Jump to content

Prizma101

Korisnik
  • Broj objava

    4
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Otkaz Ugovora prije roka

    Ovo je napisano u e-mailu u kojem je poslan dopis Poštovani,ovim putem bi Vam još jednom zahvalio na dosadašnjoj suradnji i u svrhu optimiziranja procesa XXXXXXXXXXX, moramo otkazati postojeći ugovor.Ako se ukaže ponovno potreba za Vašim uslugama, biti će mo slobodni kontaktirati vas.
  2. Otkaz Ugovora prije roka

    Poštovani, Vlasnik sam obrta koji je imao ugovor sa jednim našim trgovačkim lancem. Ugovor je potpisan 2016g i u članku o raskidu ugovora stoji sljedeće: Ugovorne strane sklapaju ovaj ugovor na rok od 12 (dvanaest) mjeseci, s početkom od 9.06.2016., te se ugovor smatra automatski produženim za naredno razdoblje od 12 mjeseci ako ne bude otkazan preporučenim pismom najkasnije tri mjeseca prije isteka inicijalnog 12-mjesečnog razdoblja. Ugovor može biti raskinut od obje ugovorne strane u svako doba, uz pridržavanje otkaznog roka od 3 (tri) mjeseca. Svaka ugovorna strana može jednostrano raskinuti ovaj ugovor bez obveze pridržavanja otkaznog roka (izvanredni otkaz) ako druga ugovorna strana povrijedi neku [bitnu] odredbu ovog ugovora i ne otkloni tu povredu, ako je istu moguće otkloniti, niti u roku od 14 dana od primitka pisane opomene druge ugovorne strane, dostavljene preporučenom pošiljkom. Ugovor je otkazan 2019g. Dopis je došao 11.4.2019 a suradnja je završena 10.5.2019g. Zanima me s obzirom da je ugovor imao stavku o automatskom produživanju jesu li se stranke trebale pridržavati otkaznog roka. Stranka koja raskida suradnju se u dopisu poziva na ugovor iz 2016g. Ukoliko je taj ugovor i dalje bio važeći onda je dopis trebao biti poslan 11.3.2019 i prestanak suradnje je trebao biti 9.6.2019g. tj u našem konkretnom slučaju otkazni rok je skraćen za 2 mj. Po mojim pretpostavkama smo oštećeni za 2mj suradnje. Jeli imamo pravo tražiti naknadu štete? Unaprijed hvala
×