Jump to content

Neznalica555

Korisnik
  • Broj objava

    4
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Broj automobila fizičke osobe u godinu dana

    Ako si kupio rabljeni auto, lupam, za 10k eura, uložio u njega 2k eura za razne servise ili dodatke za koje nemaš račun i prodao auto za 11k eura nakon 3-4 mjeseca, jesi li ostvario dobit? Kako oni mogu utvrditi u kakvom si ti stanju kupio auto i u kakvom si ga prodao, što si u međuvremenu napravio (ok, za neke stvari možeš imati račun, al npr. kupiš za taj auto rabljene gume i felge za 500 eura) i koliko si zaradio ili pak izgubio...? Nevjerojatno mi je da bi netko radi takvih stvari dobio toliku kaznu pored ostalih muljaža koje se dešavaju okolo... Sve je to trgovina, prodaš stari, kupiš noviji, al negdje mora biti granica i ta granica mora biti jasno definirana ako se već udaraju takve kazne...
  2. Broj automobila fizičke osobe u godinu dana

    Ključni dio je "radi daljnje prodaje" Što se smatra daljnja prodaja, nakon koliko ja smijem prodati auto koji sam kupio, registrirao na sebe, servisirao i vozio, bez namjere da ga prodam...skroz mi je to nejasno. Auto ne kupujem s namjerom da ga prodam, al u par dana se može promjeniti kompletna situacija, npr. hitno ti zatreba novac, naletiš na bolji auto koji bi si htio, shvatiš da to što si kupio nije ono što si si želio ili ti jednostavno dosadi... Znači kupio sam auto, prodao nakon par mjeseci i kroz koji dan bi si krenuo tražiti drugi auto...igrom slučaja mi se recimo desi jedan od gore navedenih scenarija, ja nesmijem opet prodati auto? To su mi totalne besmislice, dobro mi je poznato kako to riješavaju osobe koje se bave preprodajom, auti se kupuju na susjede, rođake, poznanike i sličnk, ali dok se takve ne kažnjava, oni koji ne kupuju auto za preprodaju bi mogli biti optuženi za neke kaznene radnje... Postoji li točan članak u zakonu koji bi to sve točno definirao?
  3. Broj automobila fizičke osobe u godinu dana

    Znači nema veze ni ta razlika u cijeni na kupoprodajnim ugovorima? Ne poznajem taj sistem baš pa možda pitam glupa pitanja, ali povezuju li se te cifre sa kupoprodajnih ugovora na moj OIB pa se to vidi prilikom kakvog godišnjeg obračuna ili slično pa da vide da je razlika 20 tisuća kuna na istom autu, iako to u stvarnosti nije tako? Oni vjerojatno to mogu sve vidjeti, ali me zanima gdje je granica, što bi se desilo da ja sad kupim drugi auto kod nas, stavim ga na oglas po višoj cijeni i prodam za koji mjesec kad dođe kupac, pa to ponovim opet i opet...? Shvaćam da je uvoz/unos druga stvar, ali ima li zakonom propisan obavezni porez na takvo što jer to je u biti samo nečija sposobnost da kupi jeftinije i proda malo skuplje...
  4. Broj automobila fizičke osobe u godinu dana

    Pozdrav, tema je započeta zbog automobila pa bi ju iskorostio i postavio pitanje, ako bi tko mogao pomoći... Jasno je da se unos više automobila može protumačiti kao "šverc" i zarada, ali zanima me kako je sa autima kupljenim u hr kao fizička osoba? Naime, nedavno sam kupio auto koji je uredno bio registriran, prebacio ga na sebe, vozio i nakon 3 mjeseca prodao iz više razloga (vjerojatno razlog nije bitan, ali nisam kupio auto u namjeri da ga preprodam). Cijena je bila slična, prodao sam auto za nešto više negoli je kupljen, ali me brine što se iznos na kupoprodajnim ugovorima razlikuje nešto više - kod kupovine je upisan manji iznos, meni je bilo svejedno, a kod prodaje je upisan puni iznos. Gledajući po ugovorima, ostvario sam dobit puno veću nego što zapravi jesam. Jesam li ja dužan platiti kakav porez na to ili će mi se to obračunati na godišnjem obračunu? Opet dolazimo do pitanja koliko automobila godišnje ja mogu kupiti i prodati, ne izvana nego u Hr? Kako se gleda na sve to kod nas, ima li netko tko bi objasnio što smijem, a što ne jer neznam imam li još kakvih obaveza i uz to mi je malo bezveze da ja sad nebi smio kupiti drugi auto kod nas i prodati ga za koji mjesec kad mi dosadi ili iz bilokojeg drugog razloga. Unaprijed hvala, lp
×