Jump to content

mstarc

Korisnik
  • Broj objava

    7
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. tako su mi rekli. jedino što piše broj računa i dospjelo dana 16.07.2016.
  2. koliko sam shvatio racun za mobitel koji je uzet na rate, sto su mi u t-comu rekli da oni ne salju to na kucne adrese datum je 29.06.2017. od javnog biljeznika a navodni dug kazem navodni jel nisam ni sam siguran da je to dug iz 06.2014. racune nisam dobio nikad cak niti one firme tipa Credit Express mi nisu nista poslali.
  3. Pozdrav ekipa, pokušao sam malo tražiti po temama ali nisam uspio ništa pronaći, zbog toga sorry ako otvaram duplu temu il slično. Zapravo mi je jako hitno i imam kratko pitanje. Dobio sam od odvjedničkog ureda pismo Prijedlog za ovrhu. u redu shvaćem sve u vezi toga, ali zanimam me ovrha se temelji na nekom dugu iz 06.2014. i oni meni sad šalju tu ovrhu bez prehodnih računa ili opomena za tu uslugu. Zanima me da li postojiti mogućnost da se ta ovrha nekako izbjegne? Unaprijed hvala i još jednom sorry za novu temu.
  4. mstarc

    Cei

    Pozdrav svima, mene zanima tvrtka Credit Express, koliko oni legalno posluju i kakva prava zapravo imaju kad im npr. tel. operater proslijedi dug korisnika. Zovu me već neko vrijeme za dug koji je puno manji nego što oni tvrde to je prvo. Drugo šalju mi samo SMS poruke da imam 3 dana da podmirim dug prema tel operateru. Od CEIa nisam dobio nikakvo pismo do sada nego samo SMS poruke. Od tel operatera prema kojem sam dužan, sam dobio samo jednu opomenu koju sam djelomično podmirio a ostatak rješavam u hodu, kako sam se i dogovorio sa njima. Zanima me s pravne strane kolike ovlastima ima taj CEI, te koje su moje opcije osim naravno što ću podmiriti dug? Isto tako me zanima nakon što tel. operater pošalje opomenu koja je točno procedura koju moraju ispoštovati prije prisilne naplate.
  5. Hvala na informaciji, ja sam tak nešto tražio skroz na drugom mjestu. Puno ste mi pomogli s ovim.
  6. Zahvaljujem, ali mene zanima jel postoji baš zakon vezan za to da moraju odgovoriti unutar tih 30 dana? Ili je to samo neko pravilo koje ako je prekršeno onda riješava HAKOM
  7. Pozdrav svima, imam poteškoća sa jednim pružiteljom moblinih usluga. U dva navrata sam poslao prigovor i u oba slučaja mi nije bilo odgovoreno unutar 30 dana. Ukoliko se ne varam postoji neki zakon gdje bi oni trebali unutar tog roka odgovoriti na prigovor. Ukoliko postoji, može li mi tko reći o kojem se to zakonu radi i kojem članku. Isto tako me interesira ukoliko postoji tako nešto, mogu li temeljem toga zahtjevati neku naknadu o njih npr. raskid ugovora ili jel ima smisla to prijaviti HAKOMu ili nekoj drugoj ustanovi. Unaprijed hvala, LP.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija