Jump to content

Deha

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Rezervirala sam boravak za našu obitelj za tri noćenja u hotelu u Budimpešti. Nakon prve noći provedene tamo, muž se razbolio i morali smo otići iz hotela. Kada smo došli kući, otišao je dežurnom liječniku, dakle imamo i dokaz da smo iz hotela otišli zbog više sile. Pri odlasku, recepcioner mi je pojasnio da trebam platiti tri noći kako je bilo rezervirano i da je praksa da direktor odobri povrat novca odnosno korištenje iznosa u drugom terminu. Kako je bio Uskrs, direktor naravno nije bio dostupan pa su rekli da se javim e-mailom da to riješimo. Naivno sam, dakle, platila za sve tri noći. Javila sam se kasnije e-mailom i zamolila za povrat novca, no odgovorili su - gle čuda! - da je moguće samo korištenje preplaćenog iznosa u nekom drugom terminu. Kako nam životni tempo ne daje velike izglede sa ćemo uskoro opet biti u mogućnosti otići u Budimpeštu, ta nam solucija ne odgovara. Možete li mi pomoći informacijom imam li zakonsko pravo na povrat novca? Hvala vam.......
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija