Jump to content

HolyOutlaw

Korisnik
  • Broj objava

    6
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. ovrha vip

    Samo da javim da sam u petak zaprimio od suda da je ovrhovoditelj povukao ovršni prijedlog pa imam rok od 8 dana za povlačenje prigovora.
  2. ovrha vip

    Danas sam prmio mail iz ureda odvjetnika ovrhovoditelja da me obavještavaju je ovršni postupak obustavljen nakon što je evidentiran povrat terminalne opreme
  3. ovrha vip

    Hvala na detaljnom pojašnjenju! Prigovor sam uložio 8. dan od primitka rješenja.
  4. ovrha vip

    Evo mali update situacije: Predao sam jučer žalbu s kopijama relevantne dokumentacije kod javnog bilježnika. U razgovoru s gospođom koja je zaprimila žalbu, saznao sam da se veliki broj ljudi žali na rješenja o ovrsi u situaciji koja se odnosi na prelazak s Amisa na Bnet. Također, gđa mi je da savjetovala da kontaktiram odvjetnicu koja je izradila ovršni prijedlog te joj predočim potpisanu povratnicu jer postoji mogućnost da se ovršni prijedlog povuče, nakon čega bih ja mogao povući žalbu da se izbjegne da sve ide na sud. U odvjetničkom uredu su kopirali povratnicu, a komentari su otprilike bili: još jedan koji ima problema s vraćenom/nevraćenom opremom. Rekli su da će me obavijestiti mailom nakon što kontaktiraju Vip i s njima provjere što je s pošiljkom koju sam poslao.
  5. ovrha vip

    Zahvaljujem na ispravku - radi se o rješenju o ovrsi, gdje se i spominje rok od 8 dana za žalbu, ali uz njega je također bio priložen i prijedlog za ovrhu od odvjetnika pa sam pomiješao te dvije stvari Tako je, radi se o računu od 450,00 kn za router i 337,50 kn troškova ovršnog postupka, što su sve taksativno nabrojani javnobilježnički troškovi.
  6. ovrha vip

    Pozdrav! Zaprimio sam prije par dana ovršni priledlog od Vipa, pa bih molio pomoć. Priča ide ovako - u ljeto 2015. potpisao sam dvogodišnji ugovor s Amisom na adresi A. U svibnju 2017. zovem službu za korisnike zbog preseljenja priključka na adresu B na koju će se preseliti krajem svibnja 2017. U službi za korisnike mi kažu da je preseljenje priključka cca 400-500 kn, što mi je bilo neprihvatljivo te mi oni ponude sklapanje novog 2-godišnjeg ugovora s Bnetom i instalciju Bneta na novoj lokaciji, s obzirom da su oba operatera Bnet i Amis u vlasništvu Vipneta. Također, naglašavaju da neće biti nikakvih penala bez obzira što ću prekinuti ugovor s Amisom iako nije prošlo 2 godine jer potpisujem s Bnetom. Također dogovoram da stari router od Amisa preuzmu na novoj adresi. Usluga Bneta mi je instalirana cca 1.6.2017. na adresi B, a istovremeno je otkazan ugovor s Amisom. Ne znam koliko je prošlo dana/tjedana/mjeseci, zove čovjek iz Amisa da upravo sad nije mogao preuzeti router na adresi A. Ja kažem naravno, kad sam dogovorio preuzimanje routera na adresi B i zamolim ga ako može doći preuzeti na adresu B s obzirom da je udaljenost od A do B cca 2 km što je nekih 6-7 min vožnje. Gospodin je odgovorio da on ne može doći, ali će doći preuzeti netko drugi. Vrijeme je prolazilo, nitko nije dolazio, ali je došao račun na 450,00 kn za usluge u srpnju 2017 iako je ugovor s Amisom trajao do 1. lipnja. S obzirom da sam sve račune uredno plaćao, pretpostavio sam da se radilo o dugu za router pa sam opet zvao službu za korisnike. Oni su potvrdili moje sumnje i objasnio sam da je čovjek došao na adresu koja nije dogovorena sa službom za korisnike, te tražim od njih info kako mogu vratiti router te ponudim da ga osobno donesem (kako sam napravio kad sam odjavljivao Iskon prije nego sam prešao na Amis). Na to dobivam informaciju da ne mogu osobno donijeti već isključivo poštom na adresu MMM Agram servisa. To mi je bilo čudno, ali spakirao sam router i ostalo što je došlo uz njega i poslao s povratnicom na dobivenu adresu. Povratnicu sam dobio u 10/2017 da je pošiljka preuzeta. Prije 5 dana, poštar mi donese prijedlog za ovrhu na 450 kn + 337 kn od Vipa Na dopisu javnog bilježnika koji je poslao ovrhu piše rok žalbe 8 dana. Naravno, planiram se žaliti, priložiti povratnicu i radni nalog od Bneta gdje se vidi da su mi na novoj lokaciji instalirali internet s 1.6. pa nema smisla njihovo skupljanje routera na staroj adresi. Prepotstavljam da imaju snimke poziva prema službi za korisnike koje bi mogle potvrditi da sam dobio info od službe za korisnike kakav sam dobio? Ima li netko još kakav savjet na što se pozvati, kako postupiti? Zahvaljujem!
×