odbora (čl.119 st.3) i prije donošenja odluke o imenovanju ravnatelja (čl.126 st.2), na snazi su već 10. godinu, ali ne primjetismo da se provode, osim vrlo iznimno i na razini endema. Kako je to jedina "stvar" koju školska ustanova treba odraditi, upravo zato jer fizička osoba sama ovo ne može pribaviti, do sada je bivalo bezočno ignorirano kao nepotrebno.
×