Jump to content

navivo

Korisnik
  • Broj objava

    3
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Radi se o PVC stolariji koju reže, sastavlja i montira ta firma (Stakla, profili su od stranog proizvođača).Firma (doo)je podnijela izjavu o neaktivnosti, ali svejedno izdala račun sa svojim pečatom. Kakva su prava kupca u slučaju pucanja stakla, profile zbog kvalitete samih proizvoda ili načina kako su ugrađeni s obzirom na ovakvu situaciju? Treba li uopce kupac koji u dobroj vjeri naručuje/kupuje znati o statusu firme?
  2. Pozdrav. Na računu koji je primljen od prodavača je navedeno jamstvo za profile od strane proizvođača 10 godina, na montažu godinu dana... Što ako je račun izdala firma koja je zapravo podnijela zahtjev za neaktivnost? Vrijedi li navedeno jamstvo? U slučaju pucanja profila koga treba kontaktirati, prodavača koji je sastavio, prodao i ugradio profile ili proizvođača profila? Unaprijed hvala.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija