Sredinom 10.mjeseca postavila sam pitanje vezano uz dokumentaciju nakon stečaja poduzeća,što donosim ponovo ovdje:
Poduzeće u kojem sam bila odgovorna osoba je u stečaju od srpnja.
Neki dan mi je stečajni upravitelj rekao da će baciti svu dokumentaciju od početka poslovanja jer nema prostora gdje bi spremio sve te registratore. Radi se o svim ulaznim, izlaznim fakturama itd. Pustit će samo kadrovsku evidenciju i ugovore.
E sad, koliko mi je poznato, dokumentacija se čuva 7 godina. Disketa na kojoj su pohranjeni svi podaci nije adekvatna za eventualnu kontrolu, po mom mišljenju.
Ima li pravo stečajni upravitelj napraviti tako nešto? Šta ako dođe do nekakve kontrole jednog dana? Jesam li u tom slučaju ja nastradala kao odgovorna osoba?
Hvala svima koji mogu pomoći!
Dakle,desilo se upravo ono čega sam se i bojala. Prije 20-tak dana je došla Porezna u kontrolu stečajnom upravitelju. On je naravno, zvao mene i tu počinje zavrzlama. Ne može se više otvoriti program u kojem smo poslovali, on nije imao pojma gdje je stavio disketu sa svim podacima koju sam mu predala kada sam odlazila iz poduzeća. Nakon par dana je pronašao ali program je neupotrebljiv. Suma sumarum, danas me zove ako mogu doći na kratko jer me inspektorice moraju još nešto pitati. Ja odem i one mi kažu kako bih trebala napisati izjavu da nedostaje dokumentacija, izvodi(cijeli jedan kup od broja 1-165), zatim izlazne fakture (od broja 301-599) itd.
Rekla sam im da sam ja uredno svu dokumentaciju predala sa ključevima kancelarije stečajnom upravitelju,a što se kasnije desilo ne znam (što je i istina). Stečajni se pravi blesav,naravno. U svakom slučaju, opet nisam bila dosljedna samoj sebi i nisam inzistirala da mi da potvrdu da sam mu predala svu dokumentaciju.
Mislim da ću se obratiti odvjetniku,ali isto tako bih zamolila savjet ovdje iz prostog razloga jer sam to pitanje postavila već u listopadu prošle godine.
Mogu li iskoristiti taj moj upit na stranici legalisa, bude li potrebe za tim?
Zahvaljujem na strpljenju i pomoći.