Jump to content

vianne7

Korisnik
  • Broj objava

    1
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Poštovani, U Elipsu smo kupili laptop za koji se uskoro utvrdilo da postoji kvar. Kvar (za koji su nam samo iz opisa prijatelji informatičari svi potvrdili da je sigurno postojao pri kupnji) je ustanovljen unutar prvih 6 mjeseci i uredno reklamiran njihovoj službi - tražili smo novi prozvod. Oni su odbili zamjenu proizvoda i kao jedino rješenje ponudili servis. Mi smo to odbili i naveli Zakon o obveznim odnosima te o potrošačima kao opravdanje te naveli da se pozivamo na materijalnu odgovornost jer vjerujemo kako je kvar postojao i pri kupnji. Trgovac i dalje odbija te traži da laptop damo na servis gdje će njihov serviser utvrdili pozivamo li se mi na materijalni nedostatak ili je nešto drugo u pitanju. Naše pitanje je jesmo li mi obavezni dati laptop na servis na dijagnostiku s obzirom na to da se radi o prvih 6 mjeseci? Jer iz zakona proizlazi da nismo, piše kako trgovac ukoliko misli nešto drugo sam mora to dokazati o svom trošku službenim putem. Osim toga, napomenuli smo im možemo dati 7 dana ako i damo laptop na servis, na što su oni rekli da ništa ne mogu garantirati jer njihov servis ima i drugog posla. (Opet, u zakonu smo pročitali kako im je potrebno dati rok.) Trebamo li odmah podnijeti prijavu ili da pokušamo s dijagnostikom i vidimo što će nam to donijeti? U njih nemamo više povjerenja jer su nam čak, ničim izazvani, tvrdili kako nam nisu prodali korišten laptop - na što mi, dotada, nismo ni posumnjali, ali sada sumnjamo. Ima li netko iskustva s navedenim? Unaprijed hvala,
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija