Jump to content

mamikulcic

Korisnik
  • Broj objava

    6
  • registrirao se

  • Zadnja posjeta

Nedavni posjetitelji profila

Prikaz nedavnih posjetitelja je isključen i nije prikazan drugim korisnicima.

  1. Vjerujem da imam osnove za prijavu inspekciji jedino bi trebao potvrdu od stručnjaka ovdje... Objašnjenje koje sam dobio od vlasnika trgovine mi nije prihvatljivo a najvažnija stvar je što nemam garancije na nov uređaj...
  2. Situacija je skroz nezgodna, da ne velim blesava... Trgovina prvo tvrdi da su dobili odobrenje za novi uređaj, zatim čekamo novi uređaj više od 2 mjeseca, nakon mojeg negodovanja vlasnik trgovine izjavljuje da mi iz svojeg džepa kupuje novi uređaj. Uređaj stiže na moju adresu nakon nekoliko dana ali bez računa, jamstva, izjave o zamjeni ili slično. Nakon što sam ih kontaktirao dobivam jamstveni list od starog uređaja gdje i dalje nije vidljivo da je uređaj zamijenjen novim. Na moj upit, vlasnik se pravda da još nisu dobili odobrenje od uvoznika ili od tvrtke Braun za zamjenu uređaja (do sad je prošlo 3 mjeseca od reklamiranja) i da su u trgovini novi uređaj iz skladišta "otpisali kao poslovni poklon pa da ne trebaju platiti pdv" i taj uređaj poslali meni. Ako se taj novi uređaj pokvari sutra ja ga ne mogu reklamirati jer nemam ni račun ni jamstveni list ni bilo kakav dokaz da je taj uređaj dobiven 23.12.2019. godine.
  3. Dobio sam jamstveni list od starog uređaja kojemu jamstvo ističe ove godine u 10. mjesecu (2 godine od kupnje prvog uređaja). Navedena trgovina cijelo vrijeme spominje da dobivam novi uređaj koji bi po meni trebao imati novo jamstvo od 2 godine. Uređaj sam primio poštom 23.12.2019. godine i po meni bi od tog datuma (ili 2-3 dana ranije) trebalo početi teći novo jamstvo od 2 godine?
  4. Poštovani! Imam problem sa ostvarivanjem svojih prava kao potrošač sa tvrtkom xy U navedenoj web trgovini kupljen je ušni toplomjer marke Braun na datum 01.10.2018. te navedeni uređaj ima jamstvo 24 mjeseca. U 10. mjesecu 2019. godine primijetili smo da jedna tipka na toplomjeru ne funkcionira. Nazvao sam telefonski navedenu firmu te u dogovoru s njima im poslao toplomjer sa svom ambalažom i opisom kvara. Paket je poslan 31.10.2019. a zaprimljen u trgovinu 04.11.2019. (vidljivo po tracking numberu). Napravio sam screenshot toka razgovora. Nadam se da ovime ne kršim neki zakon. Ako kršim molim izbrišite post pa ću u drugom prepričati tijek događaja... Ispričavam se na dugom postu... LP
  5. Komunalni redar je ujedno i direktor tvrtke osnovane od strane naše općine a preko koje ide voda, kanalizacija i razne komunalne usluge.
  6. Dobar dan! Imam jedan problem u vezi kanalizacije pa bih vas molio savjet. Izvan kućne ograde je nogostup i pojas trave širine od nekih 1m. Nasuprot kuće je kafić te se često automobili i teški kamioni parkiraju na nogostup i travu. Na travnatom dijelu je betonski šaht koji je dio kanalizacije, to je valjda nekakva revizija ili dio našeg priključka na kanalizaciju. Prošle godine je jedan kamion razbio poklopac te je upao u taj šaht. Prijavio sam slučaj općinskom komunalnom redaru, on je izašao pogledati o čemu se radi i na tome je stalo. Prije 2 mjeseca nakon obilnijih kiša očito je u šaht dospjelo zemlje, trave i valjda nekog smeća i nešto se začepilo te se zapunio vodom a također je i trava po dužini i 2-3 metra sa svake strane pod vodom. Znači kanalizacija normalno funkcionira i sve je ok osim te vode koja stoji već nekih 2 mjeseca na travi pored ograde. Prijavljeno opet komunalnom redaru, na prvi poziv je rekao da zna za problem te da je naručio novi poklopac šahta te da će prvom prilikom riješiti problem. Danas opet poziv i redar mijenja priču, veli da po "novom zakonu" općina ili tko već nije dužan popravljati kvarove nastale nakon priključka. Uz to napominje da je dobio već nekoliko prijava od susjeda. Predlaže da šaljemo upit načelniku pa da općina sufinancira popravak. Po meni je rješenje minorno, kvar od par stotina kn i nije problem u novcu ali ne želim plaćati nešto za što po meni nisam odgovoran. Molio bih savjet kako se postaviti i što napraviti u ovom slučaju. Hvala! LP
×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija