Jump to content

finrodfelagund_

Korisnik
  • Broj objava

    3
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Viralni, hvala još jednom na vašim odgovorima, napraviti ćemo tako, poslati ćemo prigovor u 2 primjerka, pismom i email-om. Da znam, svijestan sam svega, kažu neki pametni ljudi da svijet nije u rasulu nego da je točno tamo gdje i treba biti. Kako ono ide... kako siješ, tako ćeš i žeti. Uglavnom, puno hvala na pomoći. Pozdrav
  2. Pozdrav Viralni, i hvala na brzom odgovoru. Imam još jedno pitanje ako nije previše... Ja nisam oštećenik, nego starija osoba koja živi u drugom dijelu države i dugogodišnji je obiteljski prijatelj. Ali, ja sam razgovarao sa pružateljem usluga i oni su upoznati sa cijelokupnom sitacijom, između ostalog imaju i moje podatke među kojima i moju email adresu sa koje ću im poslati prigovor. Moje pitanje je, kako da napišem prigovor? Da ga napišem u ime oštećenika i potpišem istog ili da ga napišem u svoje ime kao zastupnik istog imajući u vidu da nisam opunomoćen od strane oštećenika, za sada. P.S. Nemamo priznanje greške u pisanom obliku, komunikacija se vršila putem telefonskog razgovora. Hvala još jednom
  3. Pozdrav svima, ja sam novi korisnik na ovom forumu pa bih vas ovim putem sve pozdravio i usput nešto upitao. Trebam savjet za pisanje prigovora na račun pružatelju usluga (teleoperateru) jer mi predlošci koji ovdje postoje ne odgovaraju zbog specifičnosti situacije a ja nisam pravnik i ne znam na kojoj bi temi trebao napraviti post. Ukratko, teleoperater je pogriješio, priznao pogrešku i ispravio je sa 12 mjeseci zakašnjenja te uputio na pisanje prigovora. Pritom je oštetio svojeg korisnika za popriličan novac, u konetekstu tog slučaja naravno. Dakle, što mi je činiti? Na kojoj temi da zatražim savjet i upoznam vas sa situacijom? Hvala
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija