Jump to content

kskcfli

Korisnik
  • Broj objava

    10
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Poštovani, Otvorili smo poduzeće d.., te smo pod djelatnosti registrirali i građevinske usluge. S obzirom, da bismo uz građenje, bavili se i uslugama za iznajmljivanje građevinske skele, proučila sam zakon o građenju, kao i prolistala neka od poduzeća koji se bave istom djelatnošću. Naišla sam na info, kako svako poduzeće koje započinje sa obavljanjem djelatnosti građenja, mora posjedovati licencu od ministarstva zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva RH. Koje su procedure i uvjeti za dobivanje te licence? Mora li se ta licenca imati i u slučaju pružanja usluga iznajmljivanje građevinske skele? Da li za iznajmljivanje skele moramo imati osposobljene djelatnike za skelarske radove, s obzirom da bismo uz samo iznajmljivanje nudili usluge dovoza, odvoza, montaže i demontaže skele? Hvala unaprijed. LP
  2. Pozdrav svima! Naime, imam jedan slučaj u knjigovodstvu za koji ne znam najbolje rješenje. Otvoren je obrt (nije paušalni) koji nije u sustavu PDV-a. Radi je o izradi suvenira. Neki računi su na R1, ali ih je mnogo koji nisu. Što sa njima? Naravno, krenula sam zvati sve te kupce i tražiti R1 za svaki taj običan račun, ali to ima mnogo posla. Postoji li kakva druga opcija da se to riješi? Drugo, moraju li obrtnici koji nisu u sustavu PDV-a, voditi knjigu ulaznih računa? zapravo, što se sve knjigovodstveno mora imati za takav slučaj? Hvala unaprijed!
  3. Poštovani, Naime, poduzeće je osnovano u Francuskoj, i tamo obavlja sve djelatnosti, ali osnovana je i podružnica u Hrvatskoj, koja trenutno posluje kao knjigovodstveni servis. Podružnica je u potpunom vlasništvu firme u Francuskoj. Knjigovodstveno me zanima, kako provoditi knjigovodstvene promjene u Hrvatskoj, u podružnici. Zasebno ili mora biti u zajedničkoj suradnji sa poduzećem koje je osnovalo? Unaprijed hvala na odgovoru, S poštovanjem
  4. POzdrav! ne snalazim se baš na ovome forumu, ali postavit ću pitanje. Naime, otvaram agenciju za privremeno zapošljavanje. Mi, kao agencija, slali bi radnike za rad u inozemstvo. Da li je potrebno za svakog radnika imati potvrdu A1? ili je dovoljno slati ih ugovorom o radu, uključujući i sporazumni ugovor sa korisnikom? Unaprijed hvala
  5. POzdrav! ne snalazim se baš na ovome forumu, ali postavit ću pitanje. Naime, otvaram agenciju za privremeno zapošljavanje. Mi, kao agencija, slali bi radnike za rad u inozemstvo. Da li je potrebno za svakog radnika imati potvrdu A1? ili je dovoljno slati ih ugovorom o radu, uključujući i sporazumni ugovor sa korisnikom? Unaprijed hvala
  6. Pozdrav...koji su uvjeti za otvaranje agencije za zapošljavanje? koja je bolja opcija, za zapošljavanje, ili privremeno zapošljavanje? Pošto već postoji firma koja se bavi knjigovodstvom, da li bi u tom slučaju trebala nanovo otvarati obrt, ili mogu samo uključiti djelatnost na već postojeću? hvala unaprijed
  7. U redu. Hvala na svakoj informaciji. LP
  8. Zahvaljujem na odgovoru! Malo sam nespretna i po pitanju samog sadržaja. To bi trebao biti kao neki prilog uz sa ugovor? Kako bi to sadržajno trebalo izgledati?
  9. POZDRAV SVIMA! Naime, pred nedavno sklopljen je ugovor o zajedničkoj suradnji, između mog poduzeća i poduzeća na našem Jadranskom moru, u vezi izgradnje novih i obnova starih objekata. U ugovoru, je normalno navedena tajnost svih dostupnih podataka, ali zanima me da li se može naknadno potpisati aneks ugovora, radi same moje zaštite? U prijevodu, da poduzeće s kojom smo sklopili ugovor, ne "prodaje" naše ideje, sve dostupne informacije i projekte nekoj trećoj osobi. Ako ima tko kakvu ideju, ili postoji kakva mogućnost, zahvaljujem na svakoj pomoći. Pozdrav!
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija