Pozdrav.
Imala bi pitanje u vezi potraživanja od poslodavca za nastalu štetu.
Dva i pol mjeseca radila sam u Zagrebu kod jednog odvjetnika.
Ima par agencija za izaslane radnike, knjigovodstveni servis...
Uglavnom, ja sam bila zaposlena na radnom mjestu knjigovođe. Radilo se svako, nisu plaćani doprinosi,
nije dostavljana dokumentacija.....
Jedan knjigovodstveni servis bio je savjetnik i radila sam papire po njihovom nalogu, za što imam i mail koji sam slala
16.01. u kojem pišu sva moja zapažanja i nepravilnosti na tom poslu. Mail sam poslala dok sam bila doma na bolovanju.
Kad sam se vratila onda mi je rekao odvjetnik da to nije napravljeno jer ja nisam odradila, a dobila sam drugačije upute.
Nakon toga sam 26. dala otkaz preko maila. Nisam dobila nikakav odgovor te se više nisam pojavila na poslu.
Nisam za 01. mj dobila isplatu plaće niti su mi plaćeni doprinosi za tih 2,5 mjeseca što sam radila. ( doprinosi nisu plaćeni niti mj prije nego sam ja došla,
barem nisu bili za vrijeme dok sam ja bila tamo). Danas sam poslala mail i pitala za plaću i dobila odgovor koji ću staviti na kraj ovoga maila pa
molim da mi neko odgovori što da radim sad i što mogu očekivati?
Hvala unaprijed na odgovoru.
Poštovana,
svoje zakonske obveze koje imam prema radnicima uredno ispunjavam i to sve u skladu s ugovorom o radu. Također, taj ugovor o radu obvezuje i radnika, konkretno i Vas nakon Vašeg iznenadnog odlaska,
bez da ste prethodno obavijestili poslodavca, napravili primopredaju posla kojeg ste trebali obavljati, a što je kasnje utvrđeno da niste, zbog čega je nastala šteta trgovačkom društvu.
Nadalje, mi ćemo utvrditi iznos štete koja je nastala Vašim ne radom, u vidu ne obavljanja posla koji Vam je bio u opisu posla i koji ste bili dužni obavljati.
Detaljnu specifikaciju posla koji niste obavili dostavit ćemo Vam naknadno i potraživati štetu koja je time nastala.