Jump to content

StivQ7

Korisnik
  • Broj objava

    5
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Molim Vas pomoć Mala smo firma otvorena prije godinu dana, pa nemamo toliko iskustva, stoga i tražimo pomoć ovdje. Većinom se ljudi pozivaju na prava potrošača i naravno nemamo ništa protiv toga, ali zar i mi trgovci nemamo nekakva prava Situacija je ovakva, kupac je od nas kupio ulazna vrata i odbio našu montažu gdje smo ga upozorili da onda gubi pravo na garanciju, i to mu piše u ponudi. Kod preuzimanja proizvoda potpisana je otpremnica gdje piše da je preuzeo ispravan proizvod. Njegov monter je nestručno montirao proizvod i on sad traži drugi proizvod od nas, i poziva se na zaštitu potrošača, čak nas je kontaktirao i njegov odvjetnik. Mi smo ponudili da na naš trošak dođe monter i proba popraviti nastalu situaciju ali on inzistira na popravljanju ili zamjeni proizvoda. Imamo li mi pravne osnove odbiti ga radi nestručne montaže i na koji zakon, propis, članak da se pozovemo? Unaprijed zahvaljujem
  2. Poštovani Molio bih Vas za pomoć, ukoliko imate nekakve informacije. Radi se o mom ocu koji je branitelj i otišao u mirovinu i dobio rješenje mirovine u iznosu 2035,04kn. Podnio je zahtjev za mirovinu 7.10, i tek je 9.3 dobio odgovor. Bio je 3 godine na HZZO-u i 1.11.2014 napunio je 60godina i podnio zahtjev za prijevremenu starosnu mirovinu. Ima 37 godina i 7 mjeseci staža i izračunata mu je mirovina od 1814,38kn. Pošto je Hrvatski branitelj ostvario je pravo na minimalnu braniteljsku mirovinu, ali po njihovom riješenju mirovina bi mu bila 2035,04kn, iako su mu kolege branitelji rekli da bi trebala biti 2400kn. Jel moguće da mu nije 2400kn zbog toga što još nema 65 godina, ili bi se trebao žaliti na riješenje i tražiti da bude 2400kn? Unaprijed zahvaljujem na pomoći i na odgovoru
  3. Mogu li ga raskinuti i recimo za mjesec dana sklopiti opet isti ugovor, dok se riješi situacija s papirima i nekretninom? Hvala na pomoći
  4. Poštovani molio bih Vas za pomoć. Našao sam se u malo nezavidnoj situaciji u koju me dovela banka. Skoro 2 mjeseca rješavaju papire i kada su napokon doveli pred kraj slučaj se ponovno vratio na početak. Dali su mi papire za upis hipoteke, i to je trebalo biti riješeno kroz 3-4 dana u gruntovnici i da isplate prodavatelja i ja prepišem nekretninu. Kada sam solemnizirao ugovor napravio sam i ugovor o kupoprodaji s vlasnikom nadajući se da će biti rješeno kroz koji dan i da idem prijaviti porez. Međutim gruntovnica je odbila upis hipoteke i poslala banci rješenje nakon čega je banka vidjela da se ja nebih mogao upisati kao vlasnik (radi se o bivšem vlasniku koji je kupio stan preko fiducije) i sada je njihova pravna služba bolje pogledala papire i savjetuju da odustanem od kupnje ili da čekam dok se sve riješi. Ta ista pravna služba prije 2 mjeseca je rekla da je sve u redu s papirima. Mene sada zanima šta da radim s ugovorom jer mi sukoro ističe 30 dana za prijavu poreza. Moram li ga poništiti ili da prijavim porez, iako je upitno kako će završiti na kraju s nekretninom? Kako se ponijeti prema banci koja se tako neodgovorno ponaša prema klijentu, i zavlači me mjesecima da bi tek po odbijanju gruntovnice shvatili da nešto nije u redu.... Unaprijed zahvaljujem
  5. Zanima me da li mogu tražiti od HEP-a naknadu pošto imaju 5 stupaca na mome poljoprivrednom zemljištu koji mi smetaju, i umanjuju cijenu zemljišta. Stupci su postavljeni prije više godina, iako su neki zamjeniti s novima betonskim stupcima. Mogu li tražiti naknadu ili bar izmještanje stupaca i na koji zakon(članak i stavak) da se pozovem, te da li netko zna kolika bi mogla biti naknada? Unaprijed zahvaljujem
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija