Poštovana, Puno, puno Vam hvala na odgovoru! Napisala sam slijedeće odvjetnici A1 i javnoj bilježnici, koja je ovrhovoditeljica:
PRIGOVOR NA PRIJELOG ZA OVRHU NA TEMELJU VJERODOSTOJNE ISPRAVE
Poštovana,
Prva osnova zbog koje ulažem prigovor je način dostave koji nije regularan i preporučena pošiljka nije dostavljena meni.
Druga osnova zbog koje ulažem prigovor je činjenica da sam ja s A1 Hrvatska d.o.o. u sporu, te je taj spor sada tek na stupnju njihova Povjerenstva.
5.10.2018. A1 je fakturirao Račun za rujan 2918., br.124352316-201809, koji je novčano najveći dio iznosa za koji je određena ovrha, iz kojeg sam iščitala da su jednostrano išli na prijevremeni raskid ugovora, zbog spora u kojem se nalazimo već par mjeseci. Ovrha za taj račun je dostavljena još u roku dospijeća plaćanja računa?!?
21.10.2018. sam prema proceduri i u za to propisanom roku uložila Prigovor A1 Službi za korisnike, te 31.10.2018. dobila njihov odgovor, koji ne nudi odgovor ni na jedno od mojih pitanja, a sa rokom za ulaganje Žalbe od 30 dana na Povjerenstvo A1, koji još teče, do 30.11.2018.
Prigovor A1 Službi za korisnike je, za mene, 31.10.2018., uložio i sam njihov djelatnik, koji je svjedočio njihovoj pogrešci u odnosu na mene, kao potrošača/potrošačicu.
Dakle, nisu iscrpljene sve mogućnosti Prigovora i mirnog rješavanja ovog spora i spor je još u tijeku, a Članak 15., stavak 3. Zakona o zaštiti potrošača jasno kaže: „U vezi s osporenim neplaćenim dospjelim novčanim potraživanjima, trgovcu koji pruža javnu uslugu, nije dopušteno pokretanje postupka prisilne naplate do okončanja sudskog ili izvansudskog postupka.“. Stoga je ovaj ovršni postupak pokrenut u suprotnosti sa Zakonom o zaštiti potrošača i lijepo Vas molim da obustavite ovršni postupak do okončanja spora.