Jump to content

Bojan Horvat

Korisnik
  • Broj objava

    9
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Suce nemamo, donese se pravilnik prije samog natjecanja što se smije a što ne i riješeno. Kotizaciju naplaćujemo, ali čisto simbolično (30 kn), da se pokrije trošak mjerenja vremena, hrane i pića za svih nakon trke. Cilj da se završi oko nule. Hvala svima na odgovorima, poslati ću mail na ostale adrese, dignuti ću buku kod drugih klubova i po novinama (nije mi prvi put), pa ćemo vidjeti šta će od svega biti.
  2. Pozdrav svima Imam pitanje i ne znam kako postupiti i koje pravne korake poduzeti. Nedavno je Hrvatski biciklistički savez donio Pravilnik o rekreativnim sportskim događanjima ( http://www.hbs.hr/wp-content/uploads/2015/09/Pravilnik-za-rekreativna-biciklisticka-dogadjanja-12.10.2015.pdf ) Sporna točka je plaćanje taksi ovisno o broju natjecatelja koji naravno pada na organizatora. E sada, kako sam u klubu koji organizira takva natjecanja, radi se o rekreativnim utrkama od čega niti ja osobno, niti itko iz kluba kao niti klub sam nema nikakve koristi osim promocije i naravno ove takse vidim kao najobičniji harač, da bi netko pio i žderao na naš račun. Kako naš klub nije član HBS-a nama ne mogu ništa, ali mogu kazniti licencirane vozače (suspenzija, novača kazna, i sl.) koji dođu na utrku koju nismo prijavili. Takvih je možda oko 30 % koji dođu na utrke jer je sve zamišljeno kao druženje i zabava, a rezultat je u drugom planu. Mene zanima koji su mogući pravni koraci radi rušenja ovog pravilnika (naravno ako je to uopće moguće) osim klasičnog bojkota čime bi se HBS natjerao na povlačenje istoga ? Da li je uopće legalno da HBS naplaćuje takse za tako nešto jer koliko sam uspio pronaći niti jedan drugi savez ne radi takve stvari ? Zahvaljujem se na odgovoru
  3. Možda bi stvarno trebale početi pljuštati tužbe protiv odgovornih, ne protiv pojedinog ureda, nego osoba koja bi onda odgovarale svojom imovinom, pa bi itekako počeli raditi svoj posao za koji ih svi plaćamo. I da pokušao sam zvao i njih iznad, točnije voditeljicu odjela, ali opet se nekim čudom nitko ne javlja.
  4. Za sada samo hipotetsko pitanje, nadam se da će ostati na tome, ali bolje da znam.<br>Situacija je ovakva. Zbog novog zakona sve udruge su morale donijeti novi Statut i uskladiti ga sa zakonom do 1.10. 2015. Za udrugu na čijem sam čelu predao sam zahtjev u 5 mjesecu, da bi mi bio vraćen na doradu nedugo nakon. Doradio sam ga i ponovo poslao, mislim negdje 6 ili 7 mjesec. Zvao sam ured državne uprave jednom pa drugi put i pričao sam s referenticom koja je dobila predmet. Po njenin riječima čini joj se da je sve ok, ali da će mi se javiti, to je bilo u 9 mj. Zbog raznih obaveza pomalo sam i zaboravio na sve dok nisam dobio zahtjev za financiranje u sljedećoj godini od tijela lokalne samouprave. Jedan od uvjeta za dobivanje sredstava je i usklađen Statut sa zakonom. Do sada smo uvijek dobivali određena sredstva i nema razloga da ih opet ne dobijemo. Kako sam vidio zahtjev ponovo sma počeo zvati i raspitivati se gdje je zapelo, došao sam do službenice koja kaže da predmet nije riješen i da će mi se javiti. Objasnio sam joj da je hitno zbog financiranja i da udruga radi protuzakonito baš zbog Statuta, opet odgovor da će mi se javiti. Prošlo je već nekoliko dana, još se nije javila, a na pozive ne odgovara. Rok za predaju zahtjeva za financiranje se opasno približava. Najrađe bi otišao osobno u ured, ali problem je u tome jer se nalazi u gradu 60-ak km od mjesta gdje živim i nije mi baš usput. E sada, ako se dogodi da ostanemo bez sredstava od lokalne samouprave upravo zbog toga jer nije dostavljen Statut usklađen sa zakonom, da li imamo pravo tužiti navedeni ured državne uprave (državu) i/ili službenicu za naknadu štete i naravno koja je mogućnost uspjeha takve tužbe ?? <br>
  5. Za sada samo hipotetsko pitanje, nadam se da će ostati na tome, ali bolje da znam. Situacija je ovakva. Zbog novog zakona sve udruge su morale donijeti novi Statut i uskladiti ga sa zakonom do 1.10. 2015. Za udrugu na čijem sam čelu predao sam zahtjev u 5 mjesecu, da bi mi bio vraćen na doradu nedugo nakon. Doradio sam ga i ponovo poslao, mislim negdje 6 ili 7 mjesec. Zvao sam ured državne uprave jednom pa drugi put i pričao sam s referenticom koja je dobila predmet. Po njenin riječima čini joj se da je sve ok, ali da će mi se javiti, to je bilo u 9 mj. Zbog raznih obaveza pomalo sam i zaboravio na sve dok nisam dobio zahtjev za financiranje u sljedećoj godini od tijela lokalne samouprave. Jedan od uvjeta za dobivanje sredstava je i usklađen Statut sa zakonom. Do sada smo uvijek dobivali određena sredstva i nema razloga da ih opet ne dobijemo. Kako sam vidio zahtjev ponovo sma počeo zvati i raspitivati se gdje je zapelo, došao sam do službenice koja kaže da predmet nije riješen i da će mi se javiti. Objasnio sam joj da je hitno zbog financiranja i da udruga radi protuzakonito baš zbog Statuta, opet odgovor da će mi se javiti. Prošlo je već nekoliko dana, još se nije javila, a na pozive ne odgovara. Rok za predaju zahtjeva za financiranje se opasno približava. Najrađe bi otišao osobno u ured, ali problem je u tome jer se nalazi u gradu 60-ak km od mjesta gdje živim i nije mi baš usput. E sada, ako se dogodi da ostanemo bez sredstava od lokalne samouprave upravo zbog toga jer nije dostavljen Statut usklađen sa zakonom, da li imamo pravo tužiti navedeni ured državne uprave (državu) i/ili službenicu za naknadu štete i naravno koja je mogućnost uspjeha takve tužbe ??
  6. Zakon o sigurnosti prometa na cestama, članak 183. stvak 4. kaže: Iznimno ako se održavaju priredbe koje ne remete normalno odvijanje prometa nije potrebno odobrenje. S time da se vozi po lokalnim cestama, čak niti ne vozi nego uglavnom samo prelazi preko njih, sa minimalno prometa (znači dva auta svakih sat vremena) teško da može doći do ometanja prometa kada ga gotovo i nema.
  7. Zahvaljujem se na odgovoru. A da li mogu uputiti prekršajnom sudu upit za mišljenje o ovom temi ? Odnosno da li je rekreativna biciklijada drugi oblik javnog okupljanja koji se ne prijavljuje ili o tome odlučuje policija ? Čitajući presudu i još bitnije obrazloženje argumenti su potpuno isti. Mislim da se nakon ovoga mogu slobodno upustiti u organizaciju bez ikakvog straha jer prekršajni sud je uvažio žalbu i to je još onda potvrdio viši prekršajni, ako je to potvrđeno za prijateljsku utakmicu, mislim da nema razloga da tako ne bude i sa rekreativnom biciklijadom. Super puno hvala pomoći
  8. O tome sam i ja razmišljao. Samo ne znam kakva je sudska praksa po tom pitanju. Da znam da bi sud uvažio žalbu nema problema. Recimo radim i kao bike vodič i vodim grupe po Istri, često zna biti preko 20 ljudi, naravno da ovo nema smisla prijavljivati kao javno okupljanje, slučaj je potpuno isti kao rekreativna biciklijada. Isto tako kada neki sportski klub ima trening isto je preko 20 ljudi, nema smisla prijavljivati, a nama je vožnja biciklom redovita aktivnost. Opet pitane ako to predstavim ako redovitu aktivnost u žalbi kakva su mi šanse za prihvaćanjem žalbe odnosno odbijanjem prijave policije ?
  9. Pozdrav svima Imam nekoliko pitanja vezano za Zakon o javnom okupljanju: Predsjednik sam jednog biciklističkog kluba u Istri i kod organizacije događanja imamo problema sa policijom. Stvar je u tome da inzistiraju na pratnji na svakoj pa i najbeznačajnijom cesticom kuda prolazimo i da namoni osiguravaju prijelaze. Naravno da se biraju putevi sa što manje asfaltiranih putevima (odnos bude otprilike 85% makadam - 15 % cesta). Kako osiguranje košta i to dosta, na kraju ispadne da nam 50 % troškova ode na njihovo bespotrebno vozikanje po unutrašnjoj Istri. Kada su nas jednom pratili vidjeli smo ukupno 3 ovce i 2 konja. Oni su uspjeli napraviti jedini prometni čep. Malo sam čačkao po zakonu o javnom okupljanju koji kaže: članak 33.- Druga javna okupljanja se ne prijavljuju i posebno stavak 6. koji kaže kako na druga javna okupljanja primjenuje članak 30 (plaćanje osiguranja) u slučaju da se ostvaru je gospodarska korist. Klub je registriran kao neprofitna udruga. Da li je naplata simbolične kotizacije jednaka gospodarskoj koristi ?? Odnosno kako policiji dokazujem da nema gospodarske koristi ? Treće ako je taj uvjet ispunjen da li su onda dužni izvršiti besplatno osiguranje ? Isto tako ako je biciklijada humanitarna da li postoji obaveza besplatna osiguranja (ako oni inzistiraju)? Također Zakon o sigurnosti prometa na cestama, članak 183. stvak 4. kaže: Iznimno ako se održavaju priredbe koje ne remete normalno odvijanje prometa nije potrebno odobrenje. Opet pitanje, da li to skupa sa prije navedenim člankom zakona o javnom okupljanju znači da nam nije potrebno odobrenje za događaj ??? Na kraju kako postupati ako policija ide represijom ( zbog neprijavljivanja, što po zakonu nije potrebno, prijašnje pitanje) i pokuša spriječiti događaj ? da li je to osnova za tužbu ?? zahvaljujem na odgovoru
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija