Jump to content

Želimir Blažević

Korisnik
  • Broj objava

    2
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Zanima me glede DJI Mini drona, ako se samo registrira, da li onda treba i osiguranje ili ispit za upravljanje ili... Kako ta registracija može utjecati na neke kontrole ili slično?
  2. Tema popravka mobitela pod garancijom je i meni interesantna. Krajem rujna prošle godine kupio sam u RONISU mobitel LG G4 koji se je prije mjesec dana pokvario. Poslao sam ga u RONIS u Čakovec 31. svibnja. Nisu me obavještavali o dijagnosticiranju od strane ovlaštenog servisa (Agram), a kada sam ih nakon dva tjedna počeo kontaktirati, uvijek mi se javljao drugi zaposlenik koji nije imao pojma o mom slučaju. I naravno, obećanja da će mi javiti nikada nisu ispunjavali. Tek prošli tjedan mi se odgovorna osoba iz RONIS-a, na moj upit udostojila javiti da je na mobitelu otišla matična ploča i da će mi dati drugi mobitel. Međutim, predomislili su se već sutradan jer je navodno, servis naručio novu matičnu ploču koja će biti ugrađena slijedeći tjedan. Pomirio sam se i sa tim ali i taj, četvrti tjedan prolazi i nakon mog današnjeg upita, opet ista priča. Najprije blokada dok nekako ne uspijem doći do nekoga tko ima veze sa mojim upitom, a potom šok! Servis je naručio krivu matičnu ploču, odnosno u drugoj izjavi - nedovoljan broj matičnih ploča, pa su naručili opet i moram sada čekati novih desetak dana da stigne. Katastrofa! Sutra će biti 30 dana od slanja mobitela, odlazim na godišnji odmor, gomila najdragocjenijih podataka ostala mi je na memoriji telefona, platio sam 36 kn dostave mobitela na popravak pod garancijom RONISU, a za njih je razuman rok popravka 45 dana. Upućuju me na kontakt servisa Agram koji je navodno ovlašten i za LG. Nedopustivo, neprihvatljivo. Takav servis morao bi izgubiti ovlaštenje jer vrijeđa korisnike i sramoti brand koji mu je ukazao povjerenje. A prodavatelj RONIS, kod kojeg sam obavio mnogo kupovina do sada, pokazao se neozbiljnim, nedostojnim reputacije koju na umjetan način održava. LG G4 je noviji tip mobitela i sramotno je da se dijelovi i detekcija moraju čekati dulje od mjesec dana,a s obzirom da me neće biti dva tjedna kod kuće, neću ga dobiti u roku 45 dana. Što uopće mogu poduzeti jer nemam niti vremena niti volje za sudsku tužbu protiv RONIS-a?
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija