Jump to content

Sonia

Korisnik
  • Broj objava

    3
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

Nedavni posjetitelji profila

Prikaz nedavnih posjetitelja je isključen i nije prikazan drugim korisnicima.

  1. Jesam, angažirala sam odvjetnika koji je prijavio štetan događaj. No odgovor osiguravajuće kuće je da se radi o dobrovoljnom osiguranju i da moraju čekati očitovanje osiguranika da bi postupak dalje proslijedili. Sada sam se obratila i Povjerenstvu za zaštitu prava pacijenata, možda oni uspiju nešto pokrenuti. Zanima me je li točno da bolnica (osiguranik) kod dobrovoljnog osiguranja nema zakonski (ili bilo kakav) rok za očitovanje, odnosno može li osiguravajuća kuća nakon isteka određenog vremena ipak ignorirati to neočitovanje i nastaviti postupak utvrđivanja štete?
  2. Trebala bih savjet oko procedure naknade štete od osiguravajuće kuće kod koje je osigurana bolnica. Naime, radi se o liječničkoj pogrešci koja je rezultirala teškim invaliditetom, a s obzirom da je bolnica osigurana prijavljen je štetni događaj i čeka se obrada. Postupak je zapeo jer se radi o dobrovoljnom osiguranju, a za utvrđivanje eventualne obveze i isplate je prethodno potrebno da se osiguranik očituje što nije učinjeno već godinu dana. Na moje upite je rečeno da oni nemaju zakonskog roka za očitovanje, a ne može biti dalje proslijeđeno u postupak jer nema očitovanja. S obzirom na ovu pat poziciju, što mi je dalje činiti?
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija