Jump to content

iblaz93

Korisnik
  • Broj objava

    5
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. A1 jamstvo

    Nazalost u ugovoru o dogovorenim uslugama ne stoji nista o tome jamstvu, samo standardno (tarifa, model mobitela i sl.) u tome u biti i jest problem sto to jamstvo daje proizvođač a ne A1, no zbog kasne isporuke i cinjenice da se jamstvo aktivira putem kupljenog uređaja ja nisam bio to u mogućnosti napraviti. Normalno to nisam znao do prije dva dana... A iz A1 sam dobio samo usmenu potvrdu putem razgovora sa agentom i mislio sam da je to to...
  2. A1 jamstvo

    Pozdrav. Molim vas savjet i pomoć oko sljedeće situacije... 27.7.2019 sklopio sam s A1 telefonskim putem pretplatnicki ugovor i ujedno kupio huawei mobitel za kojeg su do kraja 7 mj. nudili 12 mj. besplatne zamjene stakla. Agentica mi je u snimanom telefonskom razgovoru potvrdila na moj upit da cu dobiti navedeno jamstvo. U međuvremenu staklo je puklo i na moje neugodno iznenađenje jamstvo ne vrijedi. Ispostavilo se nakon nekoliko mojih upita sto u a1 sto u huaweiju da se navedeno jamstvo moralo aktivirati putem aplikacije do kraja trajanja akcije, a sto ja nisam mogao uciniti jer su mi mobitel isporučili tek 8.8. Zanima me sa pravne strane da li imam pravo na servis o trošku A1? Hvala unaprijed
  3. Pozdrav. Sa 1.3. izasao sam iz T-com pretplate i presao na bonove. Ovih dana me zove EOS d.o.o da sam duzan za racun iz 2 mj. 159 kn. Provjerom uplata ustanovim da sam racun za drugi mj. platio, ali da je bio 174 kn. Zalio sam se sluzbeno HT-u, a u njihovom odgovoru stoji da nisam platio racun za 1 mj. pa su oni uplacenim iznosom za 2 mj. pokrili racun za 1. mj. koji je iznosio 159 kn te da su za preplaceni dio od 15 kn umanjili racun za drugi mj., te su mi poslali opomenu na iznos od 159 kn. Ja sam opomenu naravno ignorirao jer se iznosi nisu slagali i mislio sam da su pogrijesili, te sam smatrao da sam sve platio. Zanima me da li oni to smiju i da li sam sad duzan platiti po toj opomeni na kojoj stoji dug za 2mj.? Unaprijed hvala
×