Jump to content

Iure

Korisnik
  • Broj objava

    2
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. HVALA Nisam ni ja siguran kako je to zakonski uređeno, kakav račun može biti pokriće za trošak, samo R1 ili i "obični".
  2. Malo jest smiješno, kada Volonter kaže da je saznao odgovor i ne napiše ga javno. Mene zanima slično pitanje. Vjerujem da je jednako banalno. @triax2 kaže U računovodstvu neprofitnih organizacija, za knjiženje (i priznavanje) troškova vam služi vjerodostojna dokumentacija. To mogu biti računi (R1, R2 i drugi računi), ugovori, obračuni i sl. iz kojih se nedvojbeno može utvrditi narav troška, količina, cijena (iznos), vrijeme i mjesto njihova nastanka. U svakom slučaju, te isprave moraju glasiti na neprofitnu organizaciju. PITANJE: Ukoliko se radi o neprofitnoj organizaciji koja nije u sustavu PDV-a, postoji li način da se običan račun (kad kupim toner za printer), na kojem nema nikakvih podataka o mojoj organizaciji, uredno knjiži u knjigu ulaznih računa, ili u tom slučaju takav trošak moram pokriti osobno?
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija