Jump to content

bobiirudi

Korisnik
  • Broj objava

    2
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Prvo sam htio uspostaviti pisanu komunikaciju sa predstavnikom stanara, da kad se stvari zakompliciraju ne bi bilo ja to nisam rekao. Ali definitivno se stvari razvijaju u smjeru da ce posjet upravitelju biti neizbjezan.
  2. Pozdrav, imam problem sa dobivanjem informacije o broju prijavljenih clanova za potrosnju vode i sa predstavnikom stanara koji samovoljno bez ikakve komunikacije sa najmoprimcem ili najmodavcem mijenja broj clanova. Rjesenjem o nasljeđivanju je stan presao u vlasnistvo sina prijasnje vlasnice. (rujan 2012) Nakon toga je stan u najmu sa racunima koji glase na prijasnju vlasnicu. 2016-te u rujnu u stan ulazi najmoprimac (1 clan). Međutim bez znanja najmoprimca i najmodavca u studenoim 2016. se pocinju voditi 2 clana za vodu. Greska je otkrivena od strane najmoprimca u travnju 2108. Telefonskim pozivom ZG Holdinga - Vodopskrbe dobivena je informacija da od studenog 2016. taj stan ima prijavljena 2 clana. U Vodoopskrbi su rekli da oni nemaju nista protiv da bude 0 clanova u potrebnom periodu da se najmoprimac "kompenzira" za preplacenu potrosnju vodu. Kontaktirali smo predstavnika stanara, jer jedino on moze izmijeniti broj clanova, i on je ispocetka tvrdio da ne moze biti 0 clanova da bi ipak iz nekog razloga popustio i prijavio 0 clanova. U svibnju se predao zahtjev za promjenu korisnika na racunu za Vodoopskrbu (Zahtjev + Rjesenje o nasljeđivanju iz 2012.) U kolovozu 2018te u stan ulaze novi najmoprimci (3 clana) i predstavnik stanara opet samovoljno stavlja 3 clana na potrosnju vode. Ukupno se radi o 20 mjeseci placanja 1 clana vise. Pokusao sam od Vodoopskrbe dobiti tocnu, pisanu, informaciju o broju clanova za period od 1.11.2016 do danas kako bi sa tim podacima isao prema predstavniku stanara sa zahtjevom za smanjenje broja clanova. Naime, sva komunikacija sa predstavnikom stanara je usmena pa je tesko dokazati tko je sto rekao. Vodopskrba mi ne zeli dati podatke o broju clanova prije svibnja 2018 bez punomoci prethodnog vlasnika. Na to sam im odgovorio da je prethodni vlasnik preminuo na sto su mi rekli da mi na zalost nemogu dati podatke prije svibnja 2018. Tako da imam dva problema. 1. Kako sa predstavnikom stanara komunicirati da ostane neki trag di se vidi da zeli ili ne zeli kompenzirati nastali dug? Da li je moguce pisanim putem preko GSKGa slati dopise predstavniku stanara? 2. Kako od vodopskrbe dobiti podatke za broj clanova od 2016.? Hvala na savjetima
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija