Jump to content

Radomir53

Korisnik
  • Broj objava

    2
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Pozdrav ljudi, trebam savjet ovim u vezi problema koji imam sa licensiranim serviserom vozila Mercedes. Pred 9 mjeseci mijenjao sam kod spomenutog servisera lanac, međutim prije 6 mjeseca vratili su se isti simptomi koji su bili prije nego što sam mijenjao lanac. Auto sam vratio ponovo na servis kod spomenutog mehaničara da reklamiram posao koji je obavio. Rečeno mi je bilo nakon dva tjedna da nije veći kvar te da će biti to isto riješeno za tjedan dana. Međutim to se razvlačilo iz tjedan u tjedan da bi na kraju kvar bio drugačije prirode te da će taj isti biti riješen dok dobije neki potreban dio. Međutim i to se razvlačilo u nedogled uz stalna obećanja od tog istog servisera da bi na kraju meni izjavio da mu više nije do života te da najradije taj auto nije došao kod njega. Više od 6mj. je auto stajao tamo, naravno uz ista stalna obećanja. Registracija mi je tekla dok auto stoji uz neodgovorno i šlampavo pristupanje stranki te krajnje bezobrazno ponašanje prema meni.Vlasnik servisa mi prvotno nije niti izdao račun nit prikazao dio koji je mijenjao. Nakon kalvarije i pusta obećanja odlučio sam auto vučnom službom vratit natrag doma. Mercedes je stigao natrag u još gorem stanju, bez da radi 4 cilidar, dimi kao bengalka te još ka tome original akomulator je krepao skroz. Htio bih Vas time pitat koja su sad moja prava, dali imam osnove tužit servis? Hvala unaprijed
  2. Pozdrav. Uz pretplatu na vip mrežu dobio sam mobilni uređaj (smartphone). Uzeo sam na to dodatno jamstvo(platinum). Na uređaju se razbio ekran i baterija više ne radi pa sam ga samim time dao na servis pa time aktivirao jamstvo. Uređaj je bio predan 14.12.2017 na servis , te do danas još nije servisiram. Možete li mi reći koja su moja prava? Dali mogu zatražit drugi(novi) uređaj ili postoji neka druga opcija?
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija