Situacija je skroz nezgodna, da ne velim blesava...
Trgovina prvo tvrdi da su dobili odobrenje za novi uređaj, zatim čekamo novi uređaj više od 2 mjeseca, nakon mojeg negodovanja vlasnik trgovine izjavljuje da mi iz svojeg džepa kupuje novi uređaj.
Uređaj stiže na moju adresu nakon nekoliko dana ali bez računa, jamstva, izjave o zamjeni ili slično. Nakon što sam ih kontaktirao dobivam jamstveni list od starog uređaja gdje i dalje nije vidljivo da je uređaj zamijenjen novim.
Na moj upit, vlasnik se pravda da još nisu dobili odobrenje od uvoznika ili od tvrtke Braun za zamjenu uređaja (do sad je prošlo 3 mjeseca od reklamiranja) i da su u trgovini novi uređaj iz skladišta "otpisali kao poslovni poklon pa da ne trebaju platiti pdv" i taj uređaj poslali meni.
Ako se taj novi uređaj pokvari sutra ja ga ne mogu reklamirati jer nemam ni račun ni jamstveni list ni bilo kakav dokaz da je taj uređaj dobiven 23.12.2019. godine.