Jump to content

100.000 tema na Legalis portalu!  Nakon 16 godina od pokretanja ove stranice, dana 31.07.2019. na Legalis portalu je pokrenuta 100.000-ta tema. Time je na ovom portalu raspravljeno više od 100 tisuća pravnih pitanja, i to kroz 526.000 pojedinačnih objava korisnika. U ovom trenutku Legalis portal broji 90.700 registriranih korisnika.

rtrpljnr123@gmail.com

Korisnik
  • Broj objava

    10
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

  1. Recenzije bookinga

    Najbolij primjer ,kako se cijeni mišljenje gosta i iznajmljivača je XXXXXXXXX. Kod te posredničke agencije gost daje ocjene i recenziju,isto tako iznajmljivač daje svoj komentar.Oboje moraju to učiniti u roku od 14 dana,tada agencija vrednuje istinitost dobivenih informacija te objavljuje ili ne objavljuje,ili može djelomično objaviti poruke gosta i iznajmljivača.Kako agencija ima u tome dobra iskustva ,objave budu korektne.
  2. Recenzije bookinga

    Nastavak,gosti iz Njemačke ,koji su boravili u istom apartmanu termin ranije ,dali su prosječnu ocjenu po osnovi više kriterija 9,5 ,a gost neprimjereni koji je upozoren od bookinga da iznaj-mljivač traži da napusti apartman ,daje prosječnu ocjenu 3,5 .Booking nakon njegovog odlaska objavljuje njegovu recenziju i ocjene,i još da gost traži od bookinga 800 € za strah koji je pretrpio za pad tende. U recenziji piše da srečom za nevremena nije bio u apartmanu.Gost iz Austrije pokraj tog apartmana mi je rekao da je vjetar mlatarao sa tendom dok je nije iščupao iz zida. To sve je javljeno bookingu,ali on ignorira i uoče ne kontaktira vlasnika objekta.
  3. Recenzije bookinga

    Ponašanje bookinga kod recenzija gostiju koji borave u objektima -apartmanima kod privatnih iznajmljivača je neprimjereno.Naime,booking objavljuje ocjene od 1-10 i recenzije gostiju,tako da kod loših recenzija ne provjerava te ocjene kod iznajmljivača,tako da prije objave utvrdi da li su te ocjene pravedne.Naime,gost koji se ne ponaša u skladu sa kučnim redom,ako ga se upozori na takvo neprimjereno ponašanje,tada slijedi loša ili lošija ocjena i recenzija.Kod bookinga ima se mogučnost prijave gosta za neprimjereno ponašanje i da se zabrani gostu ponovnimdolazak u taj objekat.Ipak booking lošu recenziju objavljuje.Kako booking na osnovu više recenzija gostiju,na stranici iznajmljivača napiše prosječnu ocjenu po više kriterija,tada dolazi do snižavanja ocjene,što direktno utječe na smanjenje dolazaka drugih gostiju.Time booking neopravdano utječe na lošiji položaj iznajmljivača na tržištu.Mislim da bookingovo takvo ponašanje pravno nije dozvoljivo i da je utuživo. Primjer,gost iz Njemačke,nije se ponašao u skladu sa kučnim redom,te je više puta upozoren,ali je on to sve ignorirao,tako da je upozoren da će biti prijavljen bookingu ,tako da napusti apartman.Booking ga je obavijestio,ali se on i dalje ponašao ne dobro.Učinio je štetu,što je pokidao tendu na terasi,jer nije za vrijeme oluje smotao tendu,te je vjetar savinuo sve šarafe i pokidao tendu.Zatim je slomio 2 fotelje na terasi,jednoj je slomio 2 noge,a drugoj je slomio podnožje .Tako da su neupotrebljive.Zatim je na terasi pekao sa grilom na ugljen,te je spalio nekoliko pločica i zaprljao sav zid .Nije htio platiti štetu koju je počinio.Bookingu su poslane slike štete,ali on uopče ne odgovara na dopis.Šalje račun sa iznosom svoje provizije od 15 %. Advokat savjetuje iznajmljivača da ne tuži gosta za iznos štete ca 700 €,jer da je to teško naplativo u stranoj državi.Isto tako advokat smatra da protiv bookinga ne vrijedi tužba ,jer se zaštitio pravnim aktima.Tao prolaze iznajmljivači u radu sa bookingom. Isto tako booking je skup za goste ,jer se mora staviti viša cijena radi provizije boominga i poreza .Kod drugih agencija se plati određe iznos ca 100 € za objavu oglasa i mogu se imati niže cijene za gosta.Molim za savjet pravni,kako da iznajmljivači ,budu zaštičeni od samovolje bookinga. Kod bookinga ima i drugih stvari koji negativno utječu na ugled iznajmljivača.Tako da neznam kako takav odnos bookinga prema iznajmljvačima prolazi u zemljama EU.
  4. Zakon potrošača

    Taj stanar jedini boravi stalno u kući.Ostali stari žive u Njemačkoj,Sloveniji i Bosni i Hrvatskoj.Rekao sam mu ,da ću obavijestiti stanare ,da je iznos koji je on odredio za betoniranje 10 m2 previsok,te da ću obavijestiti nadležne institucije.Zanima me koje institucije mogu obavijestiti ?Tu se radi možda o 1 kubiku betona.
  5. Zakon potrošača

    Nemamo upravitelja.Ima 7 stanova.Nema zajedničke pričuve.Taj stanar samo skuplja novac 1 puta godišnje za vodu.Stanari u stanovima borave samo u ljetnim mjesecima i eventualno dođu još koji puta.Stanar ne pokazuje račun od Vodovoda ,nego kaže iznos koji želi.Meni je naplatio za 2018 god. 400 kn i sada mi je rekao za 2019 g. 400 kn.
  6. Zakon potrošača

    Stanar koji 1 puta godišnje kaže stanarima/ koji dolaze samo u svoj stan po ljeti/ koliko trebaju platiti za potrošnju vode,to radi bez da pokaže račun Vodovoda.Meni je odredio cijenu za 2019 400,00 kn ,a toliko je bilo i prošle godine.Isto tako kuča sa 7 stanara je dobila cestu,tako da prilaz do kuće oko 10 m2 treba asfaltirati ilu betonirati. Taj stanar mi je usmeno rekao da je prikupio 3 ponude i da moram platiti 1600 kn.Znači za 7 stanara je 11200 kn.Rekao sam mu da je to previše za taj posao.Stanar sa kućom iznad je za 40 m2 platio majstoru 3 puta manje i to 4000 kn.Tom stanaru koji zastupa i mene rekao sam da pita vlasnika kuče za majstora,pa da i nama majstor napravi po povoljnijoj cijeni.To stanar odbija učiniti.Kao ja radim da svima nama bude bolje.Tako da me zanima ili molim pojasnite mi o Zakonu potrošaća,šta taj stanar mora učiniti.Smatram da prvo mora pristigle ponude transparentno dati stanarima,najbolje,staviti u poštanski sandučić.Nakon toga da sasluša stanare i izabere se najpovoljniji izvođač.Molim da malo pobliže objasnite ovaj dio prava stanara.
  7. Šteta u apartmanu,koje je počinio gost preko agencije booking

    Gost je iz Rusije ali živi u Njemačkoj.Gosta sam tražio 4 puta putovnicu,ali je to njegova supruga osorno odbijala dati.Tek predvečer su to učinili.Booking sam odmah obavijestio,ali za sebe imaju svu pravnu zaštitu.Iznajmljivače oni ne štite,te objavljuju ne istinite recenzije,kojima osporavaju ugled iznajmljivača. Do sada sam imao 4-5 slučaja sa gostima iz Rusije,koji žive u Njemačkoj. To su ljudi čiji preci su bili Nijemci. Ti turisti prijave dolazak 1 familije,a drugi dan dođe još jedna familija.Imao sam slučaj da treči dan došle još 2 osobe, ukupno 10 osoba.Prijaviš policiji,ali policija samo napravi zabilježbu i ode. Kada sam ih zamolio da izađe 6 osoba iz apartmana,htjeli su me baciti niz stepenice,a jedan je kuhinskim nožem nasrnuo na mene. Dođe policija,pa izgubiš 4 sata u policijskoj stanici,dok nađu prevoditelja i na kraju ništa.
  8. Poštovani,molim za pravni savjet. Gost Rus iz Njemačke rezervirao je apartman preko bookinga.Kod dolaska odmah se počeo neprimjereno ponašati.Ostavio je svoj auto u dvorištu od 14,00 do 18,00 sati, tako da druga 2 gosta iz Njemačke /došli i'sto preko bookinga/ nisu mogli uči sa autima na parking,a ja nisam mogao u garažu.Upozoren je više puta i to je ignorirao i išao se kupati.Izvadio je gumeni čamac i motor i stavio u garažu.Nije želio dani putovnice.Pokazan mu je vez u moru za brod,on je rekao da če brod drugdje staviti.Može imati posljedice zbog toga rekao sam mu.Prijavio sam bookingu neprimjereno ponašanje gosta i zatražio od bookinga da ga upozori ,da napusti apartman radi nepoštivanja kučnog reda.Zatim je skinuo kutiju za stvari od 2 metra i stavio na ormar u apartmanu.Rekao sam da stavi tu kutiju pokraj svoga auta na parkingu,nije to učinio.Booking mene nije kontaktirao u vezi gosta.Kada je bilo veliko nevrijeme,sa orkanskim vjetrom i kišom,gost nije savio tendu na terasi.Gost iz Austrije iz susjednog apartmana je to vidio i kasnije mi je to rekao,za mlatarenje tende uslijed vjetra.Gost je tek drugi dan oko 12 sati prijavio da je tenda pala na terasu.Pogledao sam i svi šarafi kojima je tenda bila učvrščena u zid su bili savijeni,a dio tkanine tende potrgan.Tražio sam gosta da plati za majstora i postavljanje iste ili za novu ako je oštečena.On je to odbio.Javio sam bokingu šta je učinio i da boking meni refundira za te troškove.Boking je pristao platiti 15 % svoje provizije,ali da se pošalju slike štete.To je učinjeno.Pozvao sam majstora ,tako da je on vidio i rekao što je uzrokovalo pad tende.Stavili smo djelomično odmotanu tendu /kakvu smo našli/ natrag na zid,ali škare metalne od tende su bile u kvaru ,te se ona nemože zatvarati ni otvarati.Pozvao sam gosta da vidi tendu ponovno stavljenu ,ali on se oglušio na moj poziv.Nakon odlaska gosta na terasi su nađene 2 fotelje od pruča ,koje su oštečene.1 je slomljena noga i drugoj je slomljeno postolje za sjedenje .Tako da je potrebno kupiti novi komplet fotelja.Gost nije prijavio štetu ,nego je fotelje namjestio tako ,da šteta nije vidljiva.Učinjene su slike fotelja i poslane bookingu.Gost je poslao zahtjev bookingu od 800 €,za pretrpljeni strah uslijed pada tende i za eventualne opekline od struje.Na terasi nema elek.instalacija i tenda se ručno otvara.On traži od bookinga da mu to plati ,inaće će mene tužiti. Mene nova tenda će koštati ca 300 € i nove fotelje 400 € .Majstor montaža 2 puta / dolazak iz Šibenika ca 100 €.Gost je u recenziji naveo još u apartmanu neku prljavštinu i slično,ali postupak je sljedeći:ukoliko gost nađe nešto u apartmanu,treba tražiti od domačina da to popravi ili da počisti.Gost za vrijeme svog boravka nije niša prijavio.Gost je u recenziji , gdje je meni dao ocjenu 3 i prosječnu ocjenu 3,5 /od 10/,priznao da srečom nije bio u apartmanu,tako da nije stradao od pada tende.Od gostiju prije u 2 apartmana ,dobio sam ocjene za mene 2 x po 10,i za apartman gdje je boravio taj gost 9,5 i za drugi app 8,5 ocjenu.Tražim booking da izbriše njegovu recenziju lažnu,jer pada rejting kod bookinga i to utječe na dolazak sljedečih gostiju,ali boking to ne želi učiniti.Molim za savjete u pogledu tužbe protiv bookinga i i gosta radi nadoknade štete materjalne i ugledan radi pada rejtinga.Booking ništa nije učinio da zaštiti iznajmljivača od nekorektnog ponašanja gosta a i pogledu nekorektnih ocjena gostiju ništa ne poduzima,tako da oštečuje iznajmljivače.
  9. Naknada štete kaznenim djelom

    Supruga je prelazila na cesti zebru bez semafora,te je na nju naletio vozač pod utjecajem alkohola ,koji je upravo izašao sa parkirališta ugostiteljskog objekta.Policajac koji je navečer došao kod mene u stan da potpišem dokument,rekao mi je da je utvrđenom da počinitelj ima 1,2 promila alkohola ,ali da je on stalno u Policijskoj stanici izlazio sa saslušanja ,te je razgovarao mobitelom sa doktorima i tražio njihovu pomoč.Supruga je u nesvijesti završila na Neurologiji i bila u Aritheri ,gdje je prohodala,alii ima posljedice da ne može govoriti i jesti hranu,te se u Domu za starije osobe hrani PEGOM i špricom u želudac.Advokat je u Zagrebu tužio Osiguravajuču kuću auta za naknadu štete. Istom je na Opčinskom sudu pokrenuta zajedno sa Opčinskim državnim odvjetništvom tužba protiv počinitelja. Opčinsko državno odvjetništvo je od Policije dobilo dokumentaciju,ali sada u krvi počinitelja nema više alkohola.Rekao sam Državnom odvjetniku za alkohol u krvi,te je on naknadno poslao obavijest policiji. Meni znana osoba se upisala u Policiji u knjigu te je ta osoba 2 dan vidjela da počinitelj ima 1,2 promila alkohola u krvi,ate je nakon nekoliko dana bila od strane policije izbrisana krv.Advokat tvrdi da će ta osoba, počinitelj i ja i policajac koji je napravio izvješče biti na sudu ispitana.Da to nema utjecaja na presudu za odštetu za suprugu od osiguranja auta.Imati će utjecaj na građansku parnicu protiv počinitelja. Zanima me u kojim se iznosima kreću naknade štete od takvih kaznenih djela.Več je sudom određeno 5 doktora,konzultanata . I koliko dugo treba čekati da krenu postupci pred Sudom.Molim da mi pomognete za uvid u sudsku praksu.
  10. Prijetnja ubistvom e mail porukom

    Gost iz Njemačke rezervirao je u 3 mjesecu 2019 apartman u mojoj kući.Več u 5 mjesecu je otkazao rezervaciju i tražio je povrat avansa za rezervaciju.Naveo je da ima operaciju srca. Odgovorio sam da moj advokat smatra da je bolest viša sila,te da ću mu vratiti avans,ali da mi pošalje zdravstvenu dokumentaciju ili otpusno pismo iz bolnice.Nazvala me njegova rođaka iz Hrvatske ,tako se predstavila i rekla da mi on traženi dokument ne će dostaviti. Zatim mi je on poslao mail ,gdje me vrijeđa pogrdnim imenom i prijeti da ako mu u roku nekoliko dana ne pošaljem avans da će me posjetiti on i još 4 osobe sa bejzbol palicama i da ču se neugodno provesti te da ču imati trajne posljedice.Nisam tu prijetnju odmah prijavio policiji.Pred par dana me posjetila osoba koja se nije predstavila,nego samo ja sam od N.N osobe.Pitam ga da li ima njegovu zdravstvenu dokumentaciju,pa ću mu dati avans.On je samo rekao da se ne ću dobro provesti i otišao je.Odmah sam obavijestio policiju ,gdje su oni ozbiljno shvatili prijetnju, te sam dao izjavu,a oni napravili Obavijest žrtvi kaznenog djela,obavijest oštečeniku kaznenog djela,potvrda zakona o kaznenom postupku.Nakon 3 sata boravka u Policijskoj stanici dobio sam obavijest da su osobu pronašli u Njemačkoj ,te da će je dovesti u Hrvatsku.Zanima me postupak naknade štete kaznenim djelom u iznosu 50000 kn ,kako mi je preporučeno.Bio sam u Opčinskom državnom odvjetništvu ,ali oni još nisu dobili predmet od policije. Moram reći da ovih nekoliko mjeseci, sam se veoma loše osječao zbog prijetnje,te sam stalno bio na oprezu. Ipak me osoba koja je došla u 7 sati ujutro iznenadila i došla mi je sa leđa pred mojom kućom,tako da je imao namjeru me napasti,ne bi se mogao obraniti.
×