Jump to content

ID036

Korisnik
  • Broj objava

    9
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

Nedavni posjetitelji profila

Prikaz nedavnih posjetitelja je isključen i nije prikazan drugim korisnicima.

  1. Za MTU sam postlao prije upit na korisničku službu i dobio sam odgovor da se MTU radi nakon što se dobije Rješenje o upisu u sudski registar jer MTU nije prenosiv, svaka tvrtka ga radi za sebe kada počinje poslovati u novom prostoru, logično je onda da to nije uzrok vraćanja prijave. Maloprije sam ponovno poslao ispravak zahtjeva, greška je otpočetka izgleda u samom sustavu Start. Kod upisivanja djelatnosti mi je nudilo popis sa brojevima iz NKD i tako sam ih odabrao te mi je generiran popis koji sam priložio u jedan od prethodnih postova. Večeras iza 20h sam dobio mail s obavijesti od Službe za informatičku potporu Trgovačkog suda citiram: "Vaša prijava za upis osnivanja društva putem sustava START u odjeljku "Ostale djelatnosti" sadrži bar jednu djelatnost unesenu po šifri iz nacionalne klasifikacije djelatnosti koja se više ne koristi.Kako bi izbjegli da Vam sud službeno vrati prijavu na doradu, prije slanja prijave trebate obrisati ili nadomjestiti ovako unesene djelatnosti vrijednostima iz novog šifrarnika koji je sada dostupan na stranici za unos. Djelatnosti koje treba obrisati odnosno zamijeniti najlakše je prepoznati po tome što počinju s četiri znamenke.Ovo se NE odnosi na podatak „Pretežita (primarna) djelatnost“ koji je i dalje moguće odabrati jedino po NKD šifrarniku." Moje SVE djelatnosti su sadržavale broj i bile izabrane po NKDu jer mi je sustav jedino to nudio, ili vlastiti upis što mi nije imalo smisla raditi kad već postoji popis, zašto bi izmišljao nešto što bi mogli odbiti... Tako da sam sve skupa izbrisao i odabrao po novom popisu koji nema brojeve i opisi djelatnosti su potpuno drugačije. Eto, nadam se da je to bio jedini uzrok i ne mogu vjerovat da 3 puta vraćaju zahtjev zbog interne pogreške u sustavu. Mogli su poslati obavijest da pričekam dok se to ne riješi i da ispravim kad mi jave, a ne ovako, danima ažuriram popis, čitam zakone, maltretiram sve oko sebe tko bi mogao znati nešto više... Prijava je poslana i očekujem sutra/prekosutra povratnu informaciju da li je sve OK pa napišem ovdje. Hvala Vam na trudu i pomoći
  2. I mene je iznenadilo jer nema nikakve logike. Trenutno radim u firmi koja ima isto ime kao još dvije u Hrvatskoj i nikad to nije bila prepreka ni za što. Navodno unazad 5-6mj imaju strože kriterije u vezi izbora imena i to više ne prolazi, ali imao sam rezervno ime koje je prošlo, to više nije problem. Sada me muči ta registracija djelatnosti. Danas sam bio kod javnog bilježnika s tim pitanjem, također ne vidi ništa sporno u navedenom popisu, osim imena i prezimena dotične sudske savjetnice. Kaže da često imaju problema s prijavama koje ona rješava, vraćaju se bez jasnog objašnjenja i komplicira se bespotrebno. Baš danas je imao slučaj radi koje ju je pokušao dobiti na telefon, ali bezuspješno. Radno vrijeme kada se javlja na telefon je svaki dan od 13 do 14h i to preko centrale pa to traje i lutrija je doći na red. Pregledao sam djelatnosti 389 puta i ne vidim koja od njih podliježe posebnim zakonima i da je uzrok vraćanja prijave na doradu.... Da li neka od navedenih trgovina ili proizvodnja nečega podliječe posebnim zakonima?
  3. Pozdrav, Nažalost nije točno za naziv društva. Prvi prijedlog imena mi je odbijen baš upravo zbog navedenog j.d.o.o. iz Splita, premala je razlika u imenu i zahtjev je odbijen (razlika je bila 2 znaka). Mučim se već 10 dana sa zahtjevom nakon što je prošlo drugo ime, problem je popis djelatnosti. Već 3. put mi vraćaju zahtjev uz obrazloženje koje prilažem. Nije mi jasno što ne štima, bilo je nekih djelatnosti koje sam stavio prvi put, a moraju biti usklađene s posebnim zakonima (nisam obraćao pažnju na to). Nakon prvog vraćanja sam popis ažurirao i tako još 2 puta nakon toga, više ne znam što bi izbacio. Za svako vraćanje zahtjeva gubim po 2-3 dana, a vrijeme leti... Prilažem također popis djelatnosti koji je sporan pa vas molim ako imate malo vremena baciti oko, više ne znam što da radim... Mogli su i malo detaljnije u zaključku napisati što je sporno. Popis djelatnosti (1).pdf
  4. Datum se traži za registraciju u sustav PDV-a, a mislim da se PDV ID broj dobije nakon registracije u sustav. Broj mi treba za poslovanje sa tvrtkama unutar EU tako da onda svakako registracija u sustav PDV-a treba biti prije prve transakcije, a ne kada se dosegne prag od 300.000,00kn i ostvari ulazak u PDV. Tako da sam i ja bio mišljenja da bi datum trebao biti u razdoblju 01.-15.02.2020. Što se skladišta tiče, tu mi se situacija malo zakomplicirala. Planirao sam iskoristiti prostor na adresi na kojoj prijavljujem d.o.o, vlasnik je moj otac te sam već bio dogovorio da će mi prostor iznajmiti jer ga uglavnom ne koristi. Nakon uvida u dokumentaciju od objekta koju ima sam saznao da se radi o objektu koji je on izgradio prije 15ak godina proširenjem starog objekta koji je postojao (bespravno). Prije godinu-dvije objekat je legaliziran. Radi se o prostoru za koji ne postoje nikakvi projekti (osim projekta izvedenog stanja za legalizaciju ili tako nešto), nisu izvedene instalacije itd, samo izgrađeni zidovi, prozori i krov. Samim time, nema uporabnu dozvolu, i mislim da namjena građevine nije poslovna, a koliko sam uspio saznati mora postojati uporabna dozvola da bi prostor mogao zadovoljiti MTU. Točno? S obzirom da mi treba prostor samo za odložiti robu, gdje neće ulaziti nitko osim mene, prostor mi idealno odgovara jer ima dovoljno površine, blizu mi je, roba je na sigurnom i ima par relektora za rasvjetu ako zatreba. Ali s obzirom na zahtjeve za MTU u ovom trenutku bez dodatnog ulaganja u prostor i ostalih procedura da se dobije MTU mi nije isplativ. Ispravite me ako griješim. Tako da sam mislio potražiti skladište koje zadovoljava uvjete te ga iznajmiti, ali naknadno jer mi roba dolazi tek sredinom ožujka. Nadam se da se može otvoriti d.o.o. sa djelatnosti veleprodaje pa naknadno dostaviti ugovor o najmu i uvjerenje o MTU.
  5. Pozdrav, Hvala puno na odgovoru. Konačno je došlo vrijeme za prvi korak pokretanja osnivanja d.o.o. te sam ispunio prijavu za upis u sudski registar preko sustava START. Korištenje je jednostavno, imao sam od prije aktiviranu osobnu iskaznicu i čitač pametnih kartica. Svi osnovni podaci o osnivanju su upisani kao i popis djelatnosti subjekta. Prije nego šaljem prijavu htio bih još provjeriti nekoliko detalja. S obzirom da će se tvrtka baviti pretežno kupnjom i preprodajom robe pravnim osobama, primarna djelatnost bi trebala biti pretpostavljam 46.90 - Nespecijalizirana trgovina na veliko, točno? U ostalim djelatnostima sam dodao puno raznih djelatnosti koje bi se potencijalno mogle koristiti u budućnosti. Po uputi nije obavezno koristiti sve ponuđene korake u aplikaciji ( Zahtjev za otvaranje transakcijskog računa, registracija u sustav PDV-a i dodjela PDV ID broja, registracija korisnika u sustav HZMO) pa ću preskočiti otvaranje transakcijskog računa jer mi više odgovara otvoriti u Zagrebačkoj banci nego u PBZ koja je jedina ponuđena. Pretpostavljam da se temeljni kapital prvo uplaćuje na privremeni račun te se naknadno isplaćuje na novootvoreni račun tvrtke nakon što im se dostave podaci (isti slučaj je i kada se otvori preko aplikacije u PBZ, uplata temeljnog kapitala ide prvo na neki drugi broj računa pa se vraća nakon otvaranja novog računa, ako sam dobro shvatio upute). Registracija korisnika u sustav HZMO nema nikakve rubrike za ispunjavanje, automatski se potrebni podaci proslijeđuju. Prijava u sustav PDV i PDV ID broj - nudi se izbor datuma upisa u registar. S obzirom da prva uplata ide sredinom veljače i prva isporuka sredinom ožujka, koji datum je najbolje staviti? Druga stvar za koju ne znam što upisati je iznos vrijednosti oporezivih isporuka u tekućoj godini. Treba upisati neki planirani iznos kroz godinu, a ako iznos u realnosti bude odstupao neće biti problema?
  6. Poštovani, idući mjesec osnivam d.o.o, prikupljam informacije i savjete sa svih strana kako bi ne bi bilo iznenađenja pa bih ovdje opisao situaciju kao i zaključke/pitanja pa da sve rezimiramo, vjerujem da će i drugim članovima portala biti od pomoći. Dakle, otvaram d.o.o. koji će se baviti veleprodajom artikala za neku djelatnost, jedan dio robe dolazi iz Kine, drugi iz zemalja EU. 1. Prijavljen sam u drugom d.o.o. i imam plaću veću od minimalne za direktora, osnivam d.o.o. sam te bi imao funkciju direktora. Uz trenutni posao mogu bez problema voditi tu veleprodaju jer se radi doslovno o 2-3 ulaza robe i prodaja prema 2 velika kupca. Da li to može pravno funkcionirati bez prijave zaposlenih odnosno da li to ja sve mogu obavljati sa funkcijom direktora, bez prijave u svoj d.o.o. i bez plaćanja doprinosa s obzirom da je to sve pokriveno kod trenutnog poslodavca? 2. Osnivanje d.o.o. online pomoću sustava START - da li je netko to radio i što mislite o tome? Pogledao sam postupak i čini se brzo i jednostavno, da li ima neki razlog zašto je to bolje odraditi na "klasičan" način? I dodatno, u tom sustavu, kod opcije otvaranja poslovnog računa u banci nudi samo PBZ, što ako želim koristiti drugu banku? 3. Ime subjekta - ime subjekta koje sam planirao iskoristiti je zauzeto, postoji j.d.o.o. s istim imenom u Splitu. Uz malu korekciju imena (jedno slovo manje, jednina umjesto množine) također mi odgovara, ali za njega postoji u registru subjekt koji je brisan 2018, bio je j.d.o.o. Da li je nakon brisanja ime ponovno dostupno za korištenje ili ne? 4. Timing osnivanja - roba u Kini je u postupku proizvodnje i biti će spremna za isporuku polovicom veljače 2020. kada moram platiti naručenu robu i transport te nakon 30ak dana transporta, sredinom ožujka sve troškove vezane uz uvoz. Htio sam d.o.o. osnovati tijekom siječnja da sve bude na vrijeme spremno. Da li je bolje to ili neposredno pred početak poslovanja u veljači? Da li utječe na nešto prvih mjesec dana bez aktivnosti do prve uplate dobavljaču? Kakvi su troškovi i da li je potrebno na neki način staviti d.o.o. u mirovanje ili je dovoljno da nakon osnivanja sve ostane kako je? 5. Prostor - d.o.o. će biti registriran na adresu na kojoj živim (obiteljska kuća), za poslovanje mi trebaju samo doslovno mobitel i laptop, ne planiram za sad otvarati ured ili maloprodaju. Na toj adresi imam prostor od 100-120m2 koji mogu iskoristiti kao skladište, roba je zapakirana na nekoliko paleta i izlaz robe bi bio po potrebi, vjerojatno 1-2 puta u 2 tjedna, kupci bi došli po robu u dogovorenom terminu. Da li taj prostor mora biti negdje prijavljen i da li podliježe nekoj kontroli minimalnih tehničkih uvjeta s obzirom da neće biti samo trazicija nego roba treba biti uskladištena na neko kraće vrijeme?
  7. Spitfire hvala još jednom na trudu... Da, to se i meni činilo logično. Da li postoji šansa da se na osnovu prigovora mjera zabrane ukine ili se uglavnom smanjuje? Novčanu kaznu bi još nekako pretrpio u cijelosti ali mjera zabrane mi je najveći problem, posao bi mi bilo gotovo nemoguće obavljati, koliko god trajala.
  8. Hvala spitfire. Ovo pitanje mi je vrlo bitno, ukoliko platim 2/3 kazne prije isteka roka od 8 dana, da li oduzimanje vozačke od 6mj i dalje vrijedi ili se plaćanjem novčane kazne eliminira oduzimanje vozačke? Koliko sam shvatio policajca, navodno je plaćanjem kazne na taj način sve riješeno? Da li to netko može potvrditi iz iskustva?
  9. Pozdrav svima, trebam savjet što učiniti za slijedeći slučaj. Vozio sam se s posla i na pružnom prijelazu sam prešao na treptajuće crveno svjetlo koje se upalilo kada sam bio udaljen možda 2m od njega. Od znaka do početka pruge je udaljenost cca 3-3,5m ali taj prostor pripada raskrižju jer s desna strane dolazi sporedna cesta, paralelno s prugom. Čuo sam zvučni signal (zvono) koje najavljuje skori prolaz vlaka, a iza mene se vozio tegljač na maloj udaljenosti te sam po procjeni da ako zakočim naglo riskirao prometnu nesreću refleksno nastavio naprijed i da ne ostanem u raskrižju. Pružni prijelaz ima rampe i od početka signaliziranja do spuštanja rampe prođe 15-20 sekundi, rampa se spustila kad sam ja već razgovarao s policajcem na drugoj strani i u međuvremena je još nekoliko automobila prošlo na isti način iz suprotnog smjera. Realno, nisam ugrozio nikoga jer je vlak prošao nekoliko minuta nakon mog prelaska i u trenutku prelaska je rampa bila dignuta, a teoretski sam kriv jer sam se nalazio na pruzi kada je signal bio upaljen. Dobio sam naravno kaznu na 2000kn + 100kn za sudske troškove i 6mj bez vozačke. Moja pitanja su slijedeća: ukoliko platim 2/3 kazne u slijedećih 8 dana, vozačka mi se ne dira? Policajac mi je više puta napomenuo da proučim uputu o pravnom lijeku i indirektno rekao da pišem žalbu jer u 8 godina imam samo 2 prometna prekršaja i nijedan ne spada u teške prekršaje. Jedan je bio prije 6 godina za parkiranje i prije više od 3 godine 13km/h veća brzina na autoputu na jednom mostu. Da li se prolazak na treptajuće svjetlo sa dignutom rampom može metaforički tumačiti kao prolazak na žuto na semaforu pa procjena vozača za manje ugrožavanje sigurnosti može biti olakotna okolnost? Koje su šanse da žalbom dobijem manju novčanu kaznu i izbjegnem oduzimanje vozačke jer mi je ona bitna za posao koji radim, odnosno bez nje ne mogu raditi? Da li je bolja opcija na kraju žaliti se ili platiti u roku?
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija