Jump to content

kolunjo

Korisnik
  • Broj objava

    7
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Postovani Molim Vas odgovor i pravnu pomoc na jedno pitanje.Naime uz redoviti racun za odvoz komunalnog otpada ,smeca iz domacinstva tj.privatnog kucanstva lokalno komunalno drustvo/ tvrtka je na moju adresu poslalo na ime pruzanja ugostiteljske usluge smjestaja u domacinstvu na koje imam rjesenje ureda drzavne uprave sluzba za gospodarstvo jos jedan racun za odvoz smeca po istom rjesenju.Dali sam kao fizicka osoba koja pruza uslugu smjestaja u svom domacinstvu po zakonu duzna placati placati dva racuna ,jedan na svoje kucanstvo ,a drugi na spomenutu uslugu po rjesenju ..I molim Vas obrazlozenje ako sam obveznik ili ako nisam odgovor kako se pravno zastititi od naplate komunalnog drustva koje mi je poslalo spomenuti racun. Unaprijed se zahvaljujem
  2. Hvala na odgovoru.Tocno kao sto ste i rekli,nezna se tko pije a tko placa.Svaka sluzba tumaci drugacije .Kupus administracija
  3. Postovani Molim da mi razjasnite zakonske odredbe i uvjete najma i zakupa privatne parcele u svrhu prodaje proizvoda OPG a najmoprimca i najmodavca ,njihova prava i obveze prema zakonu u oba slucaja i nadleznost lokalne samouprave po pitanju eventualne suglasnosti iste za obavljanje te vrste djelatnosti. Naime parcela u privatnom vlasnistvu cca 700m2 bi bila iznajmljena u vise samostalnih djelova razlicitim najmoprimcima ili zakupcima koji bi na istoj vrsili prodaju proizvoda u skladu sa svojim rjesenjima o OPG u.Dali se treba raditi ugovor sa svakim najmoprimcem posebno i ovjeravati u javnog biljeznika,dali lokalna samouprava treba slucajno izdavati neko rjesenje ili suglasnost za takvu vrstu djelatnosti i kome,dali najmodavcu ili najmoprimcima,koje su obveze najmodavca prema poreznoj upravi i slicno?Molim da mi objasnite na koji se nacin definira ptedmetna materija dali dati u zakup ili u najam ove odnose gore opisane sve u skladu sa postojecim propisima?Hvala na odgovoru!
  4. Postovani Molim pravnu pomoc vezano za naplatu naknade od 4.50HK za preuzimanje malog e bay paketica na salteru Hrvatske poste. Naime godinama preuzimam takve paketice bez ikakve naknade ali su mi htjeli 03.05.2016g.naplatiti taj iznos naglasavajuci da je od tog datuma stupio na snagu novi cjenik o postanskim uslugama .Ulozio sam prigovor Hrvatskoj posti e mailom i trazio da mi u pisanom obliku dostave obrazlozenje i dostave stari i novi cjenik gdje je vidljiva ta promjena.Dostavili su mi samo stari cjenik iz 2015.gdje pise samo da u slucaju dostave na kucnu adresu postoji ta spomenuta naknada u istom iznosu.Poslao sam jos 3 maila i trazio na uvid novi cjenik,do sada nikakvog odgovora Po mojim informacijama koje sam dobio od udruge za zastitu potrosaca stoji da se postarina nemoze placati dva puta ,sto znaci ako je platio posiljatelj primatelj ne placa.Mali paketic se transportira zrakom,morem i kopnom,prode pola svijeta u tranzitu i nitko ne naplacuje nikakve naknade jer je sve pokriveno troskovima slanja posiljatelja,a HP uzima sebi za pravo naplatiti nekakvu izmisljenu naknadu za preuzimanje na salteru.Nesto tu ocito ne stima?Takoder imam inf. da se sve vise gradana zali na takve postupke HP-a Molio bih vas da provjerite pravno i zakonski dali postoji osnova za ovakvo ponasalje HP-a i kako se postaviti slijedeci put prilikom preuzimanja e bay paketica kojih imam nekoliko u dolasku. Hvala na odgovoru
  5. Evo danas sam postavio pisani upit onako kako ste mi predložili.Sada čekam pisani odgovor da vidimo gdje smo i kako stvari stoje.Opet sam cijeli dan proveo na telefonu tražeći informacije kako to sve zajedno ubrzati.Kao što sam i predpostavio opet igra gluhog telefona i šetnja od ureda do ureda, poklapanja tel . slušalice ,vidne nervoze i nesnalaženja na moje upite itd..ali se usput nešto i sazna između redaka . Naime kontektuirajući izrađivača postojećeg prostornog plana saznao sam da postoji i jednostavna skraćena procedura za usklađivanje sa izmjenama postojećeg zakona.Zbog nestanka struje pukla je i telefonska linija pa ču nastojati sutra tokom lutra dobiti još korisnih informacija iz tog ureda.Naime kako sam dobio informaciju lokalna samouprava može provesti skraćeni postupak usklađivanja sa postojećim zakonom i bez komplicirane procedure sa svojim timom ucrtati sve parcele koje se nalaze u neizgrađenom građevinskom pojasu i uz ishodovanje potrebnih akata sve to završiti u vremenu 1-4 mjeseca po skraćenoj proceduri.Imam nekoliko pitanja.Koliki je vremenski rok dan lokalnim samoupravama da se prilagode postojećem zakonu i sto ako to ne naprave u roku? Dali je točno da postoji skraćena procedura pri usklađivanju sa postojećim zakonom i gdje to mogu pogledati?Ako se iz mog dopisa lok. samoupravi iz GUP-a ispoštuje članak 79. st.2 za moju česticu ,koje odredbe točno moraju biti navedene kako bih po toj točci od nadležnog ureda državne uprave za građenje zatražio izdavanje građevinske gozvole? Hvala
  6. Hvala na brzom odgovoru.Postavit cu im pisani upit onako kako ste naveli u odgovoru "da li su možda GUP-om propisani uvjeti provedbe zahvata u prostoru dovoljno detaljno prema odredbama čl.79 st.2 istog Zakona. " .Inače sam laik po ovom pitanju i neznam kakav cu odgovor u konačnici dobit i sta dalje poduzeti.Iz cijele ove komedije i hodanja od vrata do vrata shvatio sam da vjerojatno ni dio službenika nezna kako zakon to definira i što se može poduzeti.Shvatio sam od cijele ove priče da se do navodne promjene samog zakona za neizgradeni dio građevnog pojasa mogla ishodovati građevinska dozvola za gradnju od nadležnog ureda drzavne uprave.Lokalna samouprava se zbog ,nemara ,neznanja i lijenosti svojih službenika vjerojatno neće tako brzo uhvatit u koštac sa nastalom problematikom.To je moj zaključak iz cijele priče koju sam prošao.Nama malim ljudima jedino preostaje da potražimo pomoć eventualno na većim instancama kao što kažete županija i ministarstvo te da nam omoguće da riješimo pojedinačno svatko svoj predmet ako je to izvedivo .Ako lokalna samouprava nije do sada uskladila PPU sa zakonom i potrebama svojih građana siguran sam da i neće u idućih nekoliko godina.Mi mali ljudi nemamo vremena njih čekati.Mi moramo raditi i živjeti.Interesira me samo dali postoji zaštitni faktor u nekom od zakona ako se sve to zajedno bude odugovlačilo i da nam se izdaju potrebne dozvole i suglasnosti pa neka se onda kasnije lokalna samouprava i institucije usklađivaju.Bilo bi vrlo poželjno ako bi slučajno imali i neki kontakt npr. u ministarstvu ili negdje drugdje gdje bi se mogli obratiti ,detaljno izloziti svoje problem i iznaći rješenje kako nebi lutali i vrtili brojeve gluhih telefona.Još jednom hvala na odgovoru
  7. Imam jedan problem i molio bih vas upute što i kako dalje da postupim u ishodovanju građevinske dozvole za postavljanje kioska za prodaju pekarskih proizvoda Naime imam građevinsku parcelu 660m2 uz državnu cestu ,trenutno bez priključka struje i vode na spomenutu parcelu.Koliko sam dobio informaciju od nadležnog ureda državne uprave i ureda nadležnog u lokalnoj samoupravi situacija je slijedeća. Odgovor spomenutih ureda glasi: Građevinska parcela se nalazi u građevinskom pojasu i u zoni neizgrađeno te shodno tome , a navodno promjenom zakona o gradnji od prije 1-2 g. se više za takvu parcelu nemože ishodovati građevinska dozvola bez donošenja koliko sam zapamtio tzv.DPU-a ili nešto slično .Lokalna samouprava inače loše gospodari ,nemaju sredstava i ne žele ništa obećati da će i kada će raditi na tom problemu.Šta da radimo mi obični građani zbog takvih nemarnih službenika koje svi zajedno plaćamo za njigov rad i da nam budu na usluzi odnosno da nam stvore uvjete da zivimo i radimo u malim ruralnim sredinama. Zamolio bih vas da mi obrazložite što se to promjenilu u zakonu na koji se lokalna uprava stalno poziva i dali se može zatražiti od viših državnih instanci da sto brze u okvirima zakona prisile lokalnu samoupravu na donošenje potrebnih akata i eventualno barem uz njihovu pomoć rješavanje pojedinačne problematike dok se to sve zajedno stavi u red i u okvire zakona.Hvala na odgovoru
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija