Jump to content

Larvea

Korisnik
  • Broj objava

    2
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Pozdrav ekipa, veliki fan Legalisa ovdje, čitam vas već nekoliko godina, uvijek uspijem pronaći rješenje kroz search bar, no ovoga puta nisam uspio pronaći ništa slično mom slučaju, pa se odlučio pridružiti i postaviti direktiva pitanje. Laptop, koji je van garancije, sam prije 4 mjeseca odnio u ovlašteni servis. Trebalo je samo zamijeniti hard disk, laptop je radio. Tjedan dana kasnije mi se počelo ne odgovarati na mailove i pozive, mjesec dana kasnije bi me se samo prebacivalo na "bude krajem tjedna", da bismo (tada) vec dosli do treceg mjeseca od kako je laptop na servisu. Od servisera sam saznao da se "laptop ne želi upaliti i da su isprobali sve", podigao sam frku te mi se ponudio uređaj slične vrijednosti, no nakon što sam pristao, opet slijedi mjesec dana šutnje. Pitanje, laptop je u vrijednosti od oko 500 eur, nema garanciju, uredno je prijavljen kod njih tokom preuzimanja uređaja, imam sve papire, većina konverzacije je išla preko e-maila (99% nje), što biste mi vi savjetovali da napravim? Hvala puno!
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija