Vaš je problem "uređen" Općim uvjetima za opskrbu električnom energijom ("Narodne novine", broj 14/06).
Članak 74. stavak 1. određuje da je mjerna oprema na obračunskom mjernom mjestu kupca vlasništvo operatera prijenosnog sustava ili operatera distribucijskog sustava i isti ju je dužan održavati i ovjeravati o svom trošku.
Prema članku 80. stavku 4. Operator prijenosnog sustava ili operator distribucijskog sustava dužan je o svim uočenim nepravilnostima mjerne opreme, koje utječu na obračun potrošene električne energije kupca, pisanim putem obavijestiti opskrbljivača u roku od 24 sata, koji je dužan izvršiti ispravak obračuna potrošene električne energije i o istome obavijestiti kupca.
Nadalje, članak 81. stavak 2. propisuje da je za oštećenje ili otuđenje mjerne opreme, uklanjanje plombe ili oštećenje mjernog ormara ugrađenog kod kupca, odgovara kupac, koji snosi i sve troškove vezane za popravak ili nabavu mjerne opreme, osim ako oštećenje ili otuđenje mjerne opreme nije mogao spriječiti.
I konačno, članak 98. stavak 1. određuje da kad se utvrdi da je registriranje električne energije bilo nepravilno, procjena neregistrirane električne energije i snage će se izvršiti prema prethodnom obračunskom razdoblju ili istom razdoblju prethodne godine kada je registriranje bilo pravilno, a ako to nije moguće tada prema sljedećem obračunskom razdoblju kada registracija bude ispravna, i to za razdoblje od kada je utvrđena neispravnost.
Svoj račun možete osporiti u roku od 15 dana od izdavanja, te ako je vaš prigovor opravdan, izdati će vam se novi račun.
Slijedom navedenoga, potrebno je da što prije podnesete prigovor na račun Elektri, a u istom možete navesti sve ove odredbe (iako naravno niste u obvezi) te posebno naglasiti da niste imali nikakvog utjecaja na kvar niti ste znali za njega.