Jump to content

Zamjena neispravnog proizvoda


shija

Preporučene objave

U trgovini Vinkoprom u Vukovaru sam kupio kompresor (cca 950 Kn). Kod kuće sam ga isprobao cca 15 minuta i radio je OK. Nekoliko dana nakon toga pokušavam ga upaliti, međutim on više ne radi.

Odnesem u trgovinu (sedmi dan od kupnje) da mi zamijene za drugi, međutim trgovac to odbija, tvrdeći da on to mora poslati na servis, pa ako mu u servisu odobre zamjenu, onda može. OK. Nisam htio odmah praviti probleme, ali izričito napomenem da ne želim da mi se vraća popravljeni proizvod, nego želim ili novi proizvod ili povrat novca, jer smatram da proizvod koji je prestao raditi u roku nekoliko dana od kupnje ima ozbiljne nedostatke, a i popravljani proizvod nije više novi. Tu moju primjedbu stavimo i u zapisnik za servis.

Sada je prošlo već skoro 2 tjedna otkako sam predao proizvod "na servis", međutim još ništa. Niti mog kompresora niti ikakve informacije kada bi mogao biti. Čak mi je gospodin tamo "polubahato" i odbrusio da ja nemam nikakva prava tražiti novi proizvod ili povrat novca, nego samo donijeti na servis, pa oni kad poprave - poprave.

Zanima me sada, koja su moja prava? Imam li ja pravo otići u ponedjeljak tamo i zahtijevati novi proizvod (nemaju ga na stanju, to je bio zadnji) ili povrat novca, jer proizvod nije radio niti par dana?

Link to comment
Dijeli na drugim stranicama

Uključi se u diskusiju

Možete objaviti sada i registrirati se kasnije. Ako imaš korisnički račun, prijavi se ovdje kako bi objavljivao s tim računom.

Posjetitelj
Odgovori na ovu temu...

×   Zalijepili ste sadržaj sa formatiranjem..   Ukloni formatiranje

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Vaš je prethodni sadržaj vraćen..   Očisti

×   Ne možete direktno lijepiti slike. Prenesite ili unesite slike iz URL.



×
×
  • Napravi novi...

Važna informacija