Jump to content

Arsen Dedic

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Racunovoda mi nije obracunavao odgovarajuci prirez tako da sam dobila uplatnicu duga u iznosu 450 kn.Obratila sam se istome na sto sam dobila odgovor da ne znaju uzrok,ali da znaju da je doslo do pogreske u obracunu I isplati moje place tijekom bolovanja zbog pogresno dostavljenih doznaka od strane lijecnika I da trebam uplatiti 3.800 kn .Kada sam pitala da mi pojasne,nisu znali-obracun je radio kolega koji je otisao u mirovinu,a iznos od 3.800 je bio upisan u biljeznicu svastaru.Vrlo neprofesionalno,a zaposlenik sam zupanijske bolnice.Sa bolovanja sam se vratila u 3. mj,a za dug od 3.800 sam saznala u 4.mj.Dogovor je bio da cemo se naci I da ce mi sve objasniti kada kontaktiraju kolegu koji je u mirovini.Nitko mi se nije obratio do 9. mj kada sam poslala dopis voditelju racunovodstva na koji mi je on odgovorio nakon 40 dana u stilu da nisam predala pravovaljanu pk (sto nije istina),da je on dozivio stres,da me nisu obavijestili o dugu da me ne opterete jer sam na bolovanju, da dugujem 3.800 I da se obratim onim istim djelatnicama koje nista ne znaju...Sada je 10mj,proslo jegod. dana od propusta I dalje ne znam detalje I nisu mi nista konkretno odgovorili kome dugujem I na koji nacin cu vratiti I kakvu cu potvrdu dobiti.Jako sam ljuta jer apsolutno ne bih trebala biti ja ta koja moli da joj se pojasni,a propust je napravljen u racunovodstvu.Bilo bi mi puno manje stresno da su mi odmah rekli.Ravnatelj cijelu situaciju umanjuje I stoji iza racunovode.Da li ja kao zaposlenik imam pravo biti adekvatno upoznata sa propustom?
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija