Hvala na odgovoru i savjetu.
Još jednom sam otišao u FINA-u kako bih zatražio potvrdu o čistom računu, međutim tamo su mi rekli da nisu u mogućnosti izdati bilo kakvu potvrdu pošto ne postoji nikakva povijest dugovanja, plaćanja ili pokušaja prisilnih naplata. Osobno sam bacio pogled na ekran, tako da je sve čisto.
Jesam li zbog toga ispao naivan kod one obavijesti koju sam dobio još 2013.? Jer sam platio navedeno, a da pritom uopće nisam ništa provjeravao ni kod FINA-e ni kod HT-a, pošto u obje obavijesti stoji, citiram: "u svezi ovršnog postupka koji se vodi temeljem rješenja o ovrsi javnog bilježnika...".
Također sam opet kontaktirao HT vezano za potvrdu o nepostojanju dugovanja (kod njih se čak vodi preplata od nekoliko lipa), oni su me "prošetali" do najbližeg T-centra, no u mom gradu postoji samo HT partner, gdje su mi opet rekli da se javim korisničkoj službi. Oni su to prosljedili dalje i zamolili za strpljenje do povratne informacije.
Da pričekam odgovor HT-a ili da prije toga ipak pošaljem mail odvj. društvu riječima koje ste mi sugerirali?