Jump to content

stan12

Korisnik
  • Broj objava

    2
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. radi se o automatskom mjenjaću. stvar je u tome da ga on uvijek uredno primi i onda ne napravi očito posao kako spada a mi se uvijek javljamo natrag s obzirom da smatramo da imamo neku garanciju na odrađeni posao
  2. što napraviti kad mehaničar nije u stanju otkloniti kvar na automobilu kojeg je uredno primio u svoju radionicu? Svaki put kaže da je auto u redu/popravljen i to naplati no nakon kraćeg vremena vraćaju se isti "simptomi" te mu se auto mora šlepati na ponovni popravak. naravno, idealno bi bilo otići kod drugoga no što s utrošenim novcima/plaćenim uslugama i obvezi koju je preuzeo a koju nije ispunio? NE radi se o fuš mehaničaru, ovaj ima pravi obrt i izdaje prave račune Dakle, koja su prava potrošaća u ovom slučaju? Povrat (dijela) novaca? Poporavak na njegov račun kod nekog tko zna posao obaviti? hvala!
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija