Pozdrav članovima,
Ja isto imam problem sa LG mobitelom, doduše malo nižeg cjenovnog ranga radi se o modelu L bello, kod mene je slučaj da je već dva puta bio na servisu i opet ne radi kako treba i sad bih ga trebao ponovno poslati.
Prvi puta je bio jer se otkači sa wi-fi-a, iako stoji ikonica da sam povezan, a on nije, tada su mi mjenjali softver, tako piše u nalogu i bio je na servisu oko 30-35 dana.
Ubrzo nakon što sam ga dobio nazad (tjedan-dva, tj kada sam išao na put i trebala mi navigacija, što sam primjetio kada sam došao pred velegrad, a trebam ići na par mjesta, ali sabrao sam se i starinskim metodama se snašao, ali zamislite stres ...) primjetim da ne radi GPS, ponovno ga pošaljem na servis i tada su zamjenili matičnu ploču, na servisu je bio isto otprilike 25-30 dana, cca.
Ubrzo nakon toga (par dana) primjetim da sad opet ima problema sa wi-fi-om kao i prvi puta
Zvao sam službu za korisnike i rekli su mi da im pošaljem pisani prigovor što sam i napravio.
Dali netko zna kakva prava imam, tj dali imam pravo tražiti novi mobitel? ili da ga ponovno šaljem na servis i opet ponovno čekam mjesec dana da ga dobijem nazad i (iskustvo mi govoti) da opet imam polu ispravan mobitel, a uredno ga plaćam kao da je ispravan.
Unaprijed se zahvaljujem na odgovorima
D.