Jump to content

bibimedo

Korisnik
  • Broj objava

    2
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. bovu hvala na odgovoru. Oprosti što se nisam ranije javio. Imao sam ugovor na 2 godine, u stvari na 27 mjeseci jer su prvo rekli da daju tri mjeseca za kunu pa mi onda naplatili jos 24 mjeseca po 80-ak kuna. Kada je ugovor istekao nisam ih uopće kontaktirao, a ni oni mene. Odmah sam presao na Optimu. U 8 mjesecu bit ce 2 godine kako sam na Optimi. Znači da mi je ugovor istekao prije godinu i po. Mislio sam da će ovi iz Totala sami doći po receiver kad ono stigla uplatnica. Danas sam napisao prigovor njihovom Povjerenstvu za pritužbe potrošaca.
  2. http://www.glas-slavonije.hr/259568/4/Odsteta-za-kasnije-vraceni-receiver-i-daljinski---3000-kn Danas sam i ja dobio opomenu i uplatnicu na 3.240,00 kn od Tvrtke Coface Hrvatska d.. registriranu za posredovanje pri naplati potrazivanja. TOTAL TV-u nisam vratio receiver i daljinski u roku od 15 dana od isteka ugovora. Nisam čitao sitna slova u ugovoru koji sam potpisao. TOTAL TV o tome ne upozorava korisnike, nego samo dođe uplatnica bez ikakva upozorenja i specifikacije. Znači, kada uzimate TOTAL TV dođu i postave vam receiver i odu, a kada vam ugovor istekne morate sami uređaj spakirati i poslati im poštom i sve u roku od 15 dana. U protivnom slijedi kaznetina, odnosno napalacuju mi reciever koji sam koristio 2 godine i uredno im plaćao mjesecnu naknadu. Receiver je 2.700,00 kn, daljinski je 300,00 kn , ostalo je valjda kamate ili troškovi opomene ili lova agencije. Nije li riječ o nepoštenoj poslovnoj praksi? Ne znam ima li smisla upustati se s njima u borbu ili da odmah platim i što prije zaboravim?
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija