Jump to content

snegi

Korisnik
  • Broj objava

    26
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

Nedavni posjetitelji profila

Prikaz nedavnih posjetitelja je isključen i nije prikazan drugim korisnicima.

Postignuća

  1. Uslijedio i brzi odgovor 🤔 Nakon gore navedenih činjenica ne možemo da se složimo sa vašim stavom, da je ponuda bila nejasna i obmanujuča. Vaše optužbe i argumenti na koje se pozivate potpuno su neosnovani i zbog toga ih odbacujemo kao takve. One ne utječu na valjanost ugovora/narudžbe koju ste potpisali s našim klijentom. Dad je u zatvaranju, što ne menja činjenice, da vaša kompanija ima dug prema njima. Dad je prodao potraživanja, tako da vaše dugovanje još stoji. U prilogu jedna od Sudskih Presuda od 05.2019 - DAD GmbH prema dužniku, sa ovlaštenim odvjetnikom./ engleski prijevod/ Zbog toga vas još jednom pozivamo, da platite dugovani iznos kako biste izbjegli dodatne sudske troškove i zatezne kamate. Sa poštovanjem Ksenia Vesel Senior debt collector
  2. Evo ja taman danas dobio mail, opomenu pred tužbu od ove Ksenie. Samo sam joj odgovorio mailom, da prestane maltretirat, kaže ako platimo sad, da će nam poslat i raskid ugovora, pa da mi nije jasno, o kakvom raskidu ugovora priča, kada mi ni nemamo ugovor. Neka pogleda na stranicama pa će vidjet da naša tvrtka nije oglašena. Već zaboravio na ovo, bilo je mirno neko vrijeme
  3. Sad sam dobio na mail, obavijest o novom odgovoru na ovu temu. Pa sam shodno tome i pogledao na njihovim stranicama, moje firme više nema! Makli su podatke, barem ja ne vidim. Tražili su me svojevremeno tih 677 eura pa uvećano za kamate i sl. Odgovorio da me izbile maknuti s potpisa jer ću ih u protivnom tužiti, i da mi ne šalju nikakve dopise jer ću im zsračuati sve troškove, gubitak vremena kao i odvjetnike i sl. Nakon toga me zvao netko, u vezi tog duga ali smo ga otkantalo I rekli da nas ništa ne zanima i da smo to dali na sud. Pitao lik znači ide na sud, mi potvrdili i razišli se... I sad gledam nema nas na popisu...
  4. snegi

    Odvoz smeća

    Dakle gradska tvrtka, čistoća, ispostavlja račune za odvoz 9 kanti dva puta tjedno. Budući da mi je upalo u oko kako u stvarnosti odvoze znatno manje, nekad 2 nekad 3, rijetko 4 ili 5, fotografirao sam par odvoza te im poslao prigovor na način obračuna. Nitko nije odgovarao, tako da sam sljedeći tjedan zvao telefonom i javila se djelatnica koja je rekla da oni to određuju po nekoj njihovoj formuli. Rekao sam im da to mene ne zanima, da hoću na računu vidjeti onoliko kanti koliko su zaista i odvezli jer mi ne pada na pamet plaćati nešto za što nije obavljena usluga. Kako su i dalje ignorirali, odlučio sam javno objaviti fotografije i cijelu priču, ubrzo je uslijedio odgovor, ali na dio da oni nisu dužni voditi nikakvu evidenciju o zaprimljenim kantama. Dakle kakva su vaša iskustva, kojim redoslijedom ste išli? Sada mi je došao račun, opet sa istim iznosom i istim brojem posuda, njih 9. Mislio sam im poslati prigovor, zajedno sa fotografijama te poslati insoekciju. Koja je procedura, prijedlog neki, recite, jer meni je dosta da nas gradske tvrtke pljačkaju na sve strane, što ljudi šute i sl... Zahvaljujem svima na pomoći!
  5. Što ako "stari"Upravitelj ne priznaje potpise, te se pravi da je i dalje upravitelj...
  6. Mi smo u fazi promjene upravitelja. Skupili smo potpise poslali starom upravitelju listu i uručili otkaz. Sada gledamo koga uzet, a u međuvremenu, naš upravitelj, koji je u otkaznom roku, odbija to prihvatiti, smišlja neke glupe razloge u vidu da predstavnik više nema potporu većine. Ne znam kakve veze ima da li predstavnik ima potporu ili nema, kada postoji lista, koju oni ne osporavaju, za otkaz na kojoj je potpisano više od 51% suvlasnički gdje udjela. Druga stvar sada su poslali uplatnice za sljedećih 6 mjeseci. Što napraviti po tom pitanju?
  7. Što je radio prije ne znam, ja sam tu 6 mjeseci. Ali ono što znam da sve radi na svoju ruku, bez sastanaka, pa tako pokušava promjenit i upravitelja koji je ujedno sponzor njegove udruge. I ne odustaje od tog nauma....
  8. Eto ja se opet javljam s problemima pa ako može kakav savjet jer sam pri kraju s idejama, a htio bi promijeniti ovo naše društvo. Naime dosadašnji predstavnik stanara, koji je ujedno i predsjednik udruge predstavnika suvlasnika u V.Gorici, donio je odluku o promjeni upravitelja i odlučio se za jednu tvrtku. Inače ta tvrtka je donator njegovoj udruzi. Naš dosadašnji upravitelj, gradsko stambeno, sazvali je sastanak (ilegalni po predstavniku) u nadi da zadrže zgradu. Na tom sastanku pitao sam predstavnika na osnovu čega se odlučio samovoljni za tu tvrtku i gdje su ponude, jer ono što je stavio na oglasnu ploču nema veze s ponudama. Radi se o tablici gdje je naveo par tvrtki i stavio naknade upraviteljima uz neke besmislene napomene. A podaci ne štimaju. Inače profil stanara je pretežno zrelije dobi plus podstanari, pa je vjerojatno mislio da nitko ni neće to gledat odnosno shvatiti. Meni vrag nije dao mira te sam kontaktirao jednog koji je dao ponudu, i rekao o čemu se radi. Oni su mi pokazali ponudu, i ispalo je da je tek službenu ponudu zatražio nakon što sam ja inzistirao na ponudama. Dakle službene ponude, koje se odnose na našu zgradu nije uopće imao te nije ni mogao odlučiti tko je najpovoljniji, ali je ujedno i dodao neke nepostojeće stavke u napomenama koje ovi nikad ni nisu naveli. Dakle on obmanjuje nas suvlasnik, petlja s podacima, laže i nakon svega toga skuplja potpise i dalje za novog upravitelja, njegovog donatora. Neki su mi dali vjetar u leđa, pa sam počeo prikupljati potpise za predstavnika ali to baš i ne ide tako, što zbog starih ljudi, što zbog podstanara što zbog straha da se ne zamjere bivšem policajcu. I dalje pokušavam uvjeriti ljude da ih je obmanuo, starije suvlasnice su potpisale za njega misleći i dalje vjerujući da potpisuju za njega za predstavnika a ne za promjenu upravitelja. Međutim ne mogu ili ne žele shvatit, pokazujem njegove tablice, odgovore od drugih upravitelja gdje se vidi manipulacija ali džabe. Imam natpolovičnu veličinu u 2 od 6 ulaza, pa smo se mislili odvojiti od njega ali ni to ne ide. Predstavniku govorim da sazove sastanak, da objasni ljudima ali on naravno neće, u preko 10 godina koliko je predstavnik nikad nije sazvao sastanak, ja sam tu 6 mjeseci i samo hoću znat kamo ide novac iz pričuve i da se troši na transparentan način, a ne da završi po nekim džepovima. Kontaktirao novine, nikakav odgovor, ovim drugim upraviteljima pokazujem dokumentaciju, ali oni ne mogu ništa napraviti. Starice njemu potpisuju, niti znaju što niti znaju što će biti, a bivši ih milicajac obrađuje jednu po jednu... svi kukaju kako nije ništa napravio, ali mu i dalje daju potporu za njegovo serifovanje. Ako ovako radi za promjenu upravitelja, mogu samo mislit što radi kada odlučuje o izvođačima radova.... Ima li tko kakav savjet, što i kako napraviti za bolju zajednicu?
  9. Hvala svima na pomoći. Sutra idem tamo pa cemo vidjet kakvi su. Jane mislim popusti, a ako neće pristati onda ću bivšem vlasniku savjetovati da idemo s tim jer u stanu nitko nije bio. On je u Dubrovniku
  10. Velika gorica je u pitanju. Sutra imam namjeru otići zadnji put tami, kako bi to promijenili....
  11. Što se tiče duga i osporavanja istog, bivši vlasnik nije obavijestio (iako je bio u drugom dijelu lijepe naše, gdje je dobio i prebivalište) ali ne bježi od toga da se ovi naplate putem ovrhe. Ja stan nisam isplatio, pa kad ga isplatom lova sjedne i taj se dug podmiri... Ali ovi nikako da shvate tovecnekim zastrašivanjem i iznudom na silu žele da se taj dug odmah sanira....
  12. E ali problem je u tome što oni ne žele napraviti prijenos računa na moje ime dok se cijeli dug ne podmiri. Kako ih natjerati da to odrade što su i dužni..
  13. Ukoliko dođe do promjene prava vlasništva nekretnine, dosadašnji korisnik u odnosu na isporučitelja vodnih usluga ostaje i dalje u statusu korisnika i dužan je podmiriti račune za isporučene vodne usluge za predmetnu nekretninu, sve dok, bilo on bilo novi korisnik podnese isporučitelju vodnih usluga pisani zahtjev za promjenu korisnika. Korisnik je dužan zahtjev za promjenu korisnika, uz kopiju važeće dokumentacije, dostaviti isporučitelju vodnih usluga, u roku od 30 dana od dana nastanka promjene. Predmetni zahtjev mora se podnijeti isporučitelju vodnih usluga najkasnije do 20.-og dana u tekućem mjesecu za primjenu kod obračuna količine vodne usluge u tom mjesecu. U protivnom, isporučitelj vodnih usluga će račun za vodne usluge ispostaviti na dosadašnjeg korisnika, a za račune koji se odnose na eventualno sporno razdoblje, odnosno za razdoblje od nastupa promjene vlasništva do dana zaprimanja predmetnog zahtjeva, isporučitelj vodnih usluga je ovlašten solidarno teretiti i dosadašnjeg i novog korisnika. Ovaj je s njihove stranice, kakti pravilnik. E sad, prvo i osnovno ko je njih ovlastio za solidarno terečenje? Ja bih shvatio da je to moguće ako ja pristanem na to, kao neki jamac ili sl, ali ako nisam pristao po kojem to oni zakonu mogu mene teretiti za dugove prijašnjeg vlasnika i to za dugove koji su u ovršnom postupku, dakle već je pokrenut proces prisilne naplate od bivšeg vlasnika...
  14. To je čisti komunizam i naslijeđe iz tog doba. Dakle očita se brojilo i podjeli na stanove u ovisnosti o broju članova (zato sam i rekao da je bivši vlasnik, koji nije živio tu, imao račun kao i mi koji smo sad). Predstavnik stanara je zadužen ih obavijestiti koliko ima članova, a onda dolazi uplatnica na ime i prezime vlasnika stana.
  15. Meni je jasno da su to njihova pravila, međutim, ako su pokrenuli ovrhu i riješenje(ako već nije) će im tu naplatu i omogućiti putem ovrhe, prema tome dug će biti plaćen. A mislim da nigdje u zakonu ne stoji da ja moram podmirivati dugove prijašnjeg vlasnika ili se varam?
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija