Jump to content

Olaz

Korisnik
  • Broj objava

    2
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Poštovana, Puno, puno Vam hvala na odgovoru! Napisala sam slijedeće odvjetnici A1 i javnoj bilježnici, koja je ovrhovoditeljica: PRIGOVOR NA PRIJELOG ZA OVRHU NA TEMELJU VJERODOSTOJNE ISPRAVE Poštovana, Prva osnova zbog koje ulažem prigovor je način dostave koji nije regularan i preporučena pošiljka nije dostavljena meni. Druga osnova zbog koje ulažem prigovor je činjenica da sam ja s A1 Hrvatska d.o.o. u sporu, te je taj spor sada tek na stupnju njihova Povjerenstva. 5.10.2018. A1 je fakturirao Račun za rujan 2918., br.124352316-201809, koji je novčano najveći dio iznosa za koji je određena ovrha, iz kojeg sam iščitala da su jednostrano išli na prijevremeni raskid ugovora, zbog spora u kojem se nalazimo već par mjeseci. Ovrha za taj račun je dostavljena još u roku dospijeća plaćanja računa?!? 21.10.2018. sam prema proceduri i u za to propisanom roku uložila Prigovor A1 Službi za korisnike, te 31.10.2018. dobila njihov odgovor, koji ne nudi odgovor ni na jedno od mojih pitanja, a sa rokom za ulaganje Žalbe od 30 dana na Povjerenstvo A1, koji još teče, do 30.11.2018. Prigovor A1 Službi za korisnike je, za mene, 31.10.2018., uložio i sam njihov djelatnik, koji je svjedočio njihovoj pogrešci u odnosu na mene, kao potrošača/potrošačicu. Dakle, nisu iscrpljene sve mogućnosti Prigovora i mirnog rješavanja ovog spora i spor je još u tijeku, a Članak 15., stavak 3. Zakona o zaštiti potrošača jasno kaže: „U vezi s osporenim neplaćenim dospjelim novčanim potraživanjima, trgovcu koji pruža javnu uslugu, nije dopušteno pokretanje postupka prisilne naplate do okončanja sudskog ili izvansudskog postupka.“. Stoga je ovaj ovršni postupak pokrenut u suprotnosti sa Zakonom o zaštiti potrošača i lijepo Vas molim da obustavite ovršni postupak do okončanja spora.
  2. Poštovane, poštovani, A1 mi je uputio ovrhu. Među par računa koji nisu bili plaćeni, jer smo bili u sporu, u ovrhu su uključili i netom izdat račun, koji je u tom trenutku bio još u roku dospijeća, a sve skupa prije okončanja žalbene procedure. Pisala sam odvjetnici i javnoj bilježnici i očito je ovrha obustavljena, vjerojatno i upućena na sud. Od tada je prošlo mjesec i pol dana i upravo sam dobila odgovor na žalbu, Povjerenstva A1 i uputit ću prigovor HAKOM-u. Nevezano za ishod žalbene procedure, zanima me mogu li na neki način penalizirati kompaniju koja je na ovrhu poslala račun (koji je, usput, i više od pola mog dugovanja, koje nije veliko), koji nije smjela poslati na ovrhu? Kome se može prigovoriti za to, s obzirom da Povjerenstvo A1 u svom odgovoru, taj dio prigovora u cijelosti ignorira. Što mogu učiniti i ima li išta smisla učiniti vezano za to - tužiti, prigovoriti kome,..? Strašno me smeta ovakvo postupanje kompanija i nije mi problem potruditi se, uz dobru uputu. Zahvaljujem na Vašem vremenu!
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija