Jump to content

Artye

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Lijep pozdrav! Imam slično pitanje, pa nisam otvarala novu temu: Platili smo avansno temeljem ponude ukupni iznos za ugradnu prozora 11. srpnja. Sad je 17. kolovoza i nismo primili od tvrtke još ni datum ugradnje, a kamo li to što smo platili. Također, nismo primili ni predračun. Na ponudi (ispostavljenjoj 16. lipnja) je istaknuto da ima vrijednost ugovora s obvezom plaćanja 30 dana. Tvrtka je imala neke probleme s radnicima koji rade izmjere, te su nam javili da su potrebne nove izmjere kojima je promijenjen dio inventara koji se ugrađuje, te nam je rečeno da to ne mijenja cijenu koju smo uplatili. Nemam kopiju mjernog lista kojeg sam potpisala 10. lipnja, ni kopiju mjernog lista koji je modificiran sad 6. kolovoza (preko inicijalnog, s moje strane potpisanog mjernog lista, prečrčkano s penkalom i korektorom... bez mojih naknadnih potpisa). Od početka komunikacije s tvrtkom u lipnju ističem da mi treba ugradnja krajem kolovoza (usmeno), s čime su se oni složili (usmeno), s obzirom na to da sredinom rujna trebam roditi i neću kupovati prozore ako se datum ugradnje poklapa s tim datumom. 6. kolovoza na drugoj izmjeri mi je rečeno da se datum ugradnje pomiče na početak rujna (usmeno), te ih od tada pokušavam "uloviti" da dobijem konačni datum ugradnje - bezuspješno. Koje su mi opcije? Kako dobiti povrat novaca koji kod njih sjedi već više od mjesec dana? Dal da ulažem pismeni prigovor kod njih prije toga? Imam li pravo na neku naknadu zbog prekršenih mjesec dana od uplate do isporuke ukoliko se ugradnja (ipak) desi do 15. rujna? Unaprijed hvala na odgovoru.
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija