Jump to content

David_pu

Korisnik
  • Broj objava

    6
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Poštovani, molio bih odgovor na pitanje vezano za uporabnu dozvolu. Imam kuću koja je izgrađena prije puuno godina te je za istu izdano uvjerenje da je izgrađena prije 1968. godine. Na uvjerenju je navedena kuća, štala i cisterna. Dali prilikom prodaje odnosno prilikom uknjižbe novog kupca moram imati uporabnu dozvolu ili je dovoljno samo navedeno uvjerenje od prije 1968? Hvala
  2. Mislio sam da klijent bude vlasnik vozila. Obzirom da svi teže smanjenju troškova mislim da bi ovaj model mogao zaživjeti kroz skorije vrijeme jer, kao što kažete, jeftinije je platiti osobu (firmu) nego imati stalnog zaposlenog (ili više njih) na kojeg/ih idu doprinosi, uredi, službena vozila, mobiteli itd.
  3. Poštovani svi, unaprijed se ispričavam ukoliko ovakva ili slična tema postoji, ja sam potražio ali nisam pronašao. Kao što naslov govori, došao sam na ideju da osnujem tvrtku za vođenje voznih parkova u obliku ousourcinga, znači vođenja redovnog, izvanrednog održavanja, registracije, osiguranja, analize isplativosti, potrošnje, uglavnom cijela eksploatacija vozila odnosno voznog parka za klijenta. Početak bi bio težak pošto treba skupiti dovoljno klijenata, a samim time i njihovo povjerenje, da bi tvrtka stala na noge ali mislim da ima potencijela pošto se svi sad okreću famoznom outsourcingu. Informacije koje me zanimaju, a nisam uspio pronaći na netu; - dali postoji nekakav stručni ispit ili nešto slično tome šta bi morao polagati? - dali moram imati odgovarajuču stručnu spremu (po struci sam dipl.ing.cestovnog prometa)? - dali moram zaposliti "stručnjake" određenih struka (strojari, pravnici, ekonimisti) da bih mogao pokrenuti firmu ili mogu zapošljavati po potrebi odnosno kako firma raste tako povećavati i kadar? U naprijed zahvaljujem na odgovorima, s poštovanjem, David
  4. Poštovani svi, molio bih odgovore na nekoliko pitanja vezana za naslov teme. Imam dva stana koje preko sezone iznajmljujem turistima a preko zime podstanarima. Preko sezone mi stanove bukira agencija a podstanare preko zime nalazim sam. Uredno ispunjavam sve obaveze te plačam sva davanja koja me slijede. Osnovao bi jdoo te izdavao stanove preko istog. Zanima me sljedeće: Dali bi stanovi morali biti u vlasništvu jdoo-a? Dali mi i dalje može agencija bukirati preko sezone? Dali mogu biti zaposlen u državnoj firmi a paralelno biti direktor svoje firme te koja su davanja u tom slučaju? Dali mi je potrebna određena stručna sprema ili kvalifikacija za navedenu djelatnost? I zadnje pitanje je pitanje koje muči sve ljude koji razmišljaju upustiti se u poduzetničke vode: Dali se to isplati?? Unaprijed se ispričavam ako sam otvorio temu koja već postoji i ako nisam naveo neke bitnije činjenice koje su potrebne za odgovore na moja postavljena pitanja. Hvala
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija