Jump to content

dirkdiggler

Korisnik
  • Broj objava

    3
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

Nedavni posjetitelji profila

Prikaz nedavnih posjetitelja je isključen i nije prikazan drugim korisnicima.

  1. Samo da javim da su mi još jučer uplatili novce na račun...al bez ikakve obavijesti ili pokušaja isprike...u svakom slučaju, hvala na pomoći
  2. Hvala na odgovoru, s obzirom da se to desilo prekjučer u srijedu, onda ću im sutra poslati mail da imaju vremena do četvrtka ili podižem kaznenu prijavu.
  3. poštovani, ne znam da li sam na pravom mjestu otvorio topic,ispričavam se administratorima ako jesam,ali nisam nigdje uspio pronaći sličnu temu. Naime o čemu se radi...internet bankarstvom sam uplatio određeni iznos novaca na svoj supersport račun,kao i bezbroj puta dosada,ali ovaj put je nešto krenulo po krivu,corvuspay mi je poslao obavijest da je došlo do greške ali su mi sredstva svejedno skinuta sa tekućeg računa ali nikad nisu uplaćena na moj supersport račun. poslao sam mail njihovoj službi za korisnike gdje su me tražili da pošaljem screenshot stranice internet bankarstva gdje se vidi kad,gdje i kome su uplaćeni novci. idući dan su mi se javili i rekli da je greška došla kod tog servisa za online uplate corvuspaya i oni su im poslali podatke za povrat novca koji moraju tražiti od erste card cluba...dva dana im šaljem mailove zašto to toliko traje ako su mi sami napisali da je greška potvrđena a oni mi odgovaraju da nemaju povratnu informaciju od erste-a. nakon nekoliko uzastopnih upita. mene zanima da li ja mogu još nešto sam napraviti po tom pitanju,da li to mogu negdje prijaviti i ima li to ikakve koristi. imam svu konverzaciju putem maila spremljenu gdje se vidi da su sami rekli da je do greške došlo ali ne preuzimaju apsolutnu nikakvu odgovornost za to.i samo mi odgovaraju da se strpim. hvala unaprijed na odgovoru
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija